Vauvan nukkuminen

Olipa meilläkin yö. Poika heräs kolme kertaa ja pitempää pyöri, itkeskeli ja änis ja vasta monen tissin tarjoamisen jälkeen jatkoi unia. Hän nukkui onneks sit puol kymmeneen. Enempi käy sääliks isäänsä, jonka pitäis jaksaa töissä.
 
meillä mies laittaa tytön yöunille ja hoitaa muutenkii noi yölliset uudellee nukutukset,mä en yksinkertasesti jaksa,mä en jaksa heijata tyttöö uudestaa unee,mulla palaa sit käpy ja piristyn niin paljon et loppuyö menee sit siinä et yrittän saada uudestaa unta.
 
Toivottavasti teillä Jäde paranee yöunet pian! Jos se vaikka johtuis niistä hampaista. Jos ei, niin ehkä jonkin sortin unikoulu vois auttaa...? Ehkä tyttö vaan tarkistelee, että ootte paikalla...ja haluaa seurustella.
 
Mikä maa,mikä valuutta...??Viime yö se sit vasta karsee olikii...tyttö meni nukkumaa ennen ysiä,niiku normaalistikkii.mut sitte puol yhtee mennessä se oli heränny jo sen neljä kertaa,millon oli tutti tippunu ja millon mitäkii.puol yhen aikaa se jo huuti taukoomatta,sit pitikii antaa jo panadolia,koska oletettii et johkii koskee ku huuto alko aina kun tutti tippu tai suuhun yritti muuten vaa koskea,cuplatonia ei saatu annettuu ollenkaa ku tyttö huito niin kovasti.
äsken se sit huuti jo silkasta väsymyksestä,mut ei se sit sänkyy malttanu nukahtaa,ehkä parempi niin ku päikkärit kumminkii alkaa jo tunnin päästä.
täytyy toivoo et ens yö olis sit jo parempi....:smiley-angelic001..ei se kyllä huonommakskaa voi enää mennä...
 
Meil oli pari vähän huonompaa yötä mut viime yö taas hyvä. Syy löytyi, viides hammas on puhjennut. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Huh helpotusta,yhellä herätyksellä mentii viime yö!!!tosin maidolla piti pien taltuttaa,niin tomerasti se puol neljän aikaa hyppi sängynlaitaa vasten et eihän se meinannu hyytyä ollenkaa.oli vissii jotain hyötyä siitä särkylääkkestäkii joka illalla annettii,et nukku sit niinkii hyvin.
 
Oho, meil nukuttiin 12 tuntia....mikähän tyttöä noin väsyttää. Ehkä viileämpi ilma parantaa unia. Päivärytmi menee nyt aivan sekasin! mietin että pitäskö koittaa yksiä päikkäreitä.
 
meille tulee tänää vaa yhet päikkärit ku aamun ekat päikyt meni niin myöhäseks et parempi jättää ne kokonaa välistä.nyt sit olis tarkotus saada tyttö unille 13-14 aikaa.
 
Meillä ei yleensä herätä yöllä kitiseen. Aamulla saattaa pongahtaa kuudenkin maissa ylös sängyssä mutta touhuaa hetken omiaan ja rupee takas nukkumaan. Nukkumaan menot on yleensä aika huutoa mutta nukahtaa vajaassa puolessa tunnissa aina. Onko teillä iltaisin minkälaiset rutiinit ennen nukkumaan menoa? Meillä syödään iltapala ja sen jälkeen völlitään hämärässä olkkarissa hetki, sitten hampin pesut ja nukkumaan.
 
Meillä syödään iltapala ja sitten mennään joko naama- ja käsipesulle (ja potalle) tai kokonaan pesulle, jonka jälkeen potalle ja hammaspesu. Jos on kaiken ton jälkeen vielä kauheen virkee, niin annan leikkiä hämärässä olohuoneessa jonkun aikaa mistä sitten kiikutan sänkyyn ja nukahtaa itekseen sinne. :)
 
meillä on kylpy noin 20 vaille 8,siellä lotrataa siihen kaheksaa asti jonka jälkee on iltavelli ja hampaiden pesu,sen jälkee katellaa telkkaria ja muuten rauhotutaa ja sit mennää nukkumaa 20.30-20.40 aikaa,nukahtaa yleensä ysiin mennessä.
viime yönä tytsy ei heränny kertaakaa :dance011
 
Meil on kaheksalta iltapala, jonka jälkee suu/käsipesulle (tai suihkuu) , potalle ja hampaanpesulle. Sitte sanotaa kaikille hyvät yöt ja mennää iltatissille ja sänkyyn. Nukahtaa kans yleensä yheksään mennessä.
 
On kyllä täälläkin ollut varsinaiset yöt viimeviikkoina. Pieni ihme luopui aamuyömaidosta toukokuussa, mutta kesäkuun flunssa teki siitä aivan täyden tissitakiaisen. Nyt on tämä pieni mies sitten viime öinä käynyt tissillä vähintään kaksi kertaa yössä!! Ei auta mikään pään silittely tai sylissä rauhoittelu, nälkä on suunnaton. Iltarutiineissa ei ole ollut mitään muutoksia. Kokeilin jopa lypsää vähän maitoa iltapuuron sekaan, muttei sekään auttanut. Ennätysheräilyt tapahtui varmaan viimeyönä: kolme kertaa piti päästä rinnan kimppuun. Ja joo, ollaan me yritetty olla antamatta sitä maitoa; kestettiin kuunnella epätoivoista itkua 15 minuuttia (vauva isin sylissä), kunnes luovutettiin.
 
Ei auttas iha vesi? Mulla on maitovelliä pullossa jos yöllä yllättääkin nälkä.. toissa yönä veti 100ml velliä kun taas viime yönä ei mitään.. joskus kelpaa myös kulaus vettä. Meillähän siis kolmas vai neljäs viikko ny ilman yötissiä tai aamutissiä sängyssä..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Eiku narrasinkohan mä... tais se tos yks aamu vetää kuuden kieppeillä tissiä ku mä olin niin unessa, etten muistanu et sänkytissiä ei enää anneta...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ni sithän sen tietää, et toimiiks.. ei meilläkään meinannu mennä läpi parin ekan yön aikana mut pidin pintani, enkä antanu tissiä. Sit alkoi sujumaan ja huikka vesipullosta auttoi, kunnes sekin jäi pois. Vellipullo on varuiksi yöpöydällä joka yö jos yllättää nälkä. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin se Tyynenkii kanssa meni, ekat yöt tuli roikuttua enempi ja vähempi pinniksen reunalla. Syliin nostaminen pahens tilannetta, ni ei auttanu ku antaa sängyssään itkeä. Taputtelin, silittelin ja tassuttelin, aina ku Tyyne nous istumaan tarjosin huikkaa vettä nokkamukista. Pisimmillään meni puoltoista tuntia kerralla. Mut nyt nukutaanki yöt ilman isompia heräilyjä, välist on tutti hukas tai tarvii peittoa laitella mut ei sen kummempia :)
 
meillä on kans sillee et ilman maitoo ei rauhotu takas unille,viime yö oli taas yhellä herätyksellä ja vaa maito tainnutti tytön.
mä kirosin miehelle et pitäs tytön sängyn vieressä olla jääkaappi et sais äkkiä sen maidon,mun päähän kun on iskostunu se et avattua huoneenlämpöstä maitoo ei saa tarjota enää kahen tunnin jälkee,mut se varmaan koskee ihan pieniä vauvoja..?
 
Meillä on nyt ollut kaksi huonompaa yötä, eli tyttö on herännyt jo ennen kuutta huutaen. :sad001 Toisaalta siihen asti on nukkunut hyvin, mutta joku asia alkaa sitten aamulla vaivaamaan... Toissayö oli kyllä karmea jo ukkosenkn takia, me herättiin koko perhe ihan paniikissa klo 2, kun salama iski jossain ihan lähellä. :/

Täytyy tunnustaa, että mä oon nyt ottanut tytön aina välillä aamusin viekkuun ja antanut tissiä. :oops: Me ollaan vaan oltu niin laiskoja nousemaan! Täytyy heti lopettaa, jos tää liian aikaisin heräily jatkuu...
 
Takaisin
Top