Vauvan liikkeet <3

Kiva juttu, kun aamulla oksensin aamupalan ylös ja sen jälkeen oli todella huono olo. Ei yhtään ainakaan helpottanut, kun molemmat muksut alkoivat pyöriä ja potkia.

Voih, vieläkö sitä oksennetaan.. Toivottavasti loppuu jossain vaiheessa ettei tarvii koko raskautta kestää.

Olen henkisesti varautunut jo oksentamaan koko raskauden. Olen oksentanut raskauden aikana enemmän kuin koko elämäni aikana tähän mennessä yhteensä.

Ensimmäinen päivä tämän raskauden aikana, kun tuntuu siltä, että tää Mini sais jo lopettaa riehumisen tältä päivältä. Vauveli on ollu ihan adhd koko päivän (ja ilman syytä). :rolleyes:

Voi elaffy.. mä ihan pelkään oksentamista,en tiiä miten selviäisin tosta. Ei voi kun toivoa että vähän edes helpottais jossain vaiheessa. Mä katoin eilen inhimmillistä tekijää,missä oli toistuvista keskenmenoista puhumassa pari naista. Makasin sohvalla käsi vatsalla ja kaveri alko mylläämään. Siinä mä sit pillitin sitä onnea että tää ei edes voi olla enää keskenmeno,vaikka jotain käviskin.

Meillä iski pikkuselle kauhee disco jytä, kun join kahvia. Saas nähdä millasen jytän saa aikaseks vielä tänään, kun olis mokkapaloja tarkoitus tehdä. :D

Hui, olisipa ollut kamera heti käsillä, kun heräsin. Toinen vauva tunki takamustaan mahasta suoraan ylös niin, että ihan kipeää teki. Maha oli melko metkan näköinen hetken aikaa. :D toispuoleinen kupla..

Mulla oli myös eilen masussa tosi hiljainen päivä. Mutta onneksi sieltä kuitenkin muutamia muksahduksia tuntui, niin tietää että kaikki kumminkin hyvin :)

Alkaa tehä myllerrykset kipeää ku toinen oikein innostuu. Esikoisen nukuttamisen aikaan käy kunnon vilske mahassa kun laulaa päivän sädettä ja menninkäistä. Näinköhän tää Pikku sintti rauhottuu synnyttyään unilauluihin :D
Hui , ei osaa kyl kuvitella minkälaista olis jos mahassa olis kaks potkunyrkkeiliää! Tai kun luki uudesta vauva lehestä kolmosista !

Meidän pirpana potki koko eilisen illan kohdunsuuta, on ollu koko ajan perätilassa, todella inhottava tunne, ei tienny miten päin ois pitäny olla. Tuntu siltä, et on pakko pitää jalat tiukasti yhdessä ettei tuu sieltä läpi vaikka eihän se mahdollista kai ookkaan..

Mäkin tykkään noista selkeistä aamu- ja iltamyllerryksistä! Vauvan isi on nyt vkon ajan ollut reissusta kotona ja joka päivä tuntenut kunnon potkut :-) Aluksihan hän ei tiennyt mitä oottaa ja epäili oman sykkeensä häiritsevän tuntemista. Sanoin vaan et kyllä siinä sun sykkeet kakkoseksi jää ku vauvan monosta saat :-D Oli samaa mieltä :-D Eilen isi uuden tapansa mukaan luki Vauva-lehteä ääneen vauvalle ja mä makasin selällään sängyssä ni en ollut uskoa silmiäni kun maha alkoi pomppia!!! Sit se vaan jatkui ja isin kans katteltiin <3 Tosi ihanaa ja tosi hassua, vaikka ihmekös toi jos näkyykin jo ulkopuolelle ku niin muhevia potkuja ovat <3

Aluksi vauvan liikkeet oli ihan kivoja mutta ei enää. Mulla tekee pahaa että mun sisuksissa möngitään. Ihan kamalan tuntosta.

No mäkään en kyllä ihan liikaa nauti noista potkuista, ei oo ihan hiljasia enään..

Säbää ollaan kattomassa ja keskittyminen herpaantuu, kun nassikka antaa kunnon potkuja. Ei paljoo istukka vaimenna enää..

Tänään aamulla heräsin ensimmäistä kertaa siihen, kun tyyppi möyrii minkä kerkiää :happy: Toivottavasti ei kuitenkaan tavaksi ota herättää mua :rolleyes:

Mulla on vieläkin aika pientä möyrimistä noi liikkeet. Enkä tunne niitä kun paikallaan ollessa, enkä toisaalta kovin paljoa ehdi päivässä kuulostelemaan noita liikkeitä. Mutta sitten kun vauvalla on hikka, niin sen kyllä tuntee jotenkin paljon selvemmin ku ne potkut, hassua :) . Odotan jo, että liikkeet voimistuisi.

Takaisin