Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just ku eilen täs ketjus sanoin et hammas kuultaa läpi ikenestä, ni ei menny ku pari tuntia ku tajusin et on on tullu jo ikenestä läpi, ja tänää tosiaa huomasin sit sen vieruskaverinki jo puhjenneen eli 4 hammasta yhteensä :)

Viime yön Tyyne nukku kokonaa omassa sängyssään, ja mä en varmaan edes imettäny sitä yöllä (en ainakaa muista). Tyyne kävi eilen josku puol 10 aikoihin nukkumaa ja heräs sitte tänää vartin yli seittemän. Kerran se jotain kitis, mut se oli ennen ku ite menin nukkumaan. Mut sitä mä tosiaan ihmettelen et enkö mä oikeesti muista et otinko tytön syömää ja nostinko takas omaa sänkyy vai onko se oikeesti nukkunu syömättä koko yön :eek: Kyl tää flunssa tekee pään harvaks ja sekavaks.

meillä käytii eilen nukkumaa 20.45-21.00 ja herättii 5.50.mä kävin yöllä iskemässä tytölle tutin 4 kertaa ja mies vissiin 3..

Meil oli taas täysi yö, kunhan saatiin tyttö ensin nukahtamaan. :) Mä en ilmeisesti kelpaa vielä kuluttajaksi, koska se huuto oli jäätävää..heti kun isi tuli kotiiin, niin saatiin tyttö nukahtamaan. :)

Mie jätin eilen Kiiran pinnasänkyyn nukkumaan. :D Kahdeksan jälkeen kippasin sen sinne, enkä raaskinut toista hyvästä unesta herättää, kun kömmin itse sänkyyn kymmenen maissa. Nukkui se siellä puoli yhteen, kun miun oli pakko silloin käydä vessassa. Varmaan siihen heräsi. Sitten nappasin kyllä tytön viereen ja yöllä mietin, etten kyllä vielä yritä uudelleen. :D Mutta taidanpa katsoa taas tänään, jääkö se sinne nukkumaan vai herääkö huutelemaan jo ennen omaa nukkumaan menoa kuten yleensä. Vähän oli hankalaa nukahtaa ilman vauvelia vieressä, mutta tottuishan siihenkin. Aina voi komentaa koiran kainaloon!

Tyyne nukkuki viime yön tosi hyvin :) Puol yhentoist aikaa alko kitinä, ja silloin imetin, ja sit neiti heräs seuraavan kerran 6.00 aamul syömää ja sit jatkettii viel kaheksaa asti unia :) Mä ite välil heräilin yöllä lähinnä siks ku oli muka hirvittävän kuuma, mut varmaa johtuu oikeesti siitä ku edelleen odottaa et Tyyne heräilis tai edes kitisis vähä useemmin yöllä.

Tyyne on muutenki tosi väsyny jotenki, nukahti jo päikkäreille yhelttoista, en ehtiny ees lounasta antamaan. Sitterii nukahti, iskä siirs Tyynen sit lattialle mut eipä se hereillä silti pysyny. Mä sit imetin sen ja pistin pinnikseen, ku ei siit soseen syömisest ois tullu mitään.

Hip hei! Artsi jakso nukkua jopa puoli kasiin tänä aamuna. Ihmeen levänny olo myös äidillä kun menin normaalista poiketen jo ennen yhtätoista petiin. Yksi syöttö viiden jälkeen ja otin sitten viereen nukkumaan kun tuntu ettei millään asetu.

Ei meillä ainakaan mitenkään erityisesti. Parsakaalia kun poika koitti ekan kerran, nii tuli semmoset ilmavaivat, et ne vähän kiusas yöllä ja ummetuksen aikaan oli vähän kenkumpaa. Nyt toissa iltana poika sai mussuttaa keitettyä parsakaalin nuppua eikä tullu mitään vaivoja. Mut hankalempia oli yöt ekan hampaan puhkeamisen aikana ku soseitten takia. Et ei meillä kiinteet oo öitä kiusannu.. näin voisi kai sanoa. Mä testasin kaiken aina aamuisin, kun aloiteltiin, ettei sitten yöllä vaivaisi.

Sängyssä lienee mukavampi nukkua. Meillä kans poika toisilla päikkäreillään omassa sängyssään. Nukahti mun syliin, kun nypläsin sen korvia ja rapsuttelin päätä tissimaidon jälkeen. Oikein silmät kiinni hymyili, kun vissiin tuntui kivalta se korvien nyplääminen. Sit se simahti siihen. Muutama suukko ja kannoin pienokaisen nukkumaan.

Jäde sehän on tosi hyvä :) Ja siin sitteris se asento voi häiritä, ja siks nukkuu siin vähemmän. Tai sit on vaan uutuuden viehätystä :wink

toivottavasti se nyt sit älyää et mä en aio luovuttaa sängyssä nukuttamista.tuntuu et se välillä yrittää äkäillä ja huutaa niin kauan et nostan sen pois,mut ehei se ei onnistu.
nyt se tosin on jo hereillä,nukku se sen 1,5 tuntii.

Meidän täytyy vissiin kokeilla mennä päivä kaksilla päikkäreillä kolmen sijaan kun tuntui että poikaa ei väsy paina ja vaan apinoi tuolla sängyssä nukkumaan mennessä. Jännittää miten yö menee kun poika on nyt omassa huoneessa koisimassa :confused5

me yritettii tuttuu tapaa yöunille nukuttaa sitterii,no nukahtihan se ja levotonta nukkumista olikii.sitte kannoin sen sänkyy ni aikasa se siellä pyöri ja sitte hyyty.kyllähän siellä sen luona sai jokusen kerran taas rampata ja vaikka se kävi nukkumaa yheksän jälkee ni silti se heräs ennen puol kuutta.

meillä minimies heräs TAAS isännän torkuttamisee...

on muuten jännä et poika ei suostu nukkuu enää klo 18 jälkeen ollenkaa... se nukkuu 8-9, 11-14 ja 16-17 siinä on herran unet nykyää :D

Meillä on poika pari kertaa nukkunu vaa kahdet päkkärit ja ne on olleet normaalia pidemmät. Se sopisi mulle hyvin, mut suurimmaksi osaksi päivät menee vieläkin niin että puolesta tunnista tuntiin 9-10, 12-14 ja 16-18 aikoihin suunnilleen nukkuu.
Eilen meni puol ysi nukkumaan mut jo kolmelta alkoi kitiseen sängyssään sillä äänellä, ku aina yöllä on tissiä vaatinu. No tutti suuhun ja silittelyä, nii jatkoi unia.. kolme varttia. Sit taas alkoi se vaatiminen joten nostin ukkelin tissille ja veti boobsin tyhjäksi. Nostin takas omaan sänkyyn, jossa viihtyi tunnin ja meinas herätä liian aikaisin. Otin sit kainaloon loppuyöksi nukkumaan, että saa itekin nukkua vähän lisää. 6.40 ukkeli sitten pamautti silmät auki ja alkoi taputteleen mun naamaa, et ylös siitä.

Takaisin