Vauvan liikkeet <3

Joo, on se kyllä varsinki loppuraskaudessa söpöä ku koko maha nytkähtelee.. :)

Meidän pikkuinen on tainnut tottua hiukan paremmin meidän käsiin. Aamusella kun hän jumppas, niin ei ollut milläskään kun laitoin oman käden vatsan päälle. Sitten mies laittoi ja hetken kuluttua tuli monotusta! :love017

Vitsit mää haluaisin et täällä olis semmonen pikkuhymiö missä olis silmien tilalla sydämet! :happy090

Tää on ihan tyhmää, mun masussa on ollu tosi rauhallista jo pari päivää. :sorry: Oon muutamat liikkeet per päivä kyl tuntenu mut paljon vähemmän kun aiemmin. Voikohan sillä olla välillä rauhallisempia päiviä..? o_O

Amelia: mulle on sanottu niin että vauva voi olla esim.välillä kääntyneenä selkärankaan päin, jolloin potkut, liikkeet ym eivät tunnu samalla lailla.

Ehkä vauvatkin vetää joinain päivinä enemmän sikeitä mahassa. :) Vedin äsken ruokaa oikein kaksin käsin ja kävin sit maate houkutellakseni jotain liikettä, kyllä sieltä heti pieni muksaisu tuli. :Heartred Piti viel varmistaa dopplerilla ja löytyihän se sykekin sieltä. Ehkä tää viikonloppu on vaan lepoaikaa pikkuneidille.

Masussa ollu kans tänään rauhallista vaikka normaalisti liikkuu tosi paljon. Ihme juttu kyllä et heti huoli et mikäs nyt on. Onneks nyt jo huomannu et välillä pitää huili päiviä. Perjantaina ultrassa kätilö sano et ompas tää liikkuvainen vaikka ei mun mielestä edes sillon ollu verrattunu aikasempiin ultriin. Kai niitten kuuluu sanoa niin ettei äidit ala panikoimaan et miksei se liiku :)

Meillä ollu kans nyt rauhallisempaa ja muutenkaan en mitenkään säännöllisesti liikkeitä tunne. Yleensä päivittäin on tuntunut jotain, enemmän tai vähemmän.

Sain pitkästä aikaa saunoa itekseni ja pitkän kaavan kautta, joten heitin lauteelle köllöttelemään. Vauveli kölli tyypillisessä kohdassa eli poikittain vasemmasta nivusesta oikeaan kylkeen. Silittelin pikkutyypin selkää (?) ja kun lopetin niin tuli kova tumaus ja masu heilahti :happy::Heartpink

Ja nyt on iltavilli menossa, mukspoks:Heartred

:wink
No kun makasin selälläni niin maha oli toispuoleinen (mulla menee masu vielä niin littanaksi, että se kohta missä vauva on jää "koholle"). Ja kun potkut tuntuu alavatsalla niin päättelen, että vauvelin jalat on vasemmassa nivusessa ja pää mun navan oikealla puolella ja päättelyn päälimmäiseksi: selän luulen olevan mun masua kohti, koska siinä kohtaa menee kovempi, yhtenäinen kohta :)

Ja kokemus opettaa:wink

Mullakin on nyt ihan silmällä nähnyt mahan päältä potkut kun maha hyllyy ja liikehtii ihan oudosti. :Heartred alkuun oli jotenkin tosi hassun näköstä ja vähän ehkä, hmm, ällöäkin. Tuntu et oikeasti on joku alieni mahassa. :grin mutta kuitenkin nauratti koko ajan ja tänä aamuna kun aamupalan jälkeen pikkulikka oikeen innostu niin miehen kanssa onnessamme siliteltiin ja ihmeteltiin mun liikkuvaa mahaa. :)

Tänään on ollu vähän aktiivisempi päivä taas. :) Oli hissukseen pari päiväö, mut tänään monottellut vähän enempi. Oottelen jo, että tulis säännöllisimmiksi. :)

Meillä on ollut hiljasta tänään, mut ilmeisesti meidän aikuisten harrastukset sai kaverinki liikkeelle ;) köllötteli oikeen tuossa etureunassa niin että näky ihan ulkopuolelle asti :D

A vauva on ollut todella tyytymätön nyt viikonloppuna. Eilen potki kylkeen oikein kunnolla ja äsken huitoi lonkkaluuhun niin, että ihan kipeää teki. B On paljon rauhallisempi, vaikka siltäkin puolelta tulee potkuja kylkeen ihan säännöllisesti. Olen tuntenut omaan käteen liikkeitä.

Takaisin