Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä noi aamuset pidemmät minipäikyt näköjää vaikuttanu mitenkää päiväunii... Herra on pitkästä aikaa nukkunut jo ennätykselliset 2,5 h! ja jatkaa vielä :)

mä oon varmaan sen 2,5 tuntia yrittäny saada tyttöö nukkumaa.on väsyny mut ei vaan nuku.olkoon.

Viime yö meni hitusen paremmin, mutta ei siltikään hyvin. Kyllä tuo liike nyt vaikuttaa uniin. Neiti matkas sängyssä ympäriinsä sen, mitä mahtui muiden keskellä. Esikoinen siis vieläkin meidän välissä, kun sen patja ei ole vieläkään kuivunut. Mie sain jatkuvasti Kiiraa siirrellä takaisin parempaan paikkaan, mutta ei se oikein pysynyt. Joten todella levotonta ja pätkissä nukkumista joskus aamuyöstä. Ja tietysti herätys ennen seitsemää, kun itse olisin vielä todellakin kaivannut unta. Ja miehän en osaa nukkua päikkäreitä, ne ei sovi miulle yhtään. :( Onneksi olen aamuvirkku kuitenkin, niin kun vain saa itsensä sängystä ylös, niin olo on jo virkeämpi. Illasta sitten saattaa äiti vähän syöstä tulta, jos jokin menee pieleen. :D Niin, ja Kiirahan on siis taas flunssassa, että se ei ainakaan helpota nukkumista. :(

Kellitys kuulostaa ihan meidän öiltä. Meillä poika on kans ollut pienessä flunssassa, joten sekin varmaan vaikuttaa. Poika koko ajan menee yöllä vatsallee ja siitä kontalleen ja siitä yrittää vielä nousta mun päälle. Sen lisäks poika koko ajan puskee itteensä kohti sängyn päätyä ja sit lyö lopulta päätään seinään. Sit jos hän on selällään niin menee koko ajan poikittain ja potkii meitä. Viime yönä yhdessä vaiheessa kun heräsin, poika nukkui minun käsi tyynynä ja kun otin sen pois niin hän laittoin päänsä minun tyynyyn. Mies on joutunu jo kaks yötä nukkumaan sohvalla, että saatais kaikki jotenkin nukuttua.

äääh.. voi taivas noitten hampaitten tuloa. Meillä tulee nää ekat pitemmän kaavan mukaan. Ekaa tehtiin viikko, ennenkuin puhkesi. Sitten kolmisen viikkoa poika hiihteli yhdellä hampaalla ja nyt kuultaa ikenen läpi toinen hammas. Mut sen puhkeaminen on taas hidasta.. tulis jo. Poika ei malta vissiin sen takia nukkua itekseen. Eilen luovutin jo yhdeltätoista.. eli heti ekojen kitinöiden aikana. Kaks kertaa kävin hyssyttämässä ja sit riitti. Otin pienen tuhisijan syliin ja siihen se jäi koko yöksi meidän keskelle nukkumaan. Pakko saada itekin välillä nukkua, ettei menis aina pomppimiseksi. Suppo ei ainakaan tarpeeksi auta, joten ei kai siinä muu jeesi ku et hammas puhkeaa. Tuossa menikin muutama yö jo ihan hyvin.

me ollaa lopetettu kokonaa suppojen käyttö ja otettu tilalle se nestemäinen panadoli,se on paljon helpompi antaakkii.ja autto ainakii meillä hampaantulon kitinää eikä edes annettu sitä niin paljoo kun ois pitänyt.
viime yö ei ollu ihan niin hyvä kun edellinen,piti käydä vissii kolme kertaa tytsyn luona ja niistäkii osa oli turhia käyntejä,mies kävi pari kertaa siellä kanssa.eli ainakii viis kertaa piti käydä.
luovuttii yövalon käytöstäkii,siihen piti vaihtaa paristo niin sit siitä tuli liian kirkas ni ajateltii sitte et koitetaa et miten pärjätää kokonaa ilman.

Mä taas en tykkää yhtää lotraa sen nestemäisen panadolin kanssa. Se on kyl ollu meillä jo pitkään, mut kyl mä silti mieluummin supon laitan. Ekan hampaan kohdalla koitin sitä nestemäistä, mutta ei sillä ollu sen parempaa tehoa ku supollakaan. Epäilenkin, että se ikenen kutina on inhottavaa ja siihen en usko lääkkeen auttavan. Pakko vaa kestää. Meillä on oltava ihan pilkkopimeää makkarissa.. mitä valoisampaa, ni sitä huonommin nukkuu.

Meillä oli Kiira koko viime yön vieressä. Itse illalla ravasin vessassa sen typerän taudin takia ja kun Kiirakin vielä kipeän oloinen, niin helpomman kautta mentiin. Yöllä kun neiti herätti ja aloitti hirveän huudon eikä mikään asento ollut hyvä, niin tietysti lähdin suppoa sille laittamaan. Vasta suppoa laittaessa tajusin, ettei se ollut syönyt päivällä paljon mitään kiinteää ruokaa (lähinnä jonkin verran hedelmä- ja rahkaisia soseita meni), joten nälkähän sillä saattoi olla. Takaisin petiin, tissi suuhun ja saman tien asettui. Olin itse taas niin väsynyt, ettei järki juossut kyllä yhtään. Siinä sai tissiltä siirtää nukkuvan tytön parempaan paikkaan sängyllä, kyllä siinä kohtaa tunsi itsensä vähän typeräksi. No, mut sit saatiin loppuyö ihan ok nukuttua, kun lykkäsin aina tissin suuhun, kun kitisi. Katsotaan, alkaisiko tänään ruoka maistua. Itsellä ainakin vähän parempi olo jo.

Meil oli aika surkea yö. Ei meinannut nukahtaa millään, vasta joskus 21:30 nukahti ja sit heräs itkemään klo 2-2:30 ja klo 6 noustiinkin ylös. Luulis tyttöä väsyttävän tänään, ite ollaan ainakin ihan töttöröö. Kissojen unikoulu edistyy toisaalta hienosti, tulivat hyppimään oven kahvaan vasta kuuden jälkeen aamulla, kun oltiin jo hereillä. Ollaan päätetty opettaa ne nukkumaan toistaiseksi makuuhuoneen ulkopuolella, vaikka podetaan siitäkin huonoa omaatuntoa... :/

Meijän likalla oli eilen joku ärrinnmurrin päivä..ei suostunu iltapäivä päikkäreille vaikka ois mitä tehnyt...aamupvästä nukku kyllä 3 tunnin päikkärit...iltapäivästä rupesin nukuttaa laitoin vaunuun sai siellä ihme raivarin :O..otin vaunusta et aattelin jotta likalla ois nälkä..no söi maitoo..laitoin takasi vaunuun et jos NYT! saman raivarin otti taas..no iltapäivä meni sit tytöllä valvoessa...ja 7,5 tuntia sit valvoi ja yksillä päikkäreillä..ennen kylvetystä söi 2purkkii sosetta..ei tarttenu kylvetyksen jälkeen laittaa kun tutti suuhun ni likka nukahti ja nukkuikin sit 10 tuntia putkeen...toivottavasti ei tänään tuo eilinen toistu...oisin näemmä ite lähös hemmoteltavaks ihan yksin ja miehen ois tarkoitus olla tytön kans...JÄNNITTÄÄ suoraan sanottuna...mies heitti viel huonon läpän et no jos tyttö rupee kitisemään ni hän laittaa korvatulpat...JESTAS!!!katotaa..mie jouvun viel mukaan ottaa tytön .....

Meidän jätkä laitettiin nukkumaan omaan huoneeseen pari yötä sitten. Yllättävän hyvin on kaks yötä menny, helpottanu kaikkien nukkumista. Vain 2 krtaa on syöty yöllä, muute ei oo tarvinu käyä rauhottelemassa. Laitoin myös peiton pinnasänkyä pienentämään ja vaihdettiin illan tavallinen kaurapuuro vauvapuuroon. Meidän unikoulu toimi hetken mutta sitten alkoi olla taas jatkuvaa rauhoittelua/tassuttelua yöt. Ilmavaivat herätteli usein ja myös miehen levoton nukkuminen. Jopa 7 kertaa rauhottelua ennen yhtä yöllä jonka jälkeen sama meno jatku tai syötiin maitoa monta kertaa. Huoh. Neuvolassa lääkäri meinas että yrittää jaksaa jatkaa samaan malliin, on tosi epätodennäköistä että johtuis allergiasta nuo yö heräilyt ja ilmavaivat. No, koitellaas näitä uusia keinoja joku viikko ja sit taas uutta tassuttelua syöntien poisjättämiseksi. Saap nähä :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jätkän lyhyet aamupäiskyt (yleensä max 1h) on nyt kahtena aamuna venyny 3,5h mittaisiks :eek: Herää siinä kohtaa kun esikoinen käy päikkäreille. Sitten oonkin lähtenyt jätkän kans lenkille että esikoinen saa rauhassa nukkua päikkäreitä iskän kans :) Huomenna, kun on yksin näiden kans ni pakko herättää aamupäikyiltä jos uhkaa venyä. Jotta saan sit molemmat samaa aikaa nukkumaan, muuten ei esikoinen pysty siinä juttelun lomassa nukkumaan ja sittenhän meillä on ratkireimukas ilta tiedossa :grin

meillä meni kaikki eiliset päikyt pipariks.sit illalla tytsy hyyty jo puol ysin aikaa,kävin sen luona joskus yhen jälestä ja mies kävi neljän maissa.sit herättii ennen kuutta ja mies jäi nukkuu,sillä on tää viikko lomaa,kivakiva:rolleyes:

Poika nukkui koko yön taas meidän vieressä... kitisi niin hirveästi puolilta öin ja mä olin väsyny, niin en jaksanu taistella. Siinä se nukkui ku tukki koko yön, neljän jälestä kyl söi tissiä mut jatkoi uniaan kasiin asti. :)

Mahtavaa herätä ennen viittä. Ja näkyy eilinen kiukuttelu jatkuvan edelleen. Mukavaa viikon alkua vaan kaikille!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meil illal jätkä heitti koko ajan vattallensa sängysänsä ja kikatteli... huoh.. no kyl se siitä si rauhottu ja nukku hyvin koko yön. Aamulla 0730 heräsin siihen kun herra oli taas kääntyny mahallensa, katteli mua ja piereskeli... No erilainen herätyskello tänää :D Nyt pistin pojan minipäikyille meijän sänkyyn omaan makuuppussii ja tulin keittiöön kaataan itelleni kahvia menin takas makkariin niin poika nukkuu jo täyttä häkää sängyssä :DD

Takaisin