Vauvan liikkeet

Kertokaapa mulle että kai se on normaalia että liikkeitä ei tunne jokapäivä. Liikkeitä oon oikeen vahtaamalla vahdannut ja sen edellisen 28.1 jälkeen en liikkeitä olen tuntenut ollenkaan.
 
Millä viikoilla sä Lucky oot? Eiks se oo iha normaalia ettei joka pvä tunnu ku ei kovin pitkällä viel olla. Vauvat on niin pikkusia vielä nii mahtuvat jumppaamaan ilman seiniin törmäilyä :)
 
Mäkään en tunne liikkeitä välttämättä joka päivä! Ja jo rv18+. Sitten jos tunnen niin se onkin kova potku. Mutta ei mitään eilenkään... Kieltämättä huolestuttaa välillä. Ultra on vajaan kahden viikon päästä.

Mutta kai siis on normaalia.
 
Sama täällä. Joinain päivinä tunnen liikkeitä ja joinakin taas on ihan hiljasta. Kyllähän se vähä aina mietityttää, miks välillä on niin hiljasta. Mutta aika luottavaisin mielen vain odottelen potkujen voimistumista..
 
Mulla viikkoja vasta 14+5. Joinain päivinä kaveri kutittelee runsaastikin, sit voi mennä päiviä, ettei tunnu mitään. Doppler on pelastus, sillä löytyy aina vähintäänkin istukan syke, jos pienokainen ite seikkailee jossain ulottumattomissa :)
 
Mulla viikkoja 16 plus jotain enkä tunne yhtää mitää ja istukkaki on kuulemma takana :)
 
Hassua sinänsä ku ultrassa se paineli joka suuntaan hirveetä kyytiä :) Yks sintti sielä vaan näky,mutta mahan koosta päätellen vähintäänkin viis muuta oli sillä hetkellä jossai piilossa :D
 
Popcorn: 14+1 :) onhan se pieni vielä. Toinen raskaus on tämä ja tosiaan viikkoa aiemmin tunsin ekat potkut kuin esikoisen aikaan. Tekis mieli se dobler hankkia. :D
 
Lucky joo eli eiköhän vauva ehdi viel alottelee säännölliset potkut :D Mä en oo tuntenu sen viime vkon ehkä liikkeiden jälkeen mitään saman tyylistä. Nyt 14+2 ja eka kyseessä. Pitää vaan malttaa odotella.
Haaveilen dopplerista mut yritän selvitä ilman :wink
 
Varmaan puolivälin tienoilla. Runsailla vatsanpeitteillä tuntui meillä edellisestä rv 22 mut varmasti hoikemmilla ja jos istukka ei oo edessä voi tuntua jo ennen puoliväliä. Mut tää on ihan arvailua :)
 
Joitain liikkeitä tunsin alavatsalla masun päältä muutama viikko sitten kun pikkuinen ei ollut vielä noussut pystympään asentoon. Viimeksi miehellä olisi ollut saumat tuntea masun päältä liikkeet muistaakseni rv22, mutta jotenkin hän jännitti sitä tunnustelua kovin ja ohi män. Myöhemmin sitten kylkiluiden ja maksan helistessä mieskin uskoi, että vauvahan se siellä ihan oikeasti temmeltää.
 
Mulla istukka oli nt-ultrassa ihan takaseinässä. Eikä tossa juuri oo ylimääräistä tossa masussa. Mutta kuukauden verran siis menee vielä :)
 
Meikäläisellä on tossa masussa(kin) lämmikelaardia ja viimeksi istukka oli edessä. Varmaan hoikilla ja takaistukkaisilla on saumat aiempaan tunnusteluun ja katseluun. Jännittää saada tietää tämänkertainen istukanpaikka ultrassa. Np-ultrassa se oli just sillain, että se voi kohdun kasvaessa pyörähtää eteen tahi taakse.
 
Musta tuntuu sitä paitsi, että toi vauva on aikalailla tullu isäänsä ja syö mun ruuat :D Mä mätän pitsat ja hampparit ja karkit ja vanukkaat plus normaalit terveelliset ruuat päälle ja paino vaan putoo :D
 
Takaisin
Top