Vauvan liikkeet <3

Mahtaakohan mullakin olla sit istukka edessä? Tunnen kans liikkeet pääasias sivuilla ja alhaalla.

Hitto ku ekassa ultrassa ollu puhetta ja en tajunnut kysyä. Noh, eiköhän tiistaina selviä.

mulla nt-ultrassa mainittiin et istukka on siinä edessä. Tunnen kans pieniä liikkeitä sivuilla ja alhaalla.

Minulla toisen istukka on edessä ja toisen takana. Takana olevan liikkeet tuntuvat todella paljon selvemmin. Edessä olevan liikkeet tuntuvat lähinnä vain silloin, kun potkii kunnolla ylöspäin kylkiin. Molemmat vauvat ovat tällä hetkellä rt, joten helppo vertailla. :)

Mulla istukka edessä ja eilen ihan hämmästyin kun pieni laitto bileet pystyyn illalla kun pötköttelin sohvalla ns.kyljelläni :D ei ole aikasemmin noin selvästi tuntunu. Tuli muistoja esikoisesta kun potki hullun lailla ja sillon istukka oli takana ettei vaimentanut yhtään :D

Mulla on se istukka liikkunut ihan eteen. Jossain vaiheessa tunsin liikkeet selkeästi ja nyt ei mitään. Aika masentavaa, vaikka kaikki on hyvin.

Mä oon nyt reilun viikon tuntenut ihan selkeet potkut, vaikka istukka onkin tuossa edessä. Kyljellä maatessa potkii kylkeä kohti ja selällään maaatessa potkii tuonne alavatsaan tai virtsarakkoo kohti. :rolleyes:
Sielä rakenneultrassa näky hyvin kuinka jalat oli ihan just virtsarakkoo kohti ja rakko vaan muljahteli kun toinen kokoajan jaloilla anto kyytiä. Että ihmekkös kun kokoajan tekee mieli vessaan :think005

Mä sain kuulla rakenneultrassa, että mulla on kans etuseinämässä istukka. Sitä vähän jo neuvolassa epäiltiin kun sydänääniä kuunneltiin. Itsellä kun ei ole mitään vertailukohtaa niin vaikea mennä sanomaan tuntuuko liikkeet vähemmän. Mutta nyt olen kuulostellut kun pikkunen on tässä päivän aikana monottanut aika reippaasti, että kyllä ne liikkeet tuntuu tuolla alhaalla ja "syvemmällä", ei niinkään vatsaa vasten.

Ja mulla on varmaan Suskero toi sama ton vessassa ravaamisen kanssa! Välillä kun on hirvee hätä, alkaa ihan naurattamaan kun pöntölle pääsee ja sieltä hädintuskin tulee mitään. :p

Aamulla mies sai pienen pieniä potkuja kättä vasten <3. Ja tuo maha on kyllä ihan huvittavan näkönen ku se aina kohoilee jo nyt ku vaavi siellä pyöriskelee ja potkii :). Mies ei ollu uskoa et vois vielä näky mutta niin mielissään seuras ja kysy aina et potkasko nyt, ku maha kohoili ja laski. :)

Rosalinan kuvaukset kuulostaa kyllä niin ihanille...

Meillä ei tulla erityisesti mitään tutkimaan, mutta mahtaako tuo "nahkani" alle sitä tunteakaan että jotain olisi päällipuolella... :sad001

MUTTA! Tänä aamuna sain ensimmäisen kerran käden vietyä potkut tielle! Aamulla potkiskeli sen verran tiheään samaan kohtaan, että ehdin laittaa käden päälle ja painaa sen verran vastaan että läpi tuntui kuinka sieltä tuli pieni *muks!* :Heartpink

Mä oon angstannu päivän kun vauveli on ollut hissuksiin. Nyt alkoi kunnon monotus-konsertti. En tunne vauvan liikkumista, mutta hyörii tuolla kyllä ympäri kun potkuja tulee milloin mihinkin, vaihtelee laidasta laitaan joka suuntaan...:rolleyes:

Täällä on vahvistunu liikkeet ihan hirveesti lyhyessä ajassa, välillä kun se möyryää tai potkii oikein tonne alas, ihan joutuu pysähtyy kun hätkähtää. Ne ihan tosissaan tuntuu! Siel on joku potkunyrkkeilijä tai jalkapalloilija. :grin

Mulla tulee päivittäin sellanen jännä paine alavatsalle, voi tulla useammankin kerran. Mietin, että onko se toi pikkutyyppi ja työntää pyllyä tai päätä? :D

Mulla tulee sama navan oikealle puolelle :) tuttu tunne edellisistä raskauksista, joten epäilen pepuksi (tai pääksi ).

Mulla oli navan vasemmalla puolella vauvan pää, virtsarakon päällä peppu ja jalat oikeella alhaalla, sielä se istuskeli :P ja siis huomasin että mitkä liikkeet tuntuu miltäkin , oli melko hullu tunne :)

Takaisin