vauvan liikkeet

Mulla on myös välillä paineen tunnetta rakossa vaikka ei ole vessahätä. Lisäks välillä taitaa vauva potkia virtsarakkoon päin, kun tuntuu ihan hetken ajan vihlaisu ja on sellainen olo, että olis tosi kova hätä. Mut se kestää ihan vaan pienen hetken.
 
Nykyää ei kyl taho pystyy pidätteleen ollenkaan vaan suht nopeesti mentävä pissalle. Mullaki välil tuntuu et muksu potkii virtsarakkoon ku tulee outo tunne ja heti pitäs mennä vessaan.
 
Mä kävin yks ilta 10min aikana noin viidesti pissalla eikä mitään tullu. Tulin siihen tulokseen, että herra makoili suoraan virtsarakon tuntumassa ja sai aikaan kovan hädän. Hetken mahaa tökittyäni suostui siirtymään ja hätä meni ohi.
 
Täällä edelleen yöt saa juosta sen 2-4 kertaa pissillä.. ja sit ehdoton virhe on vaihtaa asentoa kun pikkunen siit tekee samalla jtn jännää ja voi yllätyys eikun pissille :D
 
Mä kans välil mietin miten se kaveri oikee on tuol ku tuntuu painetta virtsarakossa ja koko ajan vessahätä :D
 
Tänäö näin ekaa kertaa ulospäin potkut^^ aattelin aamuraportin aikaan et kylläpä ny riehuu siel ja kovaa ja ku kattoin mahaa ni näky oikee ku pomppas potkun kohalta :)
 
Mulla oli viime yön semmosta monotusta että meni yöunet taas. Silmät ristissä tänään 11-19 töissä sit plaaaah. Voi rakas lapsukaiseni.. ei se varmaan nytkään päiväsaikaan mtn tuolla tee ku liikuskelen mut kyllä taas illalla alkaa hirmunen jalkapallomatsi :D
 
Meidän kanukki on päivät valveilla ja illalla sängyssäkin on aika hiljaista. Tänää potkas niin et osu tuohon työpöydän reunaan ku pitää maha kii tässä istua
 
Mä teen seisomatyötä ja oon kokoajan liikkeessä niin sillon yleensä vauva on rauhallisempi. Samantien ku istuu paikoilleen ja syö yms. niin toinen herää horroksestaan :D tauot mennee töissä aina odotellessa että millon toinen ilmoittaa olemassaolostaan :) ja illalla ku sänkyyn kellahtaa niin maha vaan hytkyy :D ja yöllä aina kun kääntyy tms. niin toinen kertoo eriävän mielipiteen asennosta potkimalla :D taitaa tulla vaativa tapaus :D
 
Tänään on tääläkin tytsy potkinu virtsarakkoa koko illan. Vielä ne ei tunnu muulta kuin paineen tunteelta, mutta saapi odotella muutaman viikon eteenpäin niin rupee ne potkut vihlomaankin kun se kovaa monottaa :P
Iltasella on mukava makoilla sängyssä ja kattella mahaa kun se sinkoilee puolelta toiselle ja muuttaa muotoa potkujen voimasta. Tytsy elämöi paljon iltaisin, se täytyy kyllä sanoa.
 
Muokattu viimeksi:
:) yökyöpelit tytsyt.. hehe. Toivottavasti tää ei oo tuleva vuorokausirytmi..
Eilen käytiin miehen kans leffassa ja täytyy myöntää että nyt on ehkä tän raskauden ajalta leffateatterit nähty. Meinas tyttö tulla kyljestä läpi kesken elokuvan ja loppuvaiheessa kyllä tökki virtsarakkoakin siihen malliin että mietin koko loppuelokuvan ajan että millonkahan pissaan alleni tässä :D
 
Mä oon nyt muutaman viikon verran heräillyt yöllä 3-4 aikaan. En onneksi joka yö. Vauva jumppailee masussa keskellä yötä ja pitää mua hereillä. On muutenkin aktiivisesti liikkuva :D
 
Täällä (toistaseks vielä) aika harvoin potkiskeleva vauva :D Tai siis tulee potkusarjoja vaan välillä, ei oo häirinny yöunia ainakaa vielä.. ;D
 
Toi iltarytmi ei meillä kummankaan tytön kohdalla pitänyt paikkaansa, molemmat oli kovia möyrimään masussa ilta 11 asti, mutta sitten syntymästä jo 5 viikkoisesta lähtien kuopus nukahti yöunille jo 7 aikaan illalla :). Tätä jatkui vaikka kuinka pitkään. Kuopus on ollut muutenkin AINA hyvä nukkuja :), äitin iloksi.
 
Takaisin
Top