Vauvan liikkeet <3

Mullakin oli alkuun noin mutta nyt muutamana päivänä on ollut jo niin, että saatetaankin alkaa potkia sitä kättä vasten ♡ vauveli on oppinut tunnistamaan äidin käden :)

Tänä aamuna iskä sai potkun sormenpäähän. :D tunsin muutaman muljahduksen ja koppasin miehen käden suurinpiirtein samalle kohtaa ja käskin kevyesti laittaa painetta siihen ja kohta sieltä monoa tuliki :D <3

Tänää aamusta isä tunsi vauvan liikkeet kädellensä kun toinen veti kunnon zumbat totes et liikkeet on pehmeämpiä kun mitä hän kuvitteli...

Silloin viikko sit ku varmaksi pystyin sanomaan et potkut tunnistin niin oli nimenomaan et tunnen ne myös kädellä :-) On niitä potkuja takuulla aiemminkin ollut mut paljon hennompina enkä ole älynnyt eikä käteen ole tuntunut. Isi ei ole vielä tuntenut potkuja ja luulen et itseni on helpompi hakea oikea paikka heti kun tunnen ne sisältäkin <3 Isi lähtee tänään Panamaan 2,5vkoksi joten jospa siinä ajassa vauvakin vankistuu sen verta et matkan jälk. isikin liikkeet jo tuntee.

Mullaki loppuu liikkeet samontein kun käden mahalle laittaa. :D alempi kaveri vissiin aktiivisempi illasta tai en tiiä mitenpäin ne tuolla nyt on niin tiiä vaikka kummatki potkis yhtä aikaa kun kauhee potkujen määrä aina kun istuu huonossa asennossa. :)

Täällä iltavirkku potkija ♡:) päivällä ei välttämättä kerkiä huomaakaan niin selvästi ku pitää taapero vauhtia yllä. Iltasella iltapalan jälkeen kun kuulostelee niin tuntee liikkeet selvästi jo kädellä, vahvistuu koko ajan. Odotan ku alkaa näkymään selvästi. Se oli yhtä aikaa ihanaa , mutta vähä outoa jos jalkapohjan erotti mahastaan :D

Täälläkin on normaalisti iltavirkku jumppaaja, mut nyt tänään on ekaa kertaa keskellä päivää tullu kunnon monotusta! :) Ihanaa kun nää alkaa tuntua selkeämmin! :love017 Jotenkin sitä oikein säpsähtää kun yhtäkkiä tulee kunnon muljahdus tai sarjana niitä! :grin

Tänään rakenneultrassa selvisi,että minulla on istukka edessä ja tämän vuoksi en ole juuri liikkeitä tuntenut.Menin iltapäiväpäikkäreille ja hetken maattuani tuli sellainen karatepotku,että säpsähdin itsekin.Eli ei se istukka ihan satavarma iskunvaimennin olekaan!Ultrassa oli kyllä sellainen salamanteri mahassa,että varmaan ihan hyvä ettei kaikki iskut tunnu!

Pitääköhän mun aavistus tästä veijarista paikkansa, kun jo aika alussa silloin kävi niin, että kun esikko nukahti pää mun sylissä niin tämä rupesi mylläämään veikan päätä vasten hulluna. Veikkasin, että tulee veljeensä (ja isäänsä) uteliaisuudessa/tiedonhaluisuudessa. Eilen nukkumaan mennessä mies otti mua kädestä kiinni ja sen käsivarsi nojasi mun kylkeen/masuun. Vauveli tuli heti samaan kylkeen kiinni ja alkoi potkistella ja möyriä hämmästyneen oloisena.:p

Melkein väittäisin ekaa kertaa hahmottavani, että nyt vauva työntää päätä tai peppua kohti masun oikeaa reunaa. Siinä tuntuu semmonen kovempi kohta ja pieni paine. :) ei kyllä potkiskele nyt, että vois potkuista päätellä mihin suuntaan raajat sojottaa..

Mä tunnen tosi vähän liikkeitä. Jotain pientä kutitusta ja sit muljahduksia.

Epäilen et istukka olis edessä niin jos se vaimentaa liikkeitä. Kun dopplerilla kuuntelee niin istukan äänet kuuluu tosi selkeästi, mut syke "hukkuu" niihin istukan suhinoihin.

Istukka vaimentaa tosi paljon liikkeitä. Ainaki mä huomaan entistä selvemmin eron nyt ku viime raskaudessa.
Sintti myllää tällä hetkellä oikein urakalla ♡ Ihan ku kuperkeikkaa yrittäs tehä :D

Mulla on tässä raskaudessa istukka etuseinämässä ja sen kyllä huomaa kun liikkeet tuntuvat vain sivuilla ja alhaalla hentoina..muutenkin nyt täytyy oikein keskittyä kuulostelemaan liikkeitä niitä tunteakseen.

Takaisin