Vauvan liikkeet

  • Ketjun aloittaja Selmer
  • Aloituspäivämäärä
Tälläkin jotain möyrimistä on havaittu, mut kovasti toivon, että nämä säännöllistyisivät ja muuttuisivat selkeämmiksi, niin ei tarvisi huolehtia. :) Joskus on myös päiviä, jolloin ei liikkeitä juuri tunnu. Kävin tällä viikolla avoimessa neuvolassa ja siellä ainakin vahvat sydänäänet löytyivät. ❤️
 
Kovin hiljaisina tuntuu eikä päälle päin näy vaikka kaksi vauvaa ja nyt viikkoja 20+5
 
Mulla on 22+3 ja liikkeet tuntuu päivittäin. Istukka edessä alhaalla joka vähän vaimentaa :)
 
Aika hiljasta on täällä. Tuntuu vaan silloin kun on makuulla pidemmän aikaan. Onneksi kuitenkin jokapäivä tuntuu.
 
Mulla oli kans pari päivää vähän hiljasempaa, mutta tänään on kyllä taas tuntunut paljon liikkeitä. Jostain syystä tulee vaan ajateltua ihan liikaa kaikenlaista
 
Missä kohtaa mahaa teiän vaavi tykkää oleskella? Ite oon huomannu et se on melkein aina oikeella puolella mahaa.. Ja joskus selällää ollessa oikee puoli mahasta on enemmän pystyssä ku vasen puoli. :D
 
Mulla tuntuu pelkästään vasemmalla ja keskellä ihan alhaalla satunnaisesti potkuja. Lisäksi joskus tuntuu sellasta yleistä mylläystä joka puolella. Selkeät potkut on harvinaisia mulla vielä. Istukan sijainnista ei ole mitään tietoa.
 
Mulla kans oikee puoli mahasta on usein "pallompi" :D
Mutta liikkumiset ja potkut tuntuu molemmin puolin, ihan päivittäin..aktiivinen beibi, joka ottaa tilan haltuun.
(Tänään RU!)
 
Mulla se pahka on yleensä poikittain alamahalla, tai sitten istuu mahassa ja potkii häpyluuhun :D hyvin saa jo käsin tunnusteltua, että missä se kaveri luuraa milloinkin

Muoks. Tulikin väärän kuukauden puolelle, vaikka helmikuinen virallisesti olenkin :rolleyes:
 
Oikealla puolen olen pariin otteeseen huomannut kaverin oleskelevan. :D En vielä osaa erottaa, että minkälainen asento on kyseessä, mutta veikkaan että pylly pystyssä on ollut, kun tuntui niin selkeästi. :D
 
Miekää en osa vielä arvioida et miten päin se siellä on, mut välil tuntuu semmone pieni kovempi kumpare, ni ollaan miehen kanssa mietitty et olisko se pää tms :D
 
Navan oikealla puolella tuntuu kevyet potkut. Ovat muuten jo paljon selkeämpiä kuin muutama viikko sitten.
 
Mietin vain ,että milloinhan nämä potkut muuttuu kivuliaiksi. Asukilla on niin paljon tilaa että paikka vaihtelee jatkuvasti. Nyt ollen alkanut öisinkin huomaamaan muksun liikkeet :)
 
Menin syömään eilen illalla tuhdin iltapalan. Lähes koko yön kävi sitten myllerrys mahassa kun poitsu se siellä oli virtaa täynnä. :D On nyt aamun sitten ollut ihan hiljaista masussa kun yleensä aamupalan aikaan herää potkimaan. Taitaapi nukkua nyt sitten :D
 
Tänää rakenneultrassa a vauva keskellä pystysuoraan ja b vauva oikealla puolella mut kyllä ne hyörii ja pyörii ties missä
 
Mulla on kanssa yleensä kumpare oikealla puolella mahaa kun pötköttelen selällään :) potkuja tuntuu joka puolella, välillä ihanasti vissiin nyrkkeilee virtsarakkoon ja peräsuoleen :eek: tila on täälläkin otettu hyvin haltuun ja liikkeitä on paljon ja TOSI voimakkaita jo nyt :) 23+0 nyt.
 
Eilen illalla alkoi vähän huolettamaan, kun yleensä niin kovin vilkas iltaliikkuja oli kumman vaisun oloinen... Vähän yritin tuuppia masua ja kuunneltiin musiikkia ja iskä jutteli, niin sitten sain muutaman potkun havaittua. Tänään on vähän enemmän ollu aktiivisuutta, mutta edelleen semmoinen olo että aika rauhallinen päivä tiedossa. Mietin, että voisiko vauva olla vähän väsy siitä kun eilen päivällä jumppaili aika paljon kun sai varmaan roimasti energiaa kun mä mussutin suklaata vähän väliä. :confused: Tai sitten osa liikkeistä ei vaan vielä tunnu kunnolla. Tänään viikkoja 22+0, eikä varmaan vielä näin aikasilla viikoilla kannata alkaa liikelaskentaa suorittamaan?
 
Eilen illalla alkoi vähän huolettamaan, kun yleensä niin kovin vilkas iltaliikkuja oli kumman vaisun oloinen... Vähän yritin tuuppia masua ja kuunneltiin musiikkia ja iskä jutteli, niin sitten sain muutaman potkun havaittua. Tänään on vähän enemmän ollu aktiivisuutta, mutta edelleen semmoinen olo että aika rauhallinen päivä tiedossa. Mietin, että voisiko vauva olla vähän väsy siitä kun eilen päivällä jumppaili aika paljon kun sai varmaan roimasti energiaa kun mä mussutin suklaata vähän väliä. :confused: Tai sitten osa liikkeistä ei vaan vielä tunnu kunnolla. Tänään viikkoja 22+0, eikä varmaan vielä näin aikasilla viikoilla kannata alkaa liikelaskentaa suorittamaan?

Minulla ainakin niin tämän nykyisen (kuten esikoisenkin) kanssa on liikkeissä paljonkin vaihtelua päivästä riippuen. Jos on päivän tai pari ollut kova meno päällä, niin sitä seuraa yleensä päivä tai pari vaisumpaa. Toissapäivänä oli hirveä jytke, eilen hiljaista kun huopatossutehtaalla, muutamia vaimeita tönäisyjä ja tänään tuntuu taas tassut liikkuvan :p
 
Mulla on kans paljon vaihtelua! Nyt rv 19+5. Tällä viikolla joku päivä oli tosi aktiivista menoa mahassa, sit oli muutama ihan vaisu päivä, tänään on tuntunut jotain pientä mutta ei ollenkaan sellaista kuin tuona yhtenä päivänä. Välillä huolettaa, mut varmasti se on just niin et riippuu vauvan asennosta ja kaikesta! :)
 
Takaisin
Top