Mä oon huomannu että kun makaa kyljellään jonkin aikaa ja sitten vaihtaa selälleen, ni tyyppi tuntuu hetken aikaa selkeemmin vatsanahkan läpi. Pystyy jopa erottamaan välillä jonki selkeämmän kohouman jossain kohtaa (pää?) ja sitten hetken päästä se on muuttanu tuntumaa. Samalla tuntuu usein semmonen kiristelevä tunne mahassa, olettaisin että tyyppi vaihtaa asentoa sillon? Liikkeissä on ollu eroja eri päivinä, välillä töksyttelee enemmän ja välillä vähemmän. Keskimäärin muutaman kerran päivässä tuntuu tönäisy tai sarja tönäisyjä, mutta valtaosan ajasta ei tunnu yhtään mitään. Sillon kun on pitkään hiljasempaa ni alkaa kieltämättä huolettaa. Oon koittanu järkeillä että liikkeet ja ylipäätään kohdun / sikiön tuntuminen päällepäin voi riippua siitä missä asennossa se milloinki hengailee. Voisko myös olla niin että sikiön koko ei kehity ihan samassa suhteessa lapsiveden määrän kanssa, eli jos jossain vaiheessa on ollut vajausta vedestä niin liikkeet on tuntunu selvemmin ja kun vesimäärä lisääntyy, niin liikkeetkin tuntuu huonommin? Kaikkea sitä tietämätön miettii...
Sitäki oon arvaillu että onks se maha nyt kasvanu yhtään vaikkapa viikon takaiseen, itsetä tuntuu että ei. Pitäs varmaan alkaa ottaa niitä seurantakuvia säännöllisesti niin huomais muutokset paremmin.