Vauvan liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Selmer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans päivittäin vaihteluja, välillä huolestuu et kun ei liiku. Mut heti kun vähä sohvalla makoilee niin yleensä alkaa tumpsutus :)
 
20+1 ja koko raskausaikana oon ehkä kolme kertaa tuntenut pientä kuplintaa :/
 
Täällä tää viikko tuntunut joka päivä liikettä, välillä huolestuu että jos joku on pielessä mutta nyt liike rauhottaa mieltä 19+4. Ei kovin voimakkaita mutta tuntuu kuitenkin, ja mies kun höpöttää saa potkuja vastaukseks. Ei tunnu mahanpäältä liikkeet koittanu niitäkin kyttäillä.
 
Huomasin, että jos tulee päivän aikana syötyä paljon niin liikkeet ovat paljon voimakkaampia ja osa tuntuu käteen asti. Nyt on pariin otteeseen tullut syötyä vähän liikaa niin kyllä on pojalla vauhtia ja voimaa riittänyt. :D
 
Mä en muista kirjotinko tänne jo mut 20+1 tunsin itse ekan kerran kunnon liikkeet ja öö noin viikon päästä mies myös. Aika tuuria kyllä ekaks tarvittiin.. just oikee ajoitus ja paikka ni sitten.

Koko ajan kovasti voimistuneet ja tänään näytti masu jo vähän tärähtävän ku potkut tulee :)

Aktiivisuuden kanssa vähän sama juttu kun Michaylalla :) Istukka on mulla takana.
23+0
 
Meiltä löytyy kung-fu-panda! :grin Neiti vetää välillä sellaisia potkusarjoja, että mä ihan säikähdän ja maha hytkyy välillä tosi mystisen näköisesti! Mieskin on pari kertaa kädellä bongannut hillittömän voimakkaita potkuja. Jännittää, että miten voimakkaiksi ne tästä vielä yltyy :joyful: Mutta vitsi mä rakastan näitä mussukan liikkeitä, ne on kyl toistaseks parasta tässä raskaanaolossa, ku tuntee miten pieni siellä myllertää! Awwww :Heartbigred
 
Ne on ihana tuntee, välillä miettii mitenkähän idiootilta sitä näyttää kun tuntee liikkeet niin vaan jää kuulostelemaan ja hymyilemään lähinnä kun tunneilla ja yleisellä paikalla tulee potkuja. :grin
 
Täälä kans koko maha hytkyy ja töis on huvittava ku välistä huomaa miten tulee potku mahaan ku nousee kumpu :D kauhulla vaan odotan mitä pitemmälle mennään..
 
Meijän muksu on vissii aamuvirkku.. Nyt kahtena aamuna oon heränny 10 min ennen kelloaku kaveri mäiskii mahaa :D

Havahdun aina bussissa, ku silittelen masua ja hymyilen :D kaveri myllertää sikana istuessa, kai sillä tila vähenee jotenkin.. Rv 22+4 :)
 
Onks vielä paljon muita kellä ei liikkeitä tunnu? Ei oo pääl kuukauteen ku nelisen kertaa saattanut jokin myllerrys käydä... on tosin esikoinen niin ei kaikkea huomaa ja istukka edessä
 
Mun täytyy ainakin sanoa, että täällä liikkeitä on todella paljon vähemmän kuin varmaan monella muulla. Nyt on ollut muutama tosi hiljainen päivä, ja melkein tässä huolestuu, mut kai nää menee vaan tosi yksilöllisesti. :)
 
Mun täytyy ainakin sanoa, että täällä liikkeitä on todella paljon vähemmän kuin varmaan monella muulla. Nyt on ollut muutama tosi hiljainen päivä, ja melkein tässä huolestuu, mut kai nää menee vaan tosi yksilöllisesti. :)
 
Gagezzz: En myöskään tunne vielä liikkeitä, kun tositositosi harvoin, nyt 20+4... Melkein meinaa välillä huolestua, mutta neuvolatäti rauhoitteli, et se vaihtelee tosi paljon ja saattaa mennä vielä aikaa. Esikoista odotan.
 
Mä näin unta että pojan jalka yritti tulla navasta läpi ja se näkyi sellasena korkeana kumpuna :D vissiin poika yöllä potkinu kovaa..
 
Mä heräsin viime yönä ekaa kertaa potkuihin! Jännä tunne. :) Nyt ultraan, vielä jännempää!
 
Täällä kans tänä aamuna tuli ensimmäinen ihan kunnon potku, itelle oli semmonen oho. :D
 
Tässä nyt on parina yönä vessareissun jälkeen unet loppunu kesken ja poika ei tykkää ilmeisesti yhtään, jos yritän nukkua vasemmalla kyljellä. Alkaa aina kamala rumba ja rauhoittuu vasta sitten kun vaihdan kylkeä. :D
 
Parina iltana ollaan miehen kanssa katseltu paljasta mahaani, on se kyllä hassun näköistä ku välillä tulee ihan kunno potku että ihan maha heilahtaa! :D näitä tullu ehkä pari kertaa vielä vasta mutta varmaan ne alkaa tulla useamminki :D
 
Täällä rummutetaan ihan kunnolla massua, yöllä vessareissujen jälkeen monesti intoutuu jyskyttämään. Mikähän yökuuhka meille on tulossa :grin

Tällä viikolla potkuja on tuntunut taas tosi alhaalla, ihan nivustaipeessa. Muutenkin tuntuu että tyyppi välillä painaa itsensä ihan alas niin että liikkuminen on vaikeeta ja pissattaa jatkuvasti.
 
Takaisin
Top