Vauvan liikkeet <3

Tuntuu milloin missäkin, useimmiten kuitenkin alavatsalla.
Meiän aiemmat lapset on olleet perätilassa rakenneultrassa, ovat 30+ kääntyneet raivotarjontaan.
Jos näyttää, ettei vauva meinaa kiepsahtaa ympäri niin esim bebesinfosta löytyy vinkkejä asennoista, jotka edistää vaucan mahdollisuutta kääntyä. Esim nelinkontin olrminen tekee lisätilaa masuun :)

Aika alhaalla mullakin tuntuu ja tosi vähän vieläkään tunnen mitään.. Kai se etuseinämän istukka sit vaan vaimentaa niin hyvin. Tuntuu, ettei ne liikkeet oo paljoakaan voimistuneet alusta. Hikan kyllä jo tunnistan :) .

Pääasiassa alas oikealle ja sit oikealle kylkeen. Vasemmalla en oo varmaan kertaakaan tuntenu...

Täällä viikossa vahvistunu liikkeet ihan älyttömästi, nyt tuntuu kaikki möyhyäminen, viikko sit vast tunti ekat liikkeet. Mieskin saanu potkut käteen<3 eilen alko vaava tuntua levottomalta liian pitkän työhukin jälkee, ni piti lähtä päikkäreille. Hyvä ku pystyy jo sanomaa liikkeiden perusteella et mikä fiilis bebellä on<3 ja toi on tosi helppo houkutella liikkeelle, ei tartte ku vähä painella massua:) ihana pikkuinen!

Mullakin tuntuu 90% kaikki liikkeet oikealla,tosi harvoin vasemmalla.Nukkumaan mennessä alkaa yleensä parhaat bileet!

Minulla molemmat ovat rt. Liikkeitä tuntuu ihan alhaalla, mutta myös kylkiluissa ja sillä korkeudella paljonkin. Eniten varmaan tuossa navan korkeudella. Mahtuvat tietysti vielä liikkumaan paljon, mutta aika ylhäällä tuntuu kohtu jo olevan.

Mä varmaan taidan mietiskellä asiaa turhan aikaisin! Onhan tässä vielä melkein puolet raskaudesta aikaa jäljellä :)

Mulla tuntuu kans eniten melko alhaalla, mut ihan missä kohtaa vaan. Sivuilla ja navan alueella! :)

Mulla tuntuu alhaalla joko oikeella tai vasemmalla, istukka edessä. Pää oikeessa suunnassa tykännyt kölliä. :D

Mulla tuntuu kans enemmän alhaalla. Voi tosin johtua myös edessä olevasta istukasta. Joskus tuntuu myös kyljessä, muttei kertaakaan vielä mahan puolella. Sekä rakenneultrassa että 4D-ultrassa viikkoa myöhemmin neiti köllötteli samanlaisessa asennossa pää alas päin, jalat vasempaan kylkeen päin, jossa potkujakin on tuntunu enemmän. :) Mut oletan, että vielä ne mahtuu sen verran hyvin pyörimään, että ovat varmaan miten päin milloinkin. :)

Mulla tuntuu vasemmalla alhaalla tai oikealla ylhäällä, tuntuu tykkäävän pötkötellä poikittain masussa :) joskus pönkää pyllyä?selkää? Tohon navan kohdalle ku tulee hirvee möykky mahaan ja se ei ihan miellyttävältä tunnukaan :D

Meilläkin oikeela tuntuu suurin osa liikkeistä, osa potkuista tulee jo selvästi navan yläpuolelle. Ja välillä tunkee tosiaan itteensä kylkee , mahaa tai napaa vasten ja tuntuu koko vaavi masun läpi.

Mäkin luulen et pari hikkaa oon bongannu kun ne ei oo nii teräviä kun potkut. En ny tietty varma oo mut tasasin väliajoin tulee semmonen töytäsy...

Ja eu kai noi vaavit enää oo nii hauraita etteikö masun läpi vii silittää toista. Mä oon soittanu sille nyt soittorasia ja laulanu kun nyt se vissiin kuuluu jo ihan normaalisti!!

Mulla jo tänään tasan 20rv, mutta enpä vieläkäään paljoa liikkeitä tunne :/ mut ehkei tässä nyt huolestua sentää tarvi, kun eilisessä rakenneultrassa kuitenkin todettiin kaiken olevan kunnossa! Istukka kuulemma etuseinämässä ylhäällä, joten kaitpa se voi vaimentaa niitä liikkeitä aika tehokkaasti ja vauvan asentokin tietty vaikuttaa. Muutamia potkun tapaisia kyllä eilen taisin mielestäni tuntea, mitkä tuli ihan sarjana peräkkäin, mut sit ei taas sen jälkeen mitään. Jotain pientä epämääräistä liikehdintäää oon kyl saattanu jo hieman aiemminkin tuntea..Kunnon potkuja edelleen odotellessa...

Mä oon rv 22+2 enkä vieläkään mitenkään säännöllisesti tunne liikkeitä. Mä en oo noista liikkeistä jaksanu vielä ressata.

Toiset tuntee nopeemmin kuin toiset, ei kai tähän oo mitään yks selitteistä viikko määrää tms milloin tuntuu. :) Ekat hentoset potkut tunsin siinä rv 16 tienoilla.

Jep, näinhän se menee, että on varmasti melko tapauskohtaista, milloin ne liikkeet alkaa kunnolla tuntumaan.

Ja Jossu, omasta kokemuksesta se istukka edessä vaimentaa tosi tehokkaasti! Mutta kyllä ne vielä alkaa tuntumaan kovenevassa määrin :)

Mä en oo muutamaan päivään tuntenu liikkeitä oikeastaan ollenkaan. Viime yön valvoin, ku mietin onko kaikki kunnossa. Vaikka tiedän, ettei ne välttämättä tunnu vielä kunnolla, varsinkin kun istukka edessä vaimentaa. Silti huolestun näköjään tästäkin...

Takaisin