Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla taas toinen raskaus, rv 18+1 ja oon normaalipainoinen enkä vieläkään oo tuntenut kunnolla liikkeitä. Siis siten, että olisin varma että ne on liikkeitä. No, ekassakin raskaudessa tunsin vasta joskus rv 20 ( silloin istukka etuseinämässä, nyt en tiedä istukan paikkaa), joten haluan uskoa että kaikki on ok.

Täällä ei vieläkään mitään selkeää. Ärsyttää kun en ole tarkasti kirjoittanut ylös milloin olen alkanut esikoisesta tuntemaan liikkeitä. Muistaakseni kuitenkin näitä aikoja. Välillä tuntuu jotain mutta en ole varma onko vauvan vai suolen liikkeitä. Huomenna rv 16+0 ja toinen raskaus.

Eilen kyllä ihan selvästi tunsin kaksi potkua. Mut ei kyllä tosiaan mitenkään jatkuvasti tunnu ne liikkeet vieläkään vaikka kahtena päivänä peräkkäin oli liikettä. 16+2 tänään

istukan sijaintihan se aikalailla näihin liikkeiden tuntemuksiin vaikuttaa. Pitäisi vaan olla huolehtimatta. Esikoisesta kun alkoi tuntumaan niin sen jälkeen olikin lähes päivittäistä :) pitäisi vaan ottaa rennosti. Nyt vaan nukkunut niin huonosti ja väsyneenä mielikuvitus laukkaa vähän turhan hyvin.

Täällä 17+0, eikä tunnu vielä juuri mitään. Ihan muutaman kerran on iltaisin tuntunut pientä kuplintaa (juhannusaatosta saakka). Toinen raskaus ja istukka oli kohdun suulla np-ultrassa. Esikoista odottaessa tunsin ensimmäiset liikkeet 18+ viikolla. Malttamaton täälläkin.

Ensimmäisen kanssa tunsin liikkeet joskus vko 19 mutta huomasin että olin kyllä tuntenut ne pari viikkoa aikaisemmin, en vain ollut silloin varma. Kuopuksen kanssa tunsin liikkeet viikolla 13 :wideyed: joten nyt olen odottanut ja odottanut :grin tänään alkoi viikko 18 ja viime viikolla rupesin tuntemaan liikkeet hieman paremmin ja useammin, mutta edelleen en tunne selkeästi tai usein. Ekat liikkeet tunsin viikolla 15 mutta hyvin satunnaisesti ja hennosti. Että näin erilaisia voivat olla.

Täällä tonttu myllertää päivittäin ihan selkeästi. Joskus tuntuu tiukka potkukin, mutta enemmän se on sellaista pyörimistä. Mahan päälle ei vielä näy eikä tunnu liikkeet, vaikka joka aamu yritän hetken tiirailla ennen ylösnousua. Sitä odotellen.. :)

Mulla on nyt kolmena päivänä peräkkäin tuntunut liikettä jos lasken oikein.. Tänään aamulla heräsin vessaan niin sen jälkeen selvää möyrintää taas :) välillä vähän jopa naurattaa nää omat tuntemukset ku on niin hassua :D

Ja liikkeet näköjään jatkuu.. Aamulla herätessä tuntui napakka potku tossa navan alapuolella. Ja eilen myös illalla tuntui oikein napakka potku :) ekaa kertaa alkaa olemaan sitä mieltä että tää mahapömppö on oikeastaan aika kiva :D

kohdun korkein paikka on nyt pari senttiä navan alla, et matalalta niitä potkuja saa etsiä.
Mulla siis 17+5 ja aika lailla päivittäin tuntuu jotain liikkeitä.

Ulospäin ne näkyy sit läskien alta mulla varmaan rv26-28...

Takaisin