Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zoe_88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä vaikuttaa jo yöuniin - ei kannata juoda glögiä kovin myöhään, kun vauva vilkastuu sokerista, ja möngertää mahassa kuin viimeistä päivää, kun itse yrittäisi nukkua. Kyljelleen kääntyminen auttaa - ei tunnu yhtä voimakkaasti. Vieläkään ei kuitenkaan mies tunne mahan läpi, vaan täytyyhän se kohta tuntua, kun on jo niin voimakasta liikettä. Onko muilla miehet jo tunteneet liikkeet mahan läpi?

Oletettu peppu kyllä löydettiin yhdessä viikonloppuna... :)

Toissa iltana tuntui ihan selkeä potku! Ja siis eilen illalla oli sellanenkin jumppatuokia että oksat pois :smiley-bounce016

Muokattu viimeksi:
Mulla on ollut nyt muutaman päivän ihan hirveesti pikku hiirulaisia masussa, jännä tunne <3 Nyt menossa 19+4. Ekat hiirulaiset on tuntunut muutama viikko sitten, kaverin häissä kun musiikki soi :) Ja nyt kun odottaa kaksosia, niitä liikkeitä tuntuu molemmilla puolilla masua. Voimakkaita liikkeetä ne ei ole, mutta sellasia kutinoita että tekis mieli kutitella takaisin....ja niin olen tehnytkin ;)

Meil ei oo vauva ollu viel miehen kans yhteistyöhaluinen. Potkii minkä kerkee ku mies laittautuu sänkyyn, hiljenee ku käsi tulee mahalle ja sätkii sit taas ku mies nukahtaa siihen :P Takuulla tuntuis jos ikinä kohdalle sattuis.

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Meillä oli ihana ilta eilen miehen kanssa, nukkumaan ei maltettu, kun pikkutyttö järjesti oikein kunnon metelin mahassa ja mieskin pääsi sen tuntemaan :love2 Kyljellään kun makailin niin mies tunsi potkut mahan sivusta. Itse tunsin nyt myös eka kertaa liikkeet mahan läpi ja kerran pääsin tuntemaan myös möngerrystä, olisko ollut kantapäitä tms. :)

:) Taitaa olla nää samat ajat, kun mä ja Kaisa koetaan (oon kaks päivää jälessä 22+0) näitä juttuja. Nimittäin eilen ekaa kertaa kerkesin vetästä miehen käden mahan päälle, kun vauveli potki. Aiemmin on just lopettanut, kun on käsi mahalle tullut. Onhan se jo kohta puolen kiloinen möhkäle!

Meillä oli Tintin kans ensimmäinen kommunikointi tuokio viime yönä. :love2 Minä silittelin ja hieroin masua ja joka kerta sain vastauksen potkuina takaisin. :)

Meillä on tuntuneet liikkeet jo rv16 alkaen. Nyt rv 20 ja potkut tuntuu, sekä näkyy jo mahan päälle. Neuvolassakin ihmeteltiin kun tosi aikaisin on potkut tuntuneet, meillä kuitenkin esikoinen tulossa. Ilmeisesti vauva vaan hengailee ihan mahan pinnalla, kun tuntuu ja näkyy niin selkeästi. Voimakkaimmat potkut tulee aamulla, illalla ja kun istun autossa :)

Viikonloppuna mies tunsi ensimmäisen kerran vauvan potkut mahan päältä :love7 Rv 19+4 (20+4). Potkut tuntuneet nyt viisi viikkoa itselle. Ensimmäinen tulossa :)

Mulla on jonkun aikaa tuntunut tosi selviä liikkeitä, ei tosin mahan päältä. Nyt vaan on perjantaista saakka tuntunut vain satunnaisesti jotakin :o Olen yrittänyt sokeriakin mutta ei. Onkohan vaan kääntynyt toiseen asentoon tms?

Mullakin on selvästi hiljasempia päiviä vaikka kuinka söis tai jois makeaa tai kääntyis sellaseen asentoon missä yleensä alkaa liikkumaan. Hetihän se alkaa huolestuttamaan mutta yleensä se sitten korjaa asian seuraavina päivinä eikä oo yhtään liikkumatta :)

No, sitä odotellessa :) Torstaina olisi rakenneultra, siellähän asiat viimeistään selviää! Hirveä ikävä sitä mylläystä masussa! :dance018

Nyt menossa 20+1..vieläkään ei tunnu kunnon potkuja, niitä odotellessa.. <3
Hyvin pieniä "muljahduksia" mielestäni kyllä ilmenee harvoin.
Istukka edessä näköjään vaimentaa tosi paljon vaikka hän siellä kovin yrittää itsestään ilmoitella :)
Torstaina vihdoin kauan odotettu rakenneultra <3

Näin tänään ensimmäistä kertaa potkut :love7 Aamulla oli hirveät bileet taas päällä ja tuntu jalkapohjaa ylämahassa ja kyljessä nyrkkiä laughing6 Ensin liikkeet aina loppu, kun nostin peiton pois mahan päältä, että näkisin mutta vähän ajan päästä uskalti liikkua vaikka peitto oli syrjässä. Äitin rakas :love2

Mulle tuli illalla mieleen kun sohvalla makoilin ja tyyppi veti muutamat kunnon potkut, että jos näin puolivälin tienoilla potkut voi olla jo noin voimakkaita, loppuajasta sitte varmaan tippuu jo sohvalta niiden voimasta! :laughing025

Takaisin