Mikäs täällä oli perätilojen kanssa tilanne - onko muilla vauvat jo kääntyneet itse, onko yritetty kääntää ja jos, niin onko saatu ulkokautta käännettyä (onko se muuten miten yleistä että edes saataisiin käännettyä) ym.?
Täällä on ens viikon torstaille 1.8. sovittu nyt kääntöyritys, viikkoja tuolloin on 36 + 5, ja varmaan siinä sit samalla arvioidaan tuota synnytystapaa sit kunhan nähdään mitenkä siinä kääntöyrityksessä käy. Jos vaavia ei saada käännettyä (mitä edelleen kovasti epäilen, kun vauva on aivan samassa paikkaa kun ollut koko ajan..) niin pyydän tosiaan sitten et varattaisiin mulle aika suoraan sektioon. Vaikka vauva ei onneksi mikään jättiläisvauva tuntuisi tässä vaiheessa olemaan, en itse henkilökohtaisesti uskalla tai haluakaan lähteä perätilassa olevaa vauvaa synnyttämään alateitse. Noh, mutta - kait tässä toivoa vielä saattaisi olla - lääkäri sanoi viime viikolla että ennen kuin rv 36 on ohi, ei lähdetä vauvan asentoon puuttumaan kun saattaa kääntyä hyvin vielä itsekin. Eli nähtäväksi nyt jää, jospa tämä hujauttaisi ympäri vaikka tässä viikon sisällä nyt kun niin kovasti tuntuu tuota virtaa masussa riittävän :)