Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zoe_88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mahallaan makaaminen on koko ajan ihan turvallista jos siinä vaan kestää olla. Jos ei kestä ni johonki hierontaan esim. voi ottaa tyynyjä alle. Mut eipä se muuten kannata jos ei hyvältä tunnu. Ite makaan yhä sillai puoliks kyljellä, puoliks mahalla et toinen jalka on auki ja tukeutuu polveen osa painosta.

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Se on käsittääkseni ok niin kauan kun itsestä tuntuu hyvältä. Eipä oo hetkeen tullu kokeiltua vaikka ennen nukuin aina vatsallani.

En minäkäänpitkiä aikoja tykkää enää olla mahallaan, juurikin sellasessa puolimahallani nukun aika paljon mutta vauva on alkanut pitää niin kovaa meteliä siitä, että tila loppuu niin on ollut pakko nousta aina enemmän kyljelleen :)

Te, jotka tunnette jo liikkeitä, niin missä kohdin teillä liikkeet tuntuu? Mietin vain, että voiko liikkeet tuntua jo navan korkeudella?

Miulla tuntuu osa navan korkeudellakin mut ne kyl heijastaa jotenkin, ite mukula on nyt taas ihan makkarana alhaalla. Kohtu alkaa olla juuri siellä navan kohdilla. Tiiä sitä sit tietty kuin se sillä sätkii. :)

Tuntuu niin uskomattomalta, että pystyt elmiina kertomaan, missä kohtaa vauveli on :) onko sulla istukka takaseinässä? Itsellä istukka on edessä, joten ehkä se sitten vaimentaa tuntemukset hyvin vahvasti :P

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo miulla on takana ja ylhäällä istukka ni on alusta asti tuntunut tosi hyvin. Ite kun odotin et tuntuu joskus viikon päästä vasta ekat liikkeet ni ei niitä alussa meinannu uskoa edes :p Vaik on viikkokaupalla tuntunut "jotain" ja nyt jo liikkeiden perusteella tosiaan tuntee missä vauva on. En kyl erota kumpi on pää ja peppu mut kyl missä kohtaa ja onko pystyssä vai poikittain. Eipä se paljon oo toistaiseksi vaihtunut, yleensä vaan kääntää kylkeä ei kokonaan uutta suuntaa.

Näytti olevan vauvan liikkeistä erikseen keskustelua,joten kirjoittelen tännekkin :) Tosiaan ekat "potkut" tuntui myöhään illalla selälleen maaten rv 17+4, tänään kaikki 18+0 täynnä. Kovin odottelen että liikkeet alkais tuntua jo selkeämmin sekä useammin, mutta sen yhden kerran jälkeen on ollut ihan hiljaista. Jotain hän kyllä siellä selvästi touhuilee kun kiristää alavatsasta kovin ja muttuu hetkellisesti kivikovaksi, tiedä sitten kääntääkö asentoa vai mitä.

Mä testasin sitä mahallaan makaamista (vähän tuin reisillä peppua ilmaan etten nyt ihan koko painoa siihen pistänyt) ja kylläpä se siellä vaan tuntu mönkivän :) Selällään en ole tuntenut mitään ja monet kerrat yrittäny kuulostella niin.

Mulla tuntuu myös erittäin vahvasti liikkeet silloin, kun virtsarakko on täysi. Eilen illalla potkut tuntui ensin suolistoon päin ja sitten viisi sellasta kunnon napakkaa potkua kohti napaa :grin Oikein sattui, kun latasi tulemaan niin kiukkusesti, on se vaan aikamoinen akka!

Nyt on tuntunu muutama päivänä napse ihan puoli-istualtaan ja äsken pistin käden mahalle housun resorin alle niin ihan ku ois tuntunu pari kertaa kämmeneen pieni työntö. Voiko olla!? :) Tänään 18+2.
Oli miten vaan niin piristi mieltä. Jouduttiin tänään päästämään nuori kissamme kärsimyksistään :(

Mä en oo nyt aivan varma mutta kuitenki melko varma siitä että eilen ku menin nukkumaan ja köllöttelin tovin hiljaa paikollaan niin tunsin pikkuisen ensimmäiset liikkeet :love7! Ensin yks kunnon töksäys ja sitten paljon pieniä töksyjä <3! Tänään sama homma ku olin päikkäreille alkamassa. Ihana tunne <3! Enkä usko että oli ne oli mitään mahassa vaeltelevia pieruja :laughing002

Tänään olen ekaa kertaa varmasti tuntenut vauvan liikkeet. Siellä se tyttönen myllersi. :) Ja nyt on 22. vko menossa. Eipä nuo ulkopuolelle tuntunut kyllä, mutta eipä tuolla paljoa massaakaan ole, nelisen sataa grammaa.

Nyt muuten NÄKYY jo liikkeet mahan läpi. Alavatsa väreilee ja kuplii. Osa on sellaisia pieniä et niitä ei varmaan huomais jos ei tuntis niitä samalla mut osa on sellaisia et ilmestyy kunnon kupru! Aloin tänään miettiä et onpas noi liikkeet vahvistunu ja nostin paitaa ni näkyi samalla. :p Ihanaa. Tosin alavatsassa vasta näkyy, ei sentään koko maha heilu.

Mukula on nyt pystyasennossa ja ekaa kertaa tuntuu viihtyvän vasemmalla puolella vatsaa. Kai se istukka on sit oikeesti vaan tuolla takaseinämässä kun tuollakin liikkeet noin selvästi tuntuu, ei oo vaa seikkaillu tuolle puolelle aiemmin. Tänään siis 19+6 ja huomenna se maaginen puolivälin etappi.

Meillä on nyt sellanen mylläys-vaihe päällä! Mulla on istukka tuossa mahan puolella joten suurin osa liikkeistä tuntuu tuonne ihan alavatsaan, virtsarakkoon ja suolistoon... Heti jos vähänkään alkaa virtsarakko täyttymään niin alkaa älytön hakkaaminen sinne :grin Myös kaakaon juominen aiheuttaa suurta mylläämistä, tiedä sitten tykkääkö se siitä vai just päinvaistoin! Mulla ei tunnu päälle päin liikkeet, varmaan johtuen juurikin tuosta istukan sijainnista. Viikkoja tänään 21+6.

Täällä on nyt alkanu liikkeet tuntumaan ihan selkeästi! Viikkoja tais olla 18+2 kun ekat tunsin. Viime viikolla oli neuvola ja sielä sanoin etten todellakaan tunne vielä mitään, siitä muutama päivä ja kas! Illalla nukkumaan mennessä selällään makoilin kun mylläys alkoi :love2 Oli kyllä ihan uskomaton tunne!

Täällä kovin odotellaan et alkais liikkeet tuntua jo usein,
ei oo vieläkään tuntunut mitään sen rv 17+4 muutaman potkun
jälkeen..tänään menossa jo 19+2..noh..ehkä ne kohta.. <3

Takaisin