Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meilläkin nukkutaan päikkyjä miten sattuu. Välillä lyhkäsiä ja välillä, vaikkakin harvemmin, hieman pidempiä. Nukkuu ko väsyttää :)

Meil meni unet vähä sekasin tänään kun lähdettiin sinne reiman tehtaalle pällistelee.. mut kiltisti meni nukkumaan klo 21 onneks :)

Löytykö Nappo mitään kivaa? Mä tykkään itse aina käydä ale:issa ym. On mukava jos joskus löytää jotain kivaa edullisemmin :) Lapsille saa koko ajan olla jotain vaatteita ostelemassa, varsinkin noille pikkuisemmille kun vaatekoko vaihtuu melkein muutaman kuukauden välein. Juuri löysin esikoiselle Lindeksiltä kasan nättejä kesävaatteita -50 prossaa ;)

Haalarit syksyksi 30 € (ovh 69.90€) limen vihreä missä on heijastin kuva sammakon pää.
Kesäksi kengät 5 € limen vihreet.. kokoo 21 :)
Kesäinen potkupuku 5 € (missä on siis lyhyet puntit ja hihat en tie oikeeta nimitystä :D) siin oli omppuja :)
Ihana bodyn päälle laitettava liivi 3 € sinisillä raidoilla ja valkoisella pohjalla

Olihan siellä myös vaikka mitä mut ei raaskinu ostaa muutakun tarpeelliset kun edullisesti sai... Olihan mulla mukana se uuden äp:n aappa makuupussi mutta en viittinyt sitä ostaa vaikka 10 € vaan makso (2laatu) mutta mietin tuossa tarkemmin ennen kassajonoo et meillä on jo kaks makuupussia.. mitä me kolmannella? :D

Hyviä ostoksia oot nappo tehnyt ja hyvään hintaan! Tuo sammakkopuku varsinkin on tosi söpö :) Mä kokeilin juuri esikoisen 20 kokoisia kesäkenkiä vauvalle ja hänen jalka "hukkui" niihin! Meidän vauvalla on kyllä aika pikkuisen oloinen jalka, mun täytyy varmaan lähteä metsästämään vielä vähän pienempiä kenkiä kun tarviihan sellaiset olla kesällä ;)

meijän tytsy hyyty vasta 22 aikoihin,sitä ennen sängyssä käänty kokoaja mahallee.yöllä kävin kaks kertaa kääntämässä sen selällee ja sit ylös noustii 6,50.ihan hyvä yö.

Meilläkään ei päikkärit juuri yöuniin vaikuta. Joten Kiira saa nukkua ihan silloin, kun väsyttää ja sen verran kuin väsyttää. Viime yönä neiti nukkui muuten oikein hyvin, mutta hampaat kiusaa, joten tissillä oli kyllä aika usein. On nyt vähän tissit hellinä. :D Kiiralle oli eilen ilmestynyt viides hammas ja liekö vielä lisää tulossa. Ilmankos sitä on kiukuttanut. Ei se johtunutkaan enää mahataudista.

Meillä oli tosi katkonainen yö. Pinnis ei kelvannut lainkaan pojalle. Muutaman minuuttin siellä nukkui ja sit alkoi kitinä ja itku. Mut eipä hän meinannut hyvin nukkua meidänkään välissä. Kolme kertaa jopa imetin, kun ei kitinään enää muuta keksinyt. Piereskeli kovasti, et lie vaa vatsa vaivannut.. hammaskaan ei näemmä oo puhjennut yön aikana. Voi huoooooooooooooooookaus.. mä oon niin väsyny.

Viime yönä kahden jälkeen piti nostaa poika syliin ja antaa hänen rauhoittua huutamisesta siinä. Sit sen jälkeen nukkui vähän vaille viiteen ja sit otin tissille. Tarkoiutkseni alunperin oli, että yrittäisin mennä aamuun asti ilman rintaa, mut en jaksanu. Murehdin ihan käsittämättömiä asioita sen jälkeen, kun poika oli mennyt takaisin pinnikseen jatkamaan unia. Miten äitin saisi nukkumaan? Huoh... Mä jo pohdin, et siirretään meidän sänky tänne olkkariin ja laitetaan työpöytä ja tuo lipasto makkariin ja tehdään siitä pojan huone.. tiiä, vaikka poika nukkuisikin ilman meitä paremmin.. pitää varmaan pääsiäispyhinä nukkua olkkarin lattialla kokeeksi yöt ja testata...

Me oltiin kuin oltiinkin viime yö Tampereella veljeni luona. Siellä nukuttiin tietysti koko yö vierekkäin Kiiran kanssa. Ja yöhän meni tissiä lutkuttaessa. Mutta syypää on ilmeisesti tuo kuudes puhkeava hammas. Hohhoi. Kaipa sitä joskus saa taas nukkua! Kunhan pääsiäisestä selvitään, niin sitten otan kyllä asiakseni operaation "tytöt omaan huoneeseen".

voi vi**u mikä yö takana:BangHead tyttö heräs varmaan miljoona kertaa.yhtee mennessä oltii rampattu sen luona vissii jo viis kertaa.en yhtää tiiä mikä sillä niiku oli,se aina aluks vähän jotain inis ja sit rupes itkeskelee..ja sit loppupeleissä sillä oli kaikki hyvin,tutti suussa ym.mä taidan keittää pahoinvoinnin uhallakii kahvia.

Mä en kans tajua.. tai no tajuan itseasiassa. Oonhan mä lukenu näistä asioista... kovasti kitisee ja narisee toi poika nykyisin. Hankala jopa saada rauhoittumaan syliin. Viime yönkin nukkui melkein kokonaan keskellä kun ei vaan jaksa sitä unikoulushowta. Mä potkasen sitä ja unohdan nyt toistaiseksi koko homman. Antaa lapsen nukkua omalla tahdillaan, paskat kirjaviisauksista. Katotaan vaikka kuukauden päästä uudestaan. Viime yönä kyl sitkeydellä oli sen verran palkittu.. et poika ei vaatinu tissiä, vähän ennen kuutta imetin ja nukuttiin vielä tunti. Yksinäisyyttäänkö se sitten kitisi ja narisi... vai sitä yhtä hammasta, jota se on tehny ny kuukauden sen toisen kaveriksi.. PLääh. Eiköhän tuo opi taas uudelleen omaan sänkyyn.

No ny mä en yhtää ihmettele ku on ollu vähä levottomampia öitä pojalla... annoin sille eilen maissunaksun ja sen syömisen jälkeen jäi vähä poskee maissia nii annoin sen lopun sormella suuhun... Ylähammas pirulainen on osittain jo puhjennut!:D

Takaisin