vauvan liikkeet

Meil ei ole potkitti yhtään tänään. Pari kertaa kyl hengas rakon päällä. Yleensä aamupalasta alkaa pikkujumppa
 
Mä olin eilen illalla vähän huolissaan, kun pikkuinen oli niin hiljaa. Voi olla, että väsyi jotenkin päivällä, kun puuhailin pihalla niin paljon: kyykistelin ja kantelin ruukkuja jne.. Nyt kyllä tuntuu tänään taas aktivoituneen. Aikaisemmin on potkut tuntuneet lähinnä tuolla ihan alavatsassa, useimmiten vasemmalla puolella, mutta tänään on tuntuneet ylempänä. Torstaina rakenneultrassa vauva oli ns. perätilassa, mut mietin, että olisko nyt sitten kääntynyt eri asentoon. Äskenkin tuntui töytäisy melkein keskellä tuossa navan yläpuolella. Tai sitten hän pökkii päällään. :D
 
Mulla möyrii mahas aamusin ja päivällä, iltasin ja öisin on rauhallisempaa :eek: tänä aamuna potki ja liikku niin kovaa et ulospäin näky selvästi, välillä alamahas ja välillä ylämahas :) ihana tunne siltikki :Heartred
 
Täällä, kun mies kuunteli vauvaa nii monotti suoraan korvaa :D Ja sitä aiemmin oli kunnon potkuharjotukset, potkuja tuli nii tiuhaan, ettei oo aiemmi noin montaa tullu peräkkäin. Ja oli muuten aika voimakkaita potkuja, kun näky mahan läpi ihan selvästi.. Aattelin ottaa videoo mahan mylläämisestä, mut tottakai heti loppu myllääminen :D
 
Bb mulla aikalailla samanlailla ku sullakin. Töissä rauvallinen ja pitää josain kohtaa oikee istahtaa ja rauhottuu oottaan et pikkunen ilmottaa itestään :) illalla taas aika kovaa liikettä kun rauhottuu :)

Liikkeet tuntuu ohan navan vierellä ja pitkin mahaa muutenkin :)

Eilen 21+0 sain videolle talteen ulos näkyvän potkun :)
 
Hitsi, mua rupes ihan naurattamaan, kun katselin vähän aikaa mahaa ja ihan selkeesti näkyi, kun vauva potkaisi ja maha hytkähti. Mies ihmetteli mitä mä hirnun. :) Enpä ollut aiemmin tuotakaan vielä nähnyt.
 
Maiku: mullakin on tähän mennessä liikkeet tuntunu lähinnä vaan vasemmalla puolen alavattalla. :) Ja perätilassa oli meitinkin vaavi ru:ssa.
 
Nyt on täälläkin alkanu rv23 tuntunu liikkeet voimistuvan ja näkyy läpikin jo kun maha vaan hytkyy. Maanantai iltana aloin seuraamaan oikeen kunnolla niin potkuja tuli ympäri mahaa, se oli ihanaa, oon täällä kateellisena lueskellu että muilla jo näkyy ja tuntuu,mutta vihdoin täälläkin. Mulla siis kohtu taaksepäin kallistunu,mutta istukka kuitenkin takana. Sitä masua on kiva seurata kun makaa rauhassa ja toinen alkaa jumppaamaan :)
 
Eilen se villiinty, kun oltiin menossa nukkumaan :) Ei oo kyllä noin kovia potkuja tullu hetkeen ja varsinkaan noin montaa putkeen.. Ne ehkä vähän kutittikin hassusti :D
 
Täällä kyl on potkut alkanu voimistumaan paljon :) eilenki illalla ihan kunnon sytkäyksiä tuli. Ihan hassua :Heartred joskus kuukauden päästä ei varmaan enää oo hassua :D
 
Meillä alkaa masussa bileet kahden aikaan yöllä ja kestää n.kolmeen asti. Jos nukun kyljelläni vauva potkii sängynpatjaa ja työntelee itseään vasten sänkyä. Herään lähes joka yö tähän rummuttamiseen. Viime yönä yritin silitellä masua, jos vaikka rauhottuisi. Ei auttanut silittelyt :D
 
Minäkin viime yönä ekan kerran tunsin potkuja keskellä yötä, kun makasin selälläni. Aiemmin en oo yöllä pahemmin potkuja tuntenut, jonkinlaista myllerrystä vaan joskus kylkeä kääntäessä. Nyt oon myös töissä välillä tuntenut potkuja tai liikkeitä.
 
Täällä rymytään pitkin päivää ja välillä oikeen säikähän, ku makaa hiljaa jossain ja yhtäkkiä hirvee potku. Kohta tulee jo jalka läpi mahasta. :D
 
Täälläkin liikutaan erittäin aktiivisesti. Virtsarakkoon kohdistuvat potkut...ei mitään herkkua. Juoksen pissalla 15min välein, herra vissiin monottaa oikeen urakalla tonne rakon seudulle ja tuntuu erittäin ikävälle. Nyt viimiset 2h makoillu ja potkinu rakon tuntumaan.
 
Mulla on kans rakon kans ongelmia.. yöllä menee parhaillaan se 4 krtaa vessassa.. ja no päivälläkin saattaa olla että just kävit vessassa niin taas menet.. :D mä ihan tosiaan odotan loppuraskaudesta että asunko mä vessassa.. luultavasti yöllä on helpompi ottaa vaa tyyny messiin ja istua pöntöllä pää vasten seinää.. :D
 
Nyt parin viikon aikana liikkeet voimistunu todella paljon. Näkyy ulospäinkin ja mieskin tuntee hyvin liikkeet. Ollaan oltu 2 viikkoa ulkomailla ja huomenna kotiin niin näkee omat pikkumurut pitkästä aikaa. Saa lapsetkin tuntea pikkuveljen potkut ♡
 
Mulla meinas tulla mahasta läpi yöllä. Taisi myös placebo-humaltua alkoholittomasta oluesta :D
 
Eilen illalla oli niiiiiin hassua kun makasin sängyssä niin yhtäkkiä navan oikealta puolelta nousi ihan semmonen kumpu ylös :D miehelle tokasin että vaan katoppa tätä!! :D naurettiin vaan mun mahalle sit ja kokeiltiin ja arvuuteltiin et olikohan se mahollisesti vauvan pylly jota se työnti ylös päin :D maha oli niin veikeän näkönen ku ihan epäsymmetrinen möykky vaan oli hahha. :Heartred

Muoks. Tämä on näköjään uus leikki pienellä ku jatkoi sitä myös aamulla :D
 
Muokattu viimeksi:
Vauvan liikkeet vähä rauhottunu sen jälkeen ku jäi äitiyslomalle. Ilmeisesti se kiire ja stressi teki vauvanki vähä levottomaks. Onneks kuitenki liikkuu päivittäin ja liikelaskennassaki tulee äkkiä täyteen yli 10 liikettä
 
Takaisin
Top