Vauvan liikkeet <3

Eilen kun istuin iltapalalla keittiössä yksikseni ja luin lehteä... Tuntu pitkästä aikaa että vattassa liikettä ja potkuja ois ollu! Meinasin alkaa itkeen. Mut mies toisiks vanhimman pojan kanssa oli olkkarissa tietokoneella, pysyin hiljaa ja hihhuloin iloisena vaan sen suolakurkku-ruisleivän kanssa keittiössä :D

Täällä on ihan älyttömästi liikkeet vahvistunu lyhyessä ajassa! Välillä kun se potkii tai mitä ikinä tekeekään tonne alaspäin, melkein jopa sattuu ja nyt tunsin kädellä kyljen päältä ihan selkeen potkun! :love017 Mulla on istukka edessä joten se vaimentaa mahan puolen, mutta kyljestä näköjää voi kädelläki bongata liikkeet. On tää hurjaa. :grin :Heartred

Täälläkin vahvistuneet liikkeet ihan lähipäivinä. Joskus tuntuu et kauhee möyrintä mahassa kun niin paljon liikkuu. Ja tietenkin just kun on itse jossain sellaisessa paikassa jossa ei mielellään haluaisi et pieni kauheasti jumppailisi :D

Mulla istukka edessä, eli vaimentaa varmaa mulla noita liikkeitä. Tosin on kuitenkin jo nyt silleen, että vauva mahtuu alakautta syntymään.

Noin viikon ajan oon tuntenu liikkeet jotka voimistuu ja lisääntyy koko ajan :) Istukka on edessä joten se kuulemma vaimentaa liikkeet. Eilen illalla sängyssä liikkeet tuntu tosi selkeesti ja yhtäkkiä tunsin käteen asti, no itkuhan siinä pääsi :grin ukko onneksi nukku ettei menny paniikkiin ku akka vollottaa jälleen :grin:grin

Vauva piti oikein touhukkaan iltajumpan taas (tais tykätä sipseistä ja dipistä :grin). Sanoin isoveikalle, että haluatko laittaa käden masun päälle, jos pikkusisko/-veikka vaikka potkii sun kättä vasten. Toinen tuli silmät ylpeydestä ja innosta loistaen heti koittamaan!!♡ ei malttanut pitää kättään siinä kuin jonkun 10-15 sek eikä ehtinyt tuntemaan potkuja. Mut siitä se lähtee, molemmin puolinen totuttelu.:happy:

Jos sisaruksiinsa tulee niin tämäkään vauva ei heti anna "uudelle tuttavuudelle" potkuja, vaan haluaa oppia tunnistamaan käden ensin.:wink

Voih, meidän pikkuinen potkii ja myllertää oikein tosissaan aamuisin ja näin illalla, kun oon ollut usein rauhassa koneella, lukenut tai katsonut tv:tä. Niin kai se on, että kun äiti on liikkumatta niin vauva myllää ja toisinpäin :) Potkut on tosi kovia ja niiden paikka vaihtelee vähän väliä. Välillä ottaa ihan mahan pohjasta, kun hän heittää niin kuperkeikkaa ja sit alkaa muksinta toiselle puolelle. Mulla tuntuu kans lähinnä alavatsalla ja alakyljissä. Istukka on tuossa päällä edessä, suunnilleen..
Onko muilla niin, että jos nojaat tiskipöytään tai veskipöytään mahalla niin sit alkaa muksinta mahan sisältä siihen pöydän/lavuaarin laitaan?! Mulla se on takuuvarma konsti, jos tuntuu, että on liian kauan ollut tuntematta mitään. Liian usein ei raaski "kiusata" pikkuista, kun hän sit on heti niin tomerana tönimässä laitaa pois :Heartbigred

Meillä potkitaan usein turvavyötä tai sit kun istun niin toinen tökkii tuonne mammahousujen alareunaan missä farkku vaihtuu resoriksi / jos on tavalliset collarit niin sitä napakkaa vyötärönauhaa :D ei tykkää puristuksesta ei. Niin tai ylipäänsä jos istun etukenossa jostain syystä niin tökitään, "koitas tehä äiti tilaa!" ♡

Takaisin