Vauvan liikkeet <3

Sen yhden kerran, kun mietin miten ei oo liikkeet hetkeen tuntunut alkoi sen päivänen myllerrys mahassa. :D

Mut se täytyy kyl sanoo, että mä en liiemmin noista potkuista nauti vaikka muuten onki kiva liikkeitä tuntea. Mitähän se on sit ku monottaa oikee huolella.

Vaihtelee kyllä päivittäin nuo liiketuntemusten määrät. Välillä tuntuu sellaista kutittelua, sitten saattaa mennä päivä pari ettei oikein mitään tunnu ja nyt viime päivinä jotain isompia muksahduksia välillä tuntunut. Istukka on edessä joten varmaankin vaikuttaa siihen, ettei kovin säännöllisesti liikkeitä tunnu. Ensi viikolla ru:n toinen osuus (kaikkea ei näkynyt ekalla kertaa), joten silloin pääsee taas näkemään että onhan kaikki hyvin, vaikka paljoa ei liikkeitä tunnukaan.

Meidän lapsukainen päätti eilen illalla tunkee mahassa pää/pylly edellä kyljestä läpi. Ei ollu kivan tuntista. Muutenkin valvottiin ja möyryttiin vauvan kanssa suurin osa yöstä. No nukuin sit parin tunnin päikkärit...

Muoks. Muutenkin liikkeet on nyt viime päivinä tuntunu isommilta..

Eilen tuntu selkeesti kun teki kuperkeikan. Oli pitkään ollu pää alaspäin ja sit mahan muotokin muuttu. Nyt en oo tuntenu niin paljoa liikkeitä mut arvelen sen olevan sivuttain niin et potkii tonne toiseen sivuun missä on istukka. Kauhee stressi kun ei liikukaan mut äsken tuli taas potkuja alamahaan. Aikas mahdoton pyörijä :)

Ja nyt näillä vauveleilla on vielä reippaasti tilaa kieppua :) ♡

Täällä on välillä kans koitettu tulla nahasta läpi, se ei oo kovin kivaa, mutta toistaiseksi siedettävää. Sit loppuraskaudessa se sattuu!!

Mulla teki jo viime yönä kipeetä, kun pikkunen (osoitti varmaan mieltä, kun oltiin päivällä ronkittu :)) anto tulla ihan täys laidallisen potkuja ja nyrkkiä vasempaan alamahaan ja oikealle ylös. En saanu nukuttuakaan,kun en tienny miten päin oisin ollu :)

Mies on vahingossa yöllä tuntenu potkuja, harmi et jäi viime yönä vielä kukkumaan, niin ois saanu kans osansa..

Eilen illalla kun menin nukkumaan niin ihan ilkeetä kävi kun toinen myllersi niin täysillä :O sit loppu kun seinään ja nyt ei taas tunnu mitään. On varmaan heittäny ittensä ympäri tuolla :D onneks on toi doppleri ni voi varmistella aina välillä <3

Juuri miehen kanssa tunnusteltiin, kun toinen huitoi. Ihanaa, että mies pääsee myös tuntemaan liikkeitä. :)

:dance018Meillä kanssa tänään mies tunsi eka kerran vauvan liikkeet mahan päältä...Aluksi liikkeet rauhoittui kun mies laittoi käden,mutta sitten tuli kunnon yläfemma!Mulla alkoi kunnolla tuntumaan liikkeet vasta noin viikolla 21 (nyt 23+4) eli nämä ovat vielä uusi ja ihmeellinen asia minulle!

Odottakaa vain, kun teillä onnekkailla nousee joskus paljon paljon myöhemmin kohtu kohti kylkiluita. Voin sanoa, että ei tunnu mukavalta, kun vauva potkii kylkiin. Ja etenkään, kun sattuu osumaan kylkiluihin.. Välillä tuntuu myös ihan kuin joku löisi palleasta ilmat pihalle. Ihanat kamalat vauvat.. :)

Kyllä tää nykyään päivittäin ilmoittaa kunnon muljuilla olemassa olostaan. <3

Juu se kylkiluihin potkiminen on villiä. Ja se kun 36+ viikkoinen vauva työntää peppua nahasta läpi:dead:

Heräsin viimeyönä kun kaveri potkutteli rakkoon... Oli pakko nousta vessaan kun tuli säännöllisesti sellainen napakka tökkäsy :)

Täälläkin mies tunsi ekaa kertaa käteen varmasti pienet potkut :) Muutenkin poitsu myllertää lähes jatkuvasti tuolla kun mä pysähdyn :)

Täällä mies eilen näki ku maha hylly vauvojen potkuttelusta ja alko nauramaan. Mulla meni hetki tajuta että mikä sille tuli kun ajattelin vaan että kavereilla sota mahassa ja kävi jopa hieman kipeesti jotku potkut.

Huomaa et vaaviki heräö samoihi aikoihi aamuisin ku mie. Itse herään aamusta riippuen 05:00-05:30 ja melkein aina noin 10minuuttia omasta heräämisestä vauva alkaa möyrimään mahassa vilkkaasti :)

Täällä muutaman päivä aikana on toveri alkanut mylläämään niin että määkin tunnen oikeenn kunnolla :happy:Eilen yritin sydänääniä kuunnella mut hällä muut suunnitelmat,ihan pienen hetken kuuli ja sit hävis,potkuja vaan anturiin :grinNyt aamusta heti tuntunut bileet vattassa :love7

Takaisin