Bandida, onpa kiva kuulla hyvä kokemus perätila synnytyksestä ja vielä ensimmäisestä. Itsellä samanlainen tilanne tällä hetkellä ja aika paljon saanu kritiikkiä, kun edes harkitsen alatie synnytystä. Miksipä ei antais mahdollisuutta, jos vain toisella on mahikset mahtua tulemaan normiteitse?? Itse kans sitä leikkausta vähän kritisoisin enemmän... mielipiteitä on monia.
Tänään tosiaan käytiin KYSissä ulkoisessa kääntöyrityksessä, rv 36+4, yritykseksi jäi. Pikkunen on iskeny peppusa sen verran hyvin parikkiin ja jalat on mukavasti tuossa vartalon edessä, niin ilmeisesti hän siinä viihtyy. Kääntöyritys oli kivulias, en sitä kiellä, mutta sen kesti kylläkin. Lapsivettä on ollut koko ajan niukanlaisesti, joka on lapsen kääntymiseenkin vaikuttanut. Tuurilla pikkunen vois nyt kääntyä, mutta epätodennäköstä, sen verran hyvin tuntu kuulema peppu olevan siellä paikallaan. Magneetissa käytiin het perään ja torstaina kuulee sitten minkälaiselta tilanne näyttää. 2 vk päästä ois KYSissä äitipolilla kontrolli tuon veden vähyyden vuoksi.
Itse koin, että reissu oli hyvä. Odottelemaan jouduttiin tovi, synnyttäjiä riitti :) Henkilökunta on tosi ihanaa ja huolehtivaista. Isäntään meinas palaa hermo, kun voivotteli odottamisen määrää... Kyllä olin jo passittamassa sitä pois sieltä. Ymmärti onneks pyyttää anteeks <3