Vauvan liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Selmer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sattuuko muilla liikeitä tuntuvilla potkut? Varsinkin jos potkii alavatsalle niin välillä sattuu ihan hulluna. Muutenkin kyllä tällä viikolla harjotussupistellu ja muutama kipeä myös... Huomenna onneks kontrolli ultra munuaiseen, niin saapi kysyttyä samalla mahdollista syytä näille.
Suzy91, ikävä kuulla et on ollu kipeitä suppareita :( Ota vaan nyt ihan rauhallisesti, eiköhän ne sulla kirjota vaikka saikkua jos on tarvis :)
 
Suzy91, ikävä kuulla et on ollu kipeitä suppareita :( Ota vaan nyt ihan rauhallisesti, eiköhän ne sulla kirjota vaikka saikkua jos on tarvis :)

Joo tänään ultran jälkeen kotimatkalla sai itkua tuhrustaa, soitin päivystykseen ja lepo käsky. Lepo siis helpottaa onneks. Ultrassakun kurkattiin kohdunkaulan pituus ja oli normaali ja muutenkin kaikki oli hyvin niin ei tarvitse lähteä näytille. Jos jatkuu viikonlopun yli niin maanantaina sitte saikkua. Kysyin myös kipeistä potkuista, niin sano että nyt varsinkin että ku on valmiiks herkillä niin tuntuu voimakkaammin.

Onneks kaveri potkii ja liikkuu niin se mieltäkin helpottaa :)
 
Joo kyllä helpottaa hurjasti ku tuntuu niin voimakkaasti nää potkut, aamulla saattaa herätä siihen et se myllertää mahassa tuhatta ja sataa.... :) <3 voi kumpa aika menis nopeempaa et näkis livenä ne myllerrykset <3
 
Olen huomannut välillä ihan koviakin potkuja, eli siis jotain kovaa osuu. Onko se sitten vauvan jalka tai kyynärpää ,mutta erilaiselta tuntuu kuin mitä yleensä mötkähtelyt. Olen huomannut myös ,että on alkanut rakkoa potkimaan :D ei kovin kiva tunne kun muutenkin saa ravata alvariinsa.
 
Niemja, mulla on ihan samanlainen fiilis :) nyt jo pari viikkoa tuntunut että potkii ja myllää ihan hulluna ja kohta tulee varmaan läpi jostain :D esikoinen oli myös kova liikkumaan mutta ei tosiaankaan näin kova :) että jännä nähä millasta meininki on loppuajasta :'D mahan päälle näkyy liikkeet hyvin ja mulla on tosiaan istukka takana ja molemmista on tuntunut liikkeet hyvin jo ennen ru:tä. Nyt 25+2 :)
 
Meilläkin tää tuntuu vielä vauhdikkaammalta kuin esikoinen, potkut ja myllerrys on jotenkin tosi voimakkaita. Mutta mulla oli kyllä viimeksi se istukka edessä..

Mä oon jotenkin siinä ajatuksessa että nyt vauvalla on just sen verran tilaa että mahtuu vielä kunnolla myllertää ja saa ladattua potkuihinkin kunnolla voimaa mutta sitten kun tila alkaa vähentyä niin myllerrys vähän helpottaa. Toki silloin ne kyljen kääntämiset tuntuu epämukavammilta kun vauva on isompi mutta kun tilaa on vähemmän niin vauva ei enää vedä niin holtittomasti kuperkeikkoja ja kickboksingia :grin
 
Olen huomannut myös ,että on alkanut rakkoa potkimaan :D ei kovin kiva tunne kun muutenkin saa ravata alvariinsa.

Joo täällä on kans pikkumies löytänyt rakon. :D Ei mitenkään miellyttävä tunne, kun potkaisee sinne. :D

Itse olen vielä säästynyt kivuliailta potkuilta, mutta monesti tämä pikkukaveri kyllä pitää sellaisia bileitä tuolla yksiössään, että en tiedä tuleeko kohta mahasta läpi. :D Ihan julmettu jytke käy välillä! Itse tunnen mahan läpi kädellä liikkeet, mutta heti kun joku toinen laittaa käden tuohon mahan päälle niin kaveri rauhoittuu. :D
 
Huomenna viikkoja 24 ja hurjaa rallia vaihtelevasti. Yleensä jompi kumpi potkii mut yöt menny suht rauhallisesti. Tuntuu et ne käy illal nukkumaan enne puolta yötä ku hiljenee
 
Sain totaalisen vatsatyhjennyksen jostain ruoasta tuossa toissa yönä ja sen jälkeen vatsassa on ollut hurjaa peliä :). Ilmeisesti toivoisi varastojen parempaa täyttymistä :)
 
ArKo92 Oon huomannu saman, miehen käsi ku tossa odottelee potkuja ja muuta ni siihen useimmiten rauhoittuu :D Hassua..
25+2
 
Täällä kans sama homma, aina kun potkii ja pyydän miestä laittamaan käden mahalle niin johan hiljenee ja mies aina meinaa turhautua kun ei sitten just sillä hetkellä enää potkikkaan. :D
 
Joo täälläkin masubileet loppuu heti ku mies laittaa käden mahalle. Mikähän siinä on..
 
Isi on varmaan sellainen rauhoittava tekijä. :D Huomasin, että saattaa välillä isin äänestä innostua potkimaan ihan hurjana ja kosketuksesta taas rauhoittuu. :D
 
Meillä poika potkinut jo pitkään. Alkuun (vko17) en tajunnut että kyseessä oli potkuja sillä odottelin niitä "perhosen hipaisuja". Joo, meillä ei tullut niitä vaan siirryttiin heti potkimaan. Ja mun puoliso on myös tuntenut liikkeet mahan läpi jo useamman viikon. Nyt siis vko 23+0. Oikein nauroin kun tuossa vau sovelluksessa luki tän viikon kohdalla että "vasta viimeisten kymmenen raskausviikon aikana sikiö potkii niin kovaa että isä voi ne tuntea". Jätkä siis potkii niin kovaa että voi vaikka pudottaa vatsan päällä makaavan kaukosäätimen :D
 
maissi, meillä sama juttu, isi tuntenut potkut kyllä jo parin viikon ajan jos vaan sattuu oikealla hetkellä olemaan käsi oikeassa kohdassa masulla :) välillä tulee niin isoja potkuja että vatsa nousee ihan muhkuroille, ei kyllä täälläkään tarvitse odottaa noita viimeistä kymmentä viikkoa :D nyt 23+3
 
Mä luulen, että noi jutut on vaan kirjoitettu niin varman päälle, ettei tuu turhaan stressiä :wink meillä on kans liikkeet tuntunu viikon pari vatsan läpi, vaikka istukka on edessä.
 
Meillä kans on tuntunu liikkeet läpi asti joskus r18 lähtien vaikka on istukka edes, potkut alkoi näkyä läpi rv20 jälkeen. Sama oli esikoisen aikaan. Että hyvin yksilöllistä ja varmaan se oma rasvakerros ja kohdun sijainti vaikuttaa asiaan, ainaki mulle näin neuvolas sanottiin.
 
Oon kans päätellyt että kun ei tuossa vatsassa rasvaa oikein ole niin pakkohan sen on vaikuttaa.
Viime yönä poika aloitti taas sellaiset bileet että tuli ihan paha olo kaikesta potkimisesta.
 
Takaisin
Top