Vauvan liikkeet

Mulla on alkanut vihdoinkin tuntua liikkeet. Tosin tunnen ne vaan ihan parissa tietyssä kohtaa ja en joka päivä. Rv 21. Rakenneultrassa kätilö kertoikin istukan olevan etuseinässä. Kysyi yhdessä välissä kesken ultrauksen tunnenko mä mitään, kun menossa oli kuulemma aikoimenen vilske. :joyful: En tuntenut.
 
Mulla on alkanut vihdoinkin tuntua liikkeet. Tosin tunnen ne vaan ihan parissa tietyssä kohtaa ja en joka päivä. Rv 21. Rakenneultrassa kätilö kertoikin istukan olevan etuseinässä. Kysyi yhdessä välissä kesken ultrauksen tunnenko mä mitään, kun menossa oli kuulemma aikoimenen vilske. :joyful: En tuntenut.

Mulla oli ultrassa ihan sama kysymys, enkä todellakaan tuntenut mitään :D mutta jo samana päivänä alkoi tuntua enemmän möyrintää ja nyt viikkoa myöhemmin se on lähes jatkuvaa aina kun pysähdyn.
 
Doppler ois kyllä kätevä, mutta jotenkin tuntuu turhalta rahanmenolta jos ostais.
Olen itse pitkään ollut pois työelämästä käden vammojen vuoksi jotka estää oman alan hommat ja työkokeiluissa ravannut ja vetää talouden aika tiukoille :sad001
Tänään poika on riehunut koko päivän. Jospa nää tästä vaan alkais tuntumaan kuitenkin :)
 
Siitä saa helposti osan rahasta takaisin kun myy myöhemmin. Tai jos löytäisit käytettynä?
 
Doppler ois kyllä kätevä, mutta jotenkin tuntuu turhalta rahanmenolta jos ostais.
Olen itse pitkään ollut pois työelämästä käden vammojen vuoksi jotka estää oman alan hommat ja työkokeiluissa ravannut ja vetää talouden aika tiukoille :sad001
Tänään poika on riehunut koko päivän. Jospa nää tästä vaan alkais tuntumaan kuitenkin :)

Mä ostin käytettynä dopplerin.
 
Liikkeet on tunutunut jo jonkun aikaa, mutta nyt viimepäivinä ne on selkeesti voimistunut, tuntuu välillä että tyyppi meinaa tulla nahoista läpi :grin Mies kyllä tykkää kun tuntuu potkut jo käteen, on alkanu höpöttelemäänkin sen myötä typylle :rolleyes:
 
Ihania tarinoita liikkeistä täällä! :Heartred itellä on vasta 12+5 ja en malttais lainkaan odottaa että potkut alkaa tuntumaan. Mulla on takaseinä istukka joten pitäis alkaa sit tuntumaan jo melko ajoissa. Jos vielä muutaman viikon jaksais odotella :'D
 
Ihania tarinoita liikkeistä täällä! :Heartred itellä on vasta 12+5 ja en malttais lainkaan odottaa että potkut alkaa tuntumaan. Mulla on takaseinä istukka joten pitäis alkaa sit tuntumaan jo melko ajoissa. Jos vielä muutaman viikon jaksais odotella :'D

Kaikki aikanaan :Heartred :)
 
Mä en vieläkään tunne potkuja kunnolla, mutta asennonvaihdot ja hikan kylläkin :)
Pitää muutaman tunnin välein makoilla vatsallaan, niin tuntee paremmin! Ja jos poika on oikeala puolella tuntuu huomattavasti helpommin.
En ole löytänyt käytettynä doppleria ainakaan tästä läheltä ja neuvolassa sanottiin, että meidän paikkakunnalla on mahdollista käydä kuuntelemassa sydänäänet halutessaan vaikka joka päivä :D
Multa vaan meni ihan ohi missä, mutta soittamallahan se selviää :)
 
Mun tuttu ei esikoisesta tuntenut liikkeitä kuin joskus lopusta vasta, rv 30 jälkeen ilmeisesti. Ja ihan terve lapsi syntyi, ja rauhallinen muksu onkin. Myös toisesta tunsi vasta ensimmäiset liikkeet melko myöhään. Onhan se vähän hankalaa etenkin lopusta päin, jos liikkeitä ei muutenkaan tunnu jatkuvasti, mutta tosiaan eikö sydänääniä kyllä pääse kuuntelemaan aina halutessaan :)
 
Mä oon tuntenu liikkeitä jo jonkin aikaa, mut nyt ne on vahvistuneet. Ultran aikana oli hauskaa kun näki ruudulta vauvan liikkeet ja tunsi ne samaan aikaan, ei ollut juuri hetkeäkään paikallaan :D
Eilisiltana mies tunsi mahan päältä ekaa kertaa kunnolla potkuja. On sitä niin odottanut! :Heartred
 
Mä oon tuntenu liikkeitä jo jonkin aikaa, mut nyt ne on vahvistuneet. Ultran aikana oli hauskaa kun näki ruudulta vauvan liikkeet ja tunsi ne samaan aikaan, ei ollut juuri hetkeäkään paikallaan :D
Eilisiltana mies tunsi mahan päältä ekaa kertaa kunnolla potkuja. On sitä niin odottanut! :Heartred

Tätä meilläkin odotellaan, et mieskin tuntisi
 
Meillä ei mies ole ”kunnolla” vielä tuntenut, mutta esikoinen pääsi tuntemaan ja näkemäänkin liikkeet muutama päivä sitten. Oli ihan innoissaan ja tohkeissaan :Heartred yleensä vauva potkuttelee tosi alas mutta nyt sattui olemaan ihan eri asennossa kuin yleensä ja potkut osuivat jo navan kohdalle. Huhhuh, kyllä se vain kasvaa! :D
 
Liikkeet näkyy paremmin jos laittaa jotain vatsan päälle, esim puhlimen tai kaukosäätimen :D Viihdytän itteäni tällä tavoin iltaisin.
Mun vauva on keksinyt potkia jonnekin alas, taakse. Siis mua persuksiin o.O En muista että esikoinen olisi koskaan onnistunut siinä, hän erikoistui loppupuolella mun kylkiluihin.
 
Takaisin
Top