Vauvan liikkeet

Mansikka84

Oman äänensä löytänyt
En ainakaan vielä huomannut että vastaavaa ketjua olisi, mutta jotta laitellaanko tänne milloin kukakin alkaa vaavin liikkeitä masussa tuntemaan :Heartred:happy7

Itselläni menossa nyt 15+5, istukka edessä, kovasti olen yrittänyt kuulostella joko möyrinnät tuntuisi..mutta taitaa vaan olla ilmavaivoja mitkä siellä satunnaisesti tuntuu :shy:

Mulla lapset 15v ja 11v, eli olo melkein kuin ekaa kertaa raskaana olisi. Aika usein tulee jo harjoitus supistuksia, niin kuin tuli edellisistäkin jo tosi aikaisessa vaiheessa.
Myös esimaitoa tulee rinnoista puristaessa (tosin oon kuullut ettei sais sitä sieltä puristella..tosin muutaman kerran vaan kokeilin:grin?), onko muilla samaa?
 
Täällä tuntui selvä potku 15+6:) sen jälkeen ei oo taas pariin päivään tuntunut mitään. Eikä oo kyllä pahemmin ehtinyt kuulostelemaankaan. Tuo siis illalla selällään kölliessä sängyllä tuntui selvästi.
 
Mä kans oon jo tuntenut muutaman päivän ajan, nyt rv 14+0 ja tää on toinen raskaus :)
 
Mulla epäsäännöllisesti tuntui 14+ viikolla "jotain", mistä en vieläkään tiedä, oliko hipsutuksia vai pierua. Mutta 15+0 olin ihan satavarma, että sain mahtipotkun ja siitä ne alkoikin tuntua. Nyt ei ole melkeinpä kolmeen päivään tuntunu mitään ja olen tietysti ajatellut kaikki skenaariot läpi, kun tässä samaan aikaan ilmeistyi taas heikotuskin kuvioihin..

Niin ja toinen raskaus mullakin.
 
Ensimmäiset selvät hipsutukset tuntui 12+6!
Sen jälkeen ei oikeastaan ole tuntunut selviä liikkeitä, joten niitä odotellessa!! ♡
Mutta noista ensimmäisistä liikkeistä olen ihan satavarma, että ne oli liikkeitä!! ♡
 
Eilen illalla (14+6) oli isompi potku tai oikein kunnon ilmakupla lähti liikkeelle :hilarious: mutta pientä hentoa möyrintää kyllä tuntuu melkein päivittäin

rv 15+0
 
Nyt on 14+3 enkä oo vielä tuntenu mitään ja mulla onkin taas istukka edessä eli ei varmaan oo moneen viikkoon tuntumassakaan. Esikoisessa oli sama homma ja meni muistaakseni 20. viikon tienoille ennenkuin aloin kunnolla tuntemaan liikkeitä.
 
Mul on neljäs raskaus menossa kahdessa ekassa en ole tuntenut liikkeitä missään vaiheessa. Kolmannessa tunsin vasta n.vko25 ekat liikkeet poika syntyikin si vko31+2. Istukat ollu ylhäällä tai takana. Saa nähä miten tän kanssa käy... yhden kerran on tullu sellanen pulps vko15, nyt on vko16 menossa
 
Oon jo pari kertaa saanu ihan tuntuvan potkun kun pikkuinen on suutahtanut jumppa liikkeestä tai vastaavasta. Oikein itsekin säikähtäny että et sä noin kovaa voi vielä oikeasti potkia :eek:
Rv 15
 
Aloin tuntemaan ensimmäiset liikkeet rv 16+5 ja sen jälkeen melkein päivittäin tuntenut niitä, kolmas raskaus itsellä kyseessä. Iltaisin sängyssä maatessa painelen varovaisesti vatsaa ja heti alkaa pieni vastaamaan kosketukseen liikkumalla :Heartred
 
Tässä oli taas muutama hiljaisempi pvä etenkin juhannuksena kun ei juuri liikkeitä huomannut mutta täällä kotona taas eilen illala tutut hipaisut siellä tuntui :Heartred

Saas nähdä mikä riehuminen alkaa kun meen klo10 jumpalle :grin
 
Täällä rv 15+4 liikkeet tuntuneet jo oikeastaan pari viikkoa.. istukka siis takaseinämässä. Alkuun ne olivat todella hentoja ja vaikeasti edes havaittavissa mutta päivä päivältä käyneet selvemmiksi :love7 Välillä on päiviä jolloin liikkeitä ei tunnu ja toisinaan taas masussa myllätään oikein ahkerasti :Heartpink:grin Tuntuu ihankuin pieni myyrä sielä menisi..:rolleyes: Välillä liike tuntuu ihan siltä kuin joku nykisi napaa sisäänpäin, joskus muljahtelee tai nykii ihankuin elohiiri olisi vatsassa, toisinaan potku saattaa olla hyvinkin nopea ja napakka :grin Usein hetki ruokailun jälkeen Riisi alkaa myllätä hurjasti laughing7

Tuntuu ihanalta, oikein odottaa koska pienen liikkeet tulee yhä vain selvemmiksi :rolleyes::Heartred
 
Mä söin eilen (rv 13+3) Mäkkärin tuplajuuston ja sen jälkeen olin tuntevinani alavatsalla ihan selkeetä liikehdintää. Hentoa ja pientä, mutta kuitenkin. Mieskin oli jotain tosi tuntevinaan, kun oikein tarkkaan tunnusteli ja just oikeesta kohdasta.

Tiedä sit voiko näillä viikoilla oikeesti vielä tuntea jotain vai onko tää sellasta ”tuntee mitä haluaa” -tyyppistä :D mutta hieman siis lohduttaa Riisifrutti sun sanat, että kyllä se vois jo ihan oikeesti vauvan liikehdintää olla :D
 
Tunsin viime yönä ekan kerran pikkuista tuminaa masussa! :Heartred :Heartred :Heartred Tänään rv 14+6. Odotin ihan hievahtamatta pitkään ja tuntui monta kertaa pientä tuminaa ja tökkimistä. Ihana, tuttu tunne! Kyyneleet valui poskia pitkin ja teki mieli herättää mies mut en raaskinut kun se nukkui niin sikeesti enkä uskonut että se olis niitä kädelle tuntenut. Mutta aikaisin aamulla tunsin ite kädellä ja tänään myöhemmin taas! Pitää vaan malttaa pysyä paikallaan pitkään käsi masulla niin jossain vaiheessa vauva siellä alkaa selvästi jumppailemaan. Esikoisen liikkeet taisin tuntee joskus rv17 kieppeillä.
 
Takaisin
Top