Vauvan liikkeet <3

Noniin, nyt ei enää hakata äitiä, vaan ängetään kipeästi tuonne lonkkaluuhun.. auts. Haluaako joku toisen vauvan?

Mulla joskus elaffy tismalleen samat olot kun toinen alkaa työntyä tosi kipeesti johonki kohtaan. :D

Eilen kun käytiin nukkuu alkoi myllerrys ja oli sen verran voimakkaita, että vein miehen käden kohtaan jossa potkut tuntui. Siinä se tytsy sit ekaa kertaa potkas oikee kunnolla isiä käteen. <3

Mä oon pähkäillyt että onko vauvalla ollu pariinkin otteeseen havaittava hikka. Kun tasaisesti, hikkamaisesti on tullut sellaista naputusta, joka välillä loittonee ja häviää ja alkaa taas... mietin, että kun vauvelilla on kummiskin tilaa liikkua mahassa vielä ruhtinaallisesti niin jospa se hikka siksi "häviää" välillä kun vauva painautuu lähemmös mun selkää?

Kun en yhtään muista millä viikoilla oon aiemmin tuntenut ekat hikat. Pitänee tarkistaa......

Heh. Kyllä mäkin muistelisin, että ekat hikkatuntemukset tuli joskus lähempänä viimeistä kolmannesta. En kylläkään muista tarkkaa aika. Mutta sitten kun alkoivat, niin niitä saattoikin olla monta kertaa päivässä. Kovia hikkaamaan nuo vauvat!

Mä etin ja kaivoin kuopuksen hikkamuisteloita ja 24+0 oon tuntenut VARMASTI ekan hikan, mutta olin myös kirjoittanut, että aiemmin olin tuntenut samanlaisia tuntemuksia kuin nyt, mutten osannut olla varma onko hikkaa. Ja tää vauva tykkää kölliä just samoi päin kuin siskonsakin oli näillä viikoilla, notta kenties.....:rolleyes:

Kysäisenpä kätilön mielipidettä ultrassa ylihuomenna -jos muistan. :grin

On se kiva, että jollain on hauskaa. Oon nukkunu nihkeesti TUNNIN koko yönä. Mut vauvalla on menojalka vauhdissa.:D nyt kun on tullut valvottua niin huomasin, että melkoisesti on touhunnut tässä yöllä. Mutta normaaliyönä en herää moiseen.

Minä taas viime yönä ensimmäistä kertaa heräsin vauvojen liikkeisiin. Tuska, jos alkaa olla jokaöistä jossain vaiheessa. Nukkuisivat nyt vain tyytyväisinä..

Meilläkin eilen kunnon bileet masussa :) tuntuu et rakenneultran jälkeen on liikkeet alkaneet tuntua tosi selkeinä ja useampaan kertaan päivässä :) Ja mulla tosiaan on istukka etuseinämässä kun sitä kysyin. Potkuja käteen en kyllä oo saanut vielä :D

Mulla vissiin tän oman väsymys tilan takia vauvatli mylttää kokoajan. :( Välillä miettii että onko kavereilla paha olla kun eivät paljoo rauhotu. Toki sillon kun itse liikkuu niin liikettä ei tunne että jospa ne sillon ees lepäilis.

Meil vaavi liikkuu paljon puolest päivän aikaa iltaa asti. Ja aina ku pyydän miestä laittaa käden masulle et hää tuntis liikkeitä kans mut just sillo aina lopettaa sen potkimisen xD

Kätilö totesi, että kyllä vauvat hikottelee jo näillä viikoilla, että tuskin oon kuulemma kuvitellut tuntevani hikan :) hih!

Kyllä hikottelee juu, koska mä juuri rakenneultrassa pääsin todistamaan vauvan hikkaa. :grin En kylläkään itse tuntenut sitä, mutta näkyi selkeästi kuvassa, kun tyyppi hytkähteli. Istukka oli muuten jotenkin siirtynyt niin, että olikin nyt ylhäällä etuseinän puolella, kun viimeksi oli enemmän takaseinän puolella. Aikas jännää, mutta sama kätilö ultrasi molemmilla kerroilla.

Muoks! Kätilö siis sanoi NP-ultrassa, että on ylhäällä takana. Kai se voi sitten siirtyä noinkin paljon. Mä oonkin vähän ihmetellyt, kun jossain vaiheessa tuntui että liikkeet vaimenivat.

Mies tunsi käteen liikkeitä. Väitti tunteneensa aiemminkin, mutta hieman epäilen, kun ovat aina lopettaneet möykkäämisen, kun mies on yrittänyt kokeilla. Nyt mies oikein näytti hätkähtävän, kun sen verran lujaa tuli lyöntiä käteen. Ihanaa katsella miehen hymyä.. :) jos vähän konkretusoituisi koko homma enemmän myös hänelle.

Täytyy huomenna puhua neuvolassa tarkemmin, mutta hieman olen huolissani, kun b vauvan liikkeet tuntuvat niin paljon harvemmin kuin a vauvan. Hän on kovin aktiivinen kaveri kyllä. Mutta voiko noin iso ero johtua ihan vain temperamentti eroista?

Jos toinen vauva onkin masussa vaan niin päin, että potkii jonnekin sisäelimiä kohti tms, etkä siksi tunne liikkeitä niin hyvin? Tai voiko istukka olla edessä?

Istukka on kyllä edessä b vauvalla, mutta yleensä tunnen potkuja kylkeen sillä puolella. A vauvan istukka on taas takana. Kai ero voi siitäkin johtua.. en varmaan edes ajattelisi asiaa, jos ei olisi mitään, mihin verrata. :)

Meillä on neidillä ollut tosi aktiivinen päivä tänään. No kyllähän se kasvaakin koko ajan niin liikkeet alkaa tuntumaan paremmin. :)

Täällä ollut ihanan aktiivinen päivä. Ehkä johtuu siitä et kun itse touhuaa enemmän niin asukkikin liikkuu mojovammin.

Pari kertaa jopa pukkas takaisin kun vähän sormella töytäisin :D

Missä kohdin teillä tuntuu potkut tätä nykyään? Mulla tuntuu edelleen vain tosi alhaalla. Mulla oli esikoinen hyvin aikuisilta viikoilta vain perätilassa ( ultrattiin silloin suht tiuhaan ) ja nyt olen pohtinut että toivottavasti niin ei käy taas. Nyt rakenneultrassa vauva oli perätilassa. Paljonhan tässä vielä kerkeää tapahtumaan ja vauva liikkumaan mutta asia on vaan käynyt välillä mielessä, kun suuri toiveeni olisi että saisi taas synnyttää vauvan ihan oikein päin :)

Takaisin