Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dalinski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itsellä on nyt viikon sisällä lisääntynyt menkkamaiset kivut, ja ilmeisesti kyse on joko kohdun venymisestä tai supistelusta. Sitten on erikseen paineen tunnetta kohdussa, jolloin se tuntuu jännittyneemmältä. Kipeää ei aiemmin ole tehnyt mutta nyt on vähän ollut. Samalla ollut joitain kiputuntemuksia alapäässä, hyvin epämääräistä kylläkin.

Nyt meillä on eilisen ja tänään viihdytty pää alaspäin ja potkittu vasempaan kylkeen, aivan samoin kuin siskonsakin :) jospa jäisi näille paikkeille niin sais rakko lepoa potkuista. Koko maha nyt hytkää kun neito potkii...

Mullakin välillä menkkamaisia kipuja mitkä kyllä hiukan pelottaakin sillon kun niitä on useemmin kun neuvolatäti käski sinne olla yhteydessä jos semmosia tulee.

Mulle neuvolassa sanottiin, että ois ihan normi kasvukipuja ne menkkamaiset kivut.. Tiijä sitte :/ niitä kyllä on!

Härrejösses mikä meno täällä mahassa on! Monta viikkoo kaamee pauke joka suuntaan! Näkyy ja tuntuu ulospäin ja liike alkaa heti kun pysähdyn. On kyllä liikkuvainen kaveri kun iskut tuntuu ihan joka puolella. Ihan mahtavaa kyllä :) mutta välillä on kyllä noloja tilanteita töissä kun oikeen pomppaan kun se monottaa istukkaa. Pitää nyt kyllä nautiskella. Kohta kai se tila vähenee ja liikkeet harvenee.

Mulla on viime aikoina ollu tosi paljon liikeetä mahassa. Töissäkin huomasin paidan läpi liikeet, ku toissa iltana pysähdyn mahaani ihmettelemään.
Joskus, etenkin jos on vähän nälkä, liikkeet saa olon vähä huonoks. Tulee sellanen etova olo, ku maha muljuaa. Mut kyllähän sen kestää, kun tietää, että pikkuRölli siellä vaan treenaa. :Heartred

Haa, tunsihan mieskin potkuja lopulta!! :grin Sattui pitämään kättä vatsalla ja ilmeisesti painoi Sintiäistä liikaa. Siitäkun tuntuu hermostuvan, jos joku painaa yhtään, vissiin tila pienenee. Monotti oikeen tosi kovaa suoraan kämmeneen. Miehen ilme oli sanoin kuvaamaton :p

Aamulla oltiin jo vähän niinkun herräilemässä ja makoiltiin siinä lusikassa, ukon käsi mahalla ja heti alkaa yleensä rytinät jos jotain on mahan päällä niin alko aamullakin. :D En tosin tiedä, tunsiko mies kun oli peiton päällä käsi.

Meillä tuo kaveri yleensä hiljenee, kun laittaa käden masulle. Pidän itse tosin aika hellästi ja vain vähän painoa. Siitä poitsu saa raivarin, ku makoilen kyljellään, niin et patja painaa lysyyn. Sit tajusin, et aina ku ollaan yritetty saada miestä tuntemaan jotain, niin alan pidättää hengitystä ja odottamaan, niin kaipa Sintiäinen tietää sen ja tekee silloin samaa :)

Mun ukko ei ees halua kokeilla koko mahaa, vaikka oon intoillu sille että kattois ees miten maha heiluu. Mutta kyllä se vaan jännältä tuntuu kun pikkunen vetää jotain karateliikkeitä :D

Kyllä tosiaan liikkuu näillä viikoilla jo niin paljon, että näkyy ihan selkeästi ulospäin ilman kokeilemistakin :rolleyes: nyt kun tuohon melskeeseen alkaa tottua niin mietityttää tuleeko sitä ikävä sittenkun se lopppuu?! Tosin tuskin sitä siinä vaiheessa ehtii kaivata, kun pieni nyytti on tässä maailmassa ihmeteltävänä! :)

Kyllä ainakin edellisten synnytysten jälkeen oli tosi outoa mennä esim. nukkumaan kun vatsassa ei enää kukaan myllännytkään. En nyt tiedä tuliko sitä ikävä, mutta jotenkin tyhjäntuntuissa mahassa oli. :)

Mut suolentoiminnasta johtuvat myllerrykset hätkäyttää vielä pitkään synnytyksen jälkeen :)

Meillä on selkeät hereilläoloajat. Joinain päivinä on melkein koko hereillä olo ajan pienellä jotain touhuilua ja yleensä seuraavana päivänä sitten uni maistaa niin, ettei liikkeitä tunnu kuin harvakseltaan. Sitten on taas palattu normirytmiin. Touhupäiviä tuntuu olevan noin kerran viikossa.

Meillä monesti melkein koko päivät liikkeellä.. Vatsa vain heiluu kun pieni myllää ja välillä tekee ilkeääkin kun taitaa pienet jalat olla, jotka tuntuvat niin teräviltäkin välillä.. Eilen aamulla oli vatsan alue hellänä kuin olisi sisäpuolta olleet lihakset kovinkin kipeät kun edellispäivänä ja yöllä oli niin kova meno päällä.. Alkuaikana piti kuulostella useasti, että onko sitä liikettä, nykyään koittaa itse olla rauhallisesti kun tietää, että taitaa pieni nukkua ja koittaa olla herättämättä jotta saa oma vatsa vähän huilia :grin

Meilläkin touhua riittää koko päivälle, viime yönä neiti kääntyi perätarjontaan ja ai kauhea kun potkut tonne rakon tienoille S.A.T.T.U.U!!! Jospa kohta taas asettuisi tavalliseen tapaansa pää edelle..

Täällä on rauhallinen poika :) Koko ajan oikeastaan on liikkeet tuntuneet samassa kohti, joko ihan alhaalla hipsutusta tai navan vieressä oikealla puksimista. Hassua, oon huomannu koulussa ollessani, että aina keskiviikkoisin kun meillä on tietyn opettajan tunti, alkaa mylläys. Taitaa pitää kyseisen opettajan äänestä :D

Täällä muksu on ehkä hiukan rauhoittunut siitä miten vielä joku viikko sitten liikkui. Ja päivissä on kyllä eroja, välillä ehtii jo huolestua onko kaikki kunnossa kun liekkeet on niin kainot ja vienot. Hiukan siis lohdutti toi elämän ihmeiden toteamus, että kerran viikossa menopäivä, ja muuten liikkeet pienemmät. Ei täällä mikään hiphop tanssija taida olla, ennemminkin taitaa nautiskella hitaiden tahtiin.

Takaisin