Axu
Satasella mukana keskusteluissa
Sayas, niinhän myös kaiken maailman oppaat sanoo ettei tuntus. No, mulla ainaki tuntuu, enkä ymmärrä miten se muka ei ois mahollista. Semmonen möykky jos kohdussa hyppii nii tottakai sen voi tuntea. Useimmat tuntee kuitenki jopa pienet ilmakuplat jotka suolistossa liikkuu ja ne on aika tavalla pienempiä ku viis senttinen vauva. ;) Ja jos elimistöään muutenki kuuntelee, niin kyllä 5 senttiä pitkä ylimääränen liikkuva "vierasesine" kehon sisällä on mun mielestä aika suuri juttu jo, eikä ihan pieni.. En usko että tästä asiasta on tehty mitään tieteellistä tutkimusta, nii en sitte tiiä mihin lääkäri tuon lausunnon perusti. Tokikaan läheskään kaikki ei liikkeitä tunne aikaisessa vaiheessa. Mulla on jo neljäs raskaus, ja tunsin liikkeet rv 11+1. Siis tunsin, en kuvitellut tuntevani! Oon suht hoikka, kohtu on eteenpäin kallistunu ja istukka ei ole edessä. Mikä estäis liikkeiden tuntemisen. Taisin nyt vähä provosoitua tästä, mut ku mua ärsyttää tommoset ihmiset jotka totena ja yleistyksenä sanoo jotain joka useimmilla pitää paikkansa, muttei kaikilla.