Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meilläkii oli sitä huutoo nukahtamisen jälkee mut se taiskii johtuu siitä et sillä ei ollu peittoa.
ite näin viime yönä painajaisia,kiitos kingin kirjan viis viimestä sivua:laughing002 ei oolu ees karsee kirja enkä aikasemmin oo siitä painajaisia nähny mut nyt sit..ja toissa yönä olin unissaa puhunu jotain tytön tumpuista...:grin

Meilläkin Kiira nukkui varmaan yli 2,5 h päikkäreitä! Nyt isukki syöttää sille sitten lounasta, päikkärit tuli vähän hassuun aikaan, niin lounasaika venähti "ihan hitusen".

Meilläkin oli Kiiralla muuten sellainen kausi, kun se heräsi juuri noin tunti nukahtamisen jälkeen. Silloin ei auttanut muu kuin mennä taas antamaan tissiä, niin rauhoittui taas nukkumaan. Se kausi meni ohi kuitenkin. En sitä silloin edes ajatellut samanlaisena "huutokautena", mutta kai se oli.

olipas taas yö takana...varmaan viis tai kuus kertaa piti käydä tytön luona.ei sinänsä kovin paha,koska aina selvis peiton tai tutin laitolla..mut eikö niitä heräämisiä vois olla silti vähän vähemmän??

Meillä kans piti viime yönä muutaman kerran käydä silittämässä pojan päätä, kun kitisi. Sitten jo kolmen aikaan alkoi enemmän narisemaan, niin otin tissin kautta viereen, ettei mieskin herää. Mut toi ipana heräs jo vartin yli kuus.. mä oisin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin voinu nukkua lisää.. jäi täysin unet kesken. Voi mokoma pieni ukko.. Noh.. puol ysi lähetään liikenteeseen, nii oikeastaan ehkä ihan hyvä. Nukkuupa sit rattaissa.

meillä herättii 10 yli viis,sit vielä 10 minsaa sain armon aikaa ja sit tyttö pillastu oottamaa.nyt se sit on jo ekoilla päikkäreillä...

On alkanu näköjään tuleen tavaksi meillä että poika herää kuudelta. Voi kun vielä muutama kuukausi sitten heräiltiin vasta kahdeksan jälkeen...

mun pitäs jotenkii saada tytsy pysymää hereillä ees yheksää asti,sit se ehkä nukkuis siihen puol kuutee asti.

Meillä taasen hyvä yö ja aamu takana.
Nukkumaa 21 ja 05 eka herätys, ajattelin että jos annan maitoa ni "joudun" tunnin päästä nousee sen kans ylös (herää siis tunnin päästä siitä ekasta syötöstä). Noh, minäpä sainkin jäpikän nukahtamaan tutin ja pienen elämöinen jälkee. 10minuuttia se ehkä touhus siel sängys omiaan, mutta kun en välittänyt siitä ni nukahti. Heräs 07 ja annoin maitoa ja uni jatkuuí. 7.45 lähettii viemää tyttöä hoitoo ni heräs siinä sitte samalla :)
Tätä taidan kokeilla jatkossakin...

meillä on nyt viime öinä nukuttu vähän levottomasti,kauhee pulina ja kiljunta alkaa 2-3 aikaan. rytmi edelleen sama tyttö käy unille puol ysi ja heräilee 7.30-8aikaan. meillä nukutaan tosiaan vaan yhdet päikyt,joskus saattaa nukahtaa alkuillasta vaunuihin tai autoon,mut ei nuku pitkään max puol tuntia. ihmeesti jaksaa iltaan ilman suurempia kitinöitä,kun herää päikyiltä yleensä jo 2aikoihin

Meillä myöskin herätään viideltä syömään ja sit kuudeltä ylös. Pitäsköhän itsekkin kokeilla vieläkö poika malttas nukkua aamuun ennen syöntiä.

Tinka86 Olin eilen perhetapaamisessa ja siellä sanottiin myös et kannattaa pimentää makkari niin lapsi nukkuu pidempään.....

Meillä herättiin ennen 6 ja juotin pojan, vaihdoin vaipan ja otin viereeni kokeeks et kuinka kauan nukutaa jos nukutaan... No herättiin si 9.15 :D

Meillä nukutaan kokonaisia öitä ja mennään vaihtelevasti nukkumaan 8-9 välissä illasta ja heräillään siinä 6-7 aikoihin aamusta. Joskus saattaa yöllä pikkusen kitistä, mutta varmaan n. kerran viikkoon tarvii vaan itse nousta silittämään päätä kun kitinä kestää enemmän kun 2 min. :) ja sekin herääminen ylensä johtuu siitä kun mies lähtee 3 pintaan töihin niin varmaan poika havahtuu sitten sillon tällön siihen kun miehen puhelin alkaa soida työasioiden merkeissä tossa eteisessä mikä on tässä meijän makkarin vieressä :)

Meillä taas oli paras yö ikinä. Kertaakaan ei tarvinnut edes tassutella, typy nukkui putkeen klo 20-07. En voi edes uskoa todeksi! Oli siis unikoulun 4. yö. Pessimistinä täytyy silti todeta, että takapakkia odotellessa! Omat univelat sen kun kasvaa...en osaa vielä nukkua ilman vauvaa kainalossa.

Eli olisiko Eloveenallakin jonkin sortin unikoulun aika :wink Meillä kyllä Nappo on huone pimeenä mutta ei näytä auttavan. :) Ehkä oon vaan liian herkästi nostamassa poikaa syönnille sillon aamulla.

Hohhoijaa... Sitkeällä meiningillä saatiin vauva nukkumaan pidempiä pätkiä, mutta nyt tämä heräilee vaihtelevasti 1-3 kertaa yössä. Aika monena aamuna on herännyt kuudelta ja tänä aamuna viideltä. Herätessään jotenkin hätääntynyt. Neuvolassa eivät ota todesta - en jaksa enää mennä siihen paikkaan itseäni kiusaamaan.

Meillä tyttö nukkuu yleensä 21.00-08.30. Yöllä taitaa herätä muutaman kerran. Mä en oikein aina edes muista montako kertaa tyttö yössä herää, kun itse aina silmät ristissä isken tissin suuhun ja taidan itse nukahtaa heti sen jälkeen :) Meillä nukutaan kahdet päikyt. Aamupäivällä yhdet ja illemmalla toiset. Aamupäivän päikyt on yleensä nukkunut autossa kun mä vien isosiskon puisto"kerhoon" ja itse ajan usein sen jälkeen tallille tai kotiin siivoilemaan. Nyt täytyy koko homma funtsia uusiksi kun kesä tulee ja autossa ei tietenkään voi tyttö enää nukkua. Ehkä voisin yrittää tytön siirtää varovasti kärryihin ja toivoa että siinä jatkaisi vielä uniaan.

Takaisin