Vauvan liikkeet

No täällä tuntui ekan kerran jo 11+ jotain ja rv.12+ tunsin jo ekan hikan!!!!Rv 12 olin Np- ultrassa ja siellä ulraaja huomautti että pikkeuisesi on juonut paljon lapsivettä, ihan oikeaan paikkaan on mennyt ja osoitti vatsaa! :HeartbigredEtte varmaan usko mutta hikka se oli, on hikotellut usiammin sen jälkeenkin.Ilmeisesti herkkä kohtu minulla.Tämä on kolmas lapsi.Esikosta tunsin liikkeet rv 15 lähtien.
 
Heräsin viime yönä ja valvoskelin hetken sängyssä pötkötellen. Ja luulen, että saatoin tuntea vauvan eka kertaa. ..:eek: se oli niin pieni ja ohikiitävä hetki, ja keskellä yötä, että voin olla myös hyvinhyvin väärässäkin. Esikoinen siis masussa ja vkoja 15+4..
Oli niin tai näin niin nyt kyllä huomaa jäävänsä kyttäilemään niinä hetkinä kun jääpi itse paikoilleen..:p
 
  • Tykkään
Reaktiot: jnk
Mullakin ekasta tuntu jo rv 15:) ja nyt en oo ihan varma että joko oon tuntenu liikkeitä.
Ekassa mulla oli istukka etuseinässä ja sillon liikkeet ei välttis tunnu niin ajoissa kun jos on takaseinässä niinkuin mulla nyt. Innolla odotan että millonka tunnen liikkeet varmasti! On tyyppi vielä niin alhaalla.
 
Tänään tuntui!! Nyt siis 15+6, esikoisesta tunsin 16+jotain. Oon nyt jo viikon tuntenut hentoa muksauttelua mutta se on ollut niin hentoa ettei voinut mennä vannomaan etteikö se voisi olla vaan suolen liikkeitä. Mutta tänään siitä ei enää voinut erehtyä :) Ihanaa, vauvan liikkeet on parasta raskaudessa, oon niin onnellinen!
 
Mä taisin tänään tuntea ekat liikkeet. Esikoisesta rv18. Kuulostelen toisemman kerran oliko ne totta :)
 
Meillä toka tulossa ja viikolta 11 lähtien olen tuntenut pientä hipsuttelua, nyt viikolla 13+4 ei voi enää erehtyä kun liikkeitä tulee :D ja myös makoillessa tuntuu välillä kova möntti mahassa.
 
Näin viime yönä unta että vauva hyppi yläpystyä mahassa :D oli siis varmaan yöllä hereillä, kun tänäänkin liikkeet tuntunu hyvin.
 
Mua ihan harmittaa, kun kaikki muut tuntuu jo tuntevan liikkeet jostain plussauksesta asti, ja itse ei tunne mitään... Malttamaton! Mutta jo 18 viikkokin...
 
Megara, ei täälläkään tunnu vielä! Huomenna 17+0. Kyllä meidän aika tulee vielä! :)
 
Mullakin toka lapsi ja viimeks tuntui jo. Nyt ei oikein mitään..istukka edessä varmaan vaikuttaa. Huomenna 18+0.
 
Mulla tosiaan tuntui viimeksi joskus rv 20 paikkeilla, enkä nytkään odota sen aiemmin tuntevani kun istukka taas edessä. Kyllä mekin niitä ehdimme sitten tuntea :)
 
Tänään 17+0 eikä tunnu täälläkään vielä liikkeet mutta kyllä se kohta tulee. :)
 
Ensin niitä liikkeitä odottaa kun kuuta nousevaa, sitte ku tulee niitä öitä ettei saa nukuttua kun toisella on kolmen tunnin aerobic treenit jotka ottaa kipeetä, niin saattaa jopa toivoa että olis hetken rauhassa :-))
 
Ensimmäisestä tuntui joskus rv 20 paikkeilla, istukka edessä. Nyt toisesta ensimmäiset aavistukset jo rv 13 ja päivittäiset liikkeet rv 15 lähtien, istukka takana. Nyt rv 16+5 ja isoimmat liikkeet voi jo nähdä vatsan pinnassa. Tulinen ruoka pistää erityisesti liikkeelle. :) Ja ne ensimmäiset liikkeet tuntuu juuri pieneltä kuplinnalta, ainakin itsellä.
 
Mä Marsi just tota puhuin miehelleni, että ei kai tässä mikään kiire sit kuitenkaan ole, kun malttamattomana eilen koko päivän kyttäsin mahaani ja tunnustelin onko liikettä. :D
 
Uä:n mukaan tänään 14+0 enkä kyllä tunne mitään sipsutuksia tai muuta liikehdintää,.. Oudolta tuntuu kyllä tässä vaiheessa edes odotella kun viimeks meni niin pitkään kunnes tuntui mitään.
 
Täällä 14+5 enkä minäkään ole bongannut vielä liikkeitä. Oon kovasti niitä tunnustellut ja kärkkynyt, mut ei. :sorry: Sellaista kupla/pore-tunnetta on kyllä ollut, ja niinä kertoina oon heti innokkaana jäänyt tunnustelemaan oliko nää nyt niitä liikkeitä, mutta joka kerta mun maha on pitänyt sellasta kurinaa ja pulputusta, että kyllä ne tuntemukset on pakko laittaa suoliston piikkiin. :rolleyes: Kärsimättömyys on inha vaiva.
 
Olkaa huoleti, kyllä ne liikkeet sieltä tulee. Ekasta voi tuntea hyvinkin vasta rv 20 ja ylikin jos on istukka edessä. Mä tunsin sillon esikoisesta rv18 kaksi pientä potkua, oli tosi hauska ja selkeä tunne kun nyt rv13+6 mietin, että oliko se liikettä vaiko eikö.
 
Ootan siis ensimmäistä, ekan potkun tunsin 16+ viikolla ja nyt viikolla 19 oon joka päivä tuntenu liikkeitä, aina siis sillon ku oon levossa! Niin ihmeellistä miten aika menee nopeaa, vastahan sitä ootteli, että millon alkaa tuntemaan ja nyt ne muljaukset on ihan jokapäiväisiä :love7
 
Takaisin
Top