Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo tuntunut kovinkaan paljoo liiketttä, aina silloin tällöin tunnen jotain. Mutta istukka etuseinämässä vaimentaa niitä. Paremmin tuntuu ihanalavatsalla liikkeet kuin ylempänä. Yhessä vaiheessa tuntui joka päivä, mut nyt ei enään tunnu.

Oon heräillyt öisin liikkeisiin Oikealla kyljellään nukkuessa, muuten päivisin välillä tuntunut jotain hentosta jo ehkä n.3vkoa.. Nyt juhannuksena tunsin kuinka vauva teki jotain ja selkeesti vatsaan tuli "kupru" just oikealle puolelle :) ihana hetki. Sitte alkuviikosta olin kaupassa ja ulos kävellessä katsoin alaspäin ja ihmettelin vatsan hassua muotoa, koko vatsa oli oikealla puolella kova möykky, siellä se vauva jotsin jumppaili ❤️:dance008 Kolmas raskaus siis...
Muoks.mulla nyt rv 16+5

Muokattu viimeksi:
Mä en edelleenkään tunne liikkeitä joka päivä. Satunnaisia muljahduksia mutta däts it. :(
17+6.

Kuinka pitkäkestoisesti olette liikkeitä tunteneet?
Mulla oli päivällä vatsa täysin sekaisin ja illallakin on vielä kurninut ja möyrinyt, mutta olin tuntevinani äsken makuulla 2-3 muksaisua, jotka eivät mielestäni ihan menisi suoliston murinoiden piikkiin.. jänskää, jokohan alkaisi itsekin tuntemaan jotain liikkeitä :happy7
Nyt 18+ muistaakseni 3.

Mulla on kans ollu välillä ihan vaan muutama liike ja pitkä hiljaisuus perään ja sit taas välillä ollu oikeen kunnon jumppaa jopa ihan parin minuutin ajan. Tosin en edelleenkään ole ihan varma näistä mutta eilen illalla oli kyllä selkeästi semmonen muksaus mitä en oman kropan liikkeiksi tunnistanut. Tuntui ihan täysin erilliseltä omasta kropasta..

Kyllä ne Virmu varmasti oli liikkeitä, kun viikkojakin on 18+. Liikkeiden tunteminen on niin rauhoittavaa. Mulla 15+2 ja ekat liikkeet tuntui viime viikolla. Nyt on vahvistunut, vaikka yhä aika hentoisia. Eilen neuvolalääkäri kysyi oletko jo tuntenut liikkeitä, vastasin myöntävästi. Hän sanoi, että kyllä ne varmasti oikeita liikkeitä on kun uudelleen synnyttäjänä tiedät miltä tuntuu. :)

Mua vähän ahistaa (KAIKKI AHISTAA :wacky:), että en oo tuntenut kunnolla liikkeitä joka päivä. Viime raskaudessa tunsin niitä jo rv 16 ja joka päivä tasaisesti.

Nyt viikonloppuna tunsin muljahduksia nyt ei oo koko viikkona taas tuntunut mitään ja viikkoja jo kasassa 18...

Mulla viikkoja 19+2 eikä kokoajan liikkeitä tunnu. Voi olla ihan koko päivän aivan hiljaista ja sit yöllä alkaa kunnol myllerys. Välil jo tuntuu että alkais päivittäin tuntuu mut nyt taas vähentynyt. Esikoisesta rv 16 lähtien päivittäin tuntui liikkeet mutta en ole huolisaan koska vauvat on kaikki erilaisii. Sikiö saatta olla eri asennossa ja toi istukkaki etuseinäs vaimentaa liikkeit aika paljon : )

tänään 17+0 ja liikkeet ihan olemattomia.. kuudes raskaus, istukka ensimmäistä kertaa takaseinässä..
Aikaisemmissa raskauksissa tuntunut paljon aikaisemmin..

Hei.... Mites muilla tuntuu nuo liikkeet tai siis missä päin vatsaa? Mulla se tuntuu todella alhaalla.. Viikkoja huomenna tasan 17 ☺

Mulla vaihtelee, yleensä tuntuu alhaalla varsinkin jos istuu, mutta makuulla saattaa tuntua navan seutuvillakin :) Ja liikkeitä tuntuu aika paljon! Eli aikalailla vähintään muutama muljahdus kun vaan on paikallaan istuen tai maaten jonkin aikaa. Nytkin tuntuu :) rv 18+1

Nyt tuntu eka kertaa selvästi vauvan myllerrystä <3 tähän asti oon tuntenu semmosta epämäärästä, mistä en oo ollu varma et onko liikkeitä mut nyt ei tarvinu epäillä ollenkaan! Niin ihanaa!! :happy: :Heartbigred

Ja vaikka kolmas raskaus ni hehkutus ei oo ainakaan yhtään vähempää mitä aikasemmissa, ihan hymyilyttää :grin

Nyt siis rv 15+4

Mulla kyllä riittää noita makkaroita vaikka ihan jaettavaksi saakka ja silti tuntuu liikkeet välillä.

Takaisin