Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua huvittaa, kun musta on jo ainakin viikon ajan tuntunut siltä, että mahassa on liikettä. Järki sanoo, ettei ole mahdollista, koska nyt on menossa vasta 9+3. Ne tuntemukset on vaan niin samoja mitä esikoisesta alkuun, ihan kuin kuplat poksahtelis. :confused: Ehkä se oikeasti on vaan mun suolisto! :D

Eilen taas tunsin kunnon möyrintää mahassa, mut epäilen että se oli taas suolisto joka temppuili tai sitten niitä haamupotkuja. Ei voi olla noin voimakkaan tuntusia liikkeitä vielä, joskus 14-15 viikoilla vasta, ehkä.

Tänään taas tuntuu semmosta hassua kuplintaa. Yhdessä ja samassa kohdassa jo pidemmän aikaa tuntunut. En kyllä tiedä voiko olla mahdollista kun viikkoja vasta se 11+1.

Huomenna poksuu 15+0 ja tänään olen tuntenut selviä liikkeitä <3 aluksi epäilin että onko kuitenkaan mutta samanlaisia tuntemuksia ollut pitkin päivää, varsinkin silloin kun olen mennyt makoilemaan ja rauhoittunut. Esikoisesta tunsin suurinpiirtein samoilla viikoilla.
Ihanaa :)

Täällä huomenna 15+0 eikä vielä pienintäkään tuntemusta... pitkään sai kyllä viimenki ootella

Voi että, mä odotan niin sitä, että tuntee ne liikkeet. Se tekee kaikesta niin todellista! Oon yrittänyt kuulostella kovasti ja ihan ku ois jotain pientä kutittelua tuntunut, mutta se voi olla hyvin vaan omaa mielikuvitusta :D viimeeksi tuntui joskus rv 14 ekat jutut, eli ehkä jo pian tuntuu! Nyt 12+6.

Itsellä tuntui pientä pulputtelua viikonloppuna ensimmäistä kertaa, 15. viikko meneillään! Hetki meni ennen kuin tajusin, mitä tapahtuu. Vauvahan se siellä venytteli menemään, tuntui kuin ois marmorikuulia joku hellästi pyöritellyt alavatsan sisäpintaa pitkin. Aivan ihanaa! Eka kerta oli päivällä, toinen kerta illalla nukkumaan mennessä, kun älysin pysähtyä ettimään liikettä.

Minäkin oon ollu tuntevinani jo muutaman kerran jotain liikettä ihan tuolla alavatsalla, mutta saattaa hyvin olla joku suolenmutka. :grin Tuo marmorikuula-vertaus kyllä sopii hyvin tähän tuntemukseen! Nyt kuitenkin menossa vasta rv 12+4, joten aika epätodennäköistä kai mitään vielä tuntea. Esikoisesta taisi tuntua vasta lähempänä rv 20, tai silloin en ainakaan osannut tulkita mitään tuntemuksia vauvan liikkeiksi aiemmin.

Piti ihan tarkistaa et millon oon alkanu tuntee aikasemmilta liikkeet. Esikoiselta 15+3 eka kerran, sit joka päivä vähä enemmän ja selkeemmin..:) tokalta joskus rv 14-15 tuntenu jotaki epämäärästä myllerrystä, sit rv16 lähtien selkeemmin et oon tienny et ne varmasti johtuu pienestä. Nyt siis 12+0, saa varmaan vielä tovin aikaa ootella liikkeitä..:D

Mulla rv 16+0 eikä tunnu :/ esikoisesta näillä viikoilla jo tuntui.. jännää miten se istukka sijainti oikeistii vaikuttaa tunteeko liikkeitä vai ei

Nyt tämän viikon aikana (ylihuomenna alkaa 16. Raskausviikko) oon tuntenut satunnaisia semmosia helliä kupsahduksia tuolla alavatsalla. Vähän vois kuvitella et vaan vatsassa ohutsuoli puksuu :eek: *Tänään, just äsken* ymmärsin ja alan jo olla aika varma että pikkupotkuja ne taitaa sit olla kun tullut nyt vaan useammin ja tasaseen !!! :woot::joyful::joyful: Ja mullahan piti sen etuseinämän istukan vaimentaa!!:joyful:

Muokattu viimeksi:
Mulla tuntuu oma syke hirveän selkeesti välillä kohdun tienoilla jotenkin ihan uudella tavalla. Olen yrittänyt tunnustella, että tuntuisiko siellä muutakin kuplintaa, mutta en ole ainakaan varmuudella saanut kiinni. Kauhea kärsimättömyys, haluan jo vauvamahan ja potkuja! :D

Täällä myös! On mun mielestä kyllä ihan alusta lähtien tuntunut eritavalla oma syke niin päättelin että liittyy just että enemmän verenkiertoa tolla alueella nyt.

Ihan kuin alkaisi tuntua vauvan liikkeet, tänään on kovin pulputellut alavatsalla aina välillä. Yritin äsken kuunnella dopplerilla, että saisinko yhdistettyä ääniä liikkeisiin, mutta äänet ja tuntemukset tulivat kyllä hieman eri aikoihin. Ainakin kuuli, että siellä se tosiaan pyöriskelee, niin kaipa nuo kuplinnat sitä ovat. Miten tässä malttaa enää muuta tehdäkään, kuin tunnustella mahan kuplintaa :D

Takaisin