Vauvan liikkeet <3

Meillä tuntuu a olevan aktiivisempi. Tosin tänään aamulla heti herätessä b alkoi potkia kylkeen. Raukka joutuu vähän väliä olemaan ahtaalla, kun nukun enemmän vasemmalla kyljellä. :)

Mistä viikosta pitäisi liikelaskentaa alkaa tekemään? Minä en ainakaan tunne vielä niin paljon liikkeitä, että niitä voisi laskea. Toki joka päivä tuntuu jotain. :)

Selvä juttu. Jos päästään sinne asti. :D Meillä neuvolat ovat ihan turhia käyntejä, eikä mihinkään oikein osata sanoa mitään, joten itse täytyy kaikki selvittää. Etenkin monikkouteen liittyvät asiat. :)

On se vaa ihana tunne kun vauvva myllertää ja potkii masussa. Eilen potki miestä käteen, just ku olin valitellut että rauhoittuu kun joku laittaa käden :) sitten ukko vielä oikein hytkytti mahaa että vauvva liikkuis enempi. Sanoin ettei saa kiusata nii tuumas vaa että anna ny me vähän leikitään :) <3

Liikelaskenta? Huh.. taas yksi kysymys neuvolalappuun :) Tosin onhan tuonne vielä aikaa ennen kuin sitä aletaan tehdä!

Eikös ookin ihanaa kun tuota töminää alkaa olla joka päivä?! Itse varmaksi pystyin sanomaan potkut 9.1. ja siitä ne sitten ovatkin voimistunet ja nyt se onkin aikamoista monoittamista ja kuperkeikkoja! Vielä siellä on tilaa myllätä :happy::happy:

Ihanaa on minustakin, kun vähän väliä toinen tuolla poksuttelee:Heartpink:Heartred on tätä aikaa ollu ikävä!!:love7

Mä oon kans sanonu pojalle et laita käsi äitin masulle kun vauva potkii. Hetkeks poika malttaa käden laittaa mut ei oo tainnu vielä potkuja bongata. Poika sano yks päivä et en mä uskalla kun se sattuu kun vauva potkasee. Vauva ei saa potkia :)

Täällä eilen illalla vauva potki oikealle alas ikävästi. Yritin töniä vähän et vaihtaisi asentoa kun oli Itellä ikävä olo. No totesin sit miehelle et tässä kohtaa (mihin potki) ihan tuntuu kovalta, liekö jalkaa siinä pidellyt.

Mä säikähdin eilen kun yritin kuunnella dopplerilla ääniä ja en kuullu yhtään mitään, mut sit aattelin et kokeilenpa alempaa ja sieltä ne äänet löytyi :)

Mietin vaan et voisko vauva olla pää alaspäin ja mä tunnen liikkeitä joko alavatsalla tai navan korkeudella. Nt-ultrassakin kaveri oli jo valmiiksi "oikein päin" synnytystä ajatellen :D

Tänä aamuna alavatsalle ilmaantui kova hieman ulospäin tuntuva kohta kun sängyssä makoilin. Olisko ollu vauvan pää tai peppu kun tuntui selkeästi jopa kädelle :D

Oon muutamana yönä herännyt kahden ja kolmen välillä siihen että mahassa myllätään. Tai en tiedä onko se mut herättänyt mutta hereillä siellä kuitenkin on oltu. Esikoinen teki samaa kolmen ja neljän välillä masussa asustaessaan ja se olikin meillä se vakkari yösyöttöaika oikeastaan niin pitkään kun yöllä vielä syötiin. Saas nähdä toimiiko sama tämänkin kaverin kanssa... :)

Täällä oli iskä kotona ensimmäistä kertaa lähes pariin viikkoon. Piti aamulla hänet ihan vartavasten herättää, että sai tunnustella mellastusta :Heartpink

Täällä potkut jo tosi voimakkaita ja niitä satelee molempiin kylkiin. Äskön toi vasemman puoleinen kaveri vissiin yritti tunkee ihteesä rakkoon ku meinas pidsa lirahtaa kesken kaiken housuun. :D sit ku pitää tyhmä olla että herättelee kaverit aina potkimaan ja hetken kuluttua toivoo että lopettaisivat kun käy kipiää. :D

Mä tajusin tässä eilen, että mun vauvalla on hikka <3 ! Semmosta tasasta nytkähtelyä tuntui mahassa..

Takaisin