Vauvan liikkeet <3

JÄRKKY mikä mojaus tuntui äsken masussa!! Makoilen sängyssä ja käänsin yläkroppaa sivulle ottaakseni puhelimen yöpöydältä. Takaisin käännähtäessäni tuntui, kun pikkanen ois yrittäny tulla vähän napaa alempaa oikeasta laidasta pihalle!:eek: Semmonen tosi terävä tönäisy, että sattu oikein. Mitälie tyyppi sinkoilee tuolla. Huh...

Pau! Mulla kanssa toi oli könynny jonnekki koloseen kerran. En saanu mistään ääniä vaikka kauan yritin.. koita huomenna uudestaan ja juo vaik makeeta mehua ennen sitä ni tyyppi lähtee liikkeelle :)

Juu, eikä noilla kotivehkeillä voi aina onnistaa :) testailen täs nyt vähän väliä ja huomenna ja ylihuomenna :P

Ja mulla ainaki löyty aika alhaalta,ihan alamasulta vieläkin! Ja yks mitä kannattaa kokeilla on patterien vaihtaminen,autto mulla :D

Täällä on ollu tänä iltana selkeästi eloa masussa. ♡ Sen lisäksi että väitän tunteneeni mahan päältä hennon liikkeen, mahassa on tuntunu jotain pitkin iltaa. Mä jotenki odotin selkeämpiä tuntemuksia, ehkä potkuja jopa, mut taisin tajuta nyt konkreettisesti et tässä vaiheessa se on viel sellaista epämääräisempää; just sitä kuplintaa, möyrintää, muljahtelua miten ihmiset on kuvailleet. Ihanaa joka tapauksessa. :) ♡

Mulla kuului viimeksi sydänäänet melkein navan korkeudelta. Tosin hetken selkeästi ja sit jo livahti jonnekin piiloon.

Mä eilen kuuntelin,navan korkeudelta otti dopplet välillä sykkeen, mut ei ehtiny kuuluu ääntä. Lopulta ait aika alhaalta löyty taas. Ja joka ikinen kerta oon äänet löytänyt oikealta puolelta. :)

Jaaha ja kuplinta jatkuu. Taitaa olla tyyppi. :) Eilen illalla oli sen päiväset zempalot mahassa. :D

Täälläki tuntuu potkuja päivittäin. Aika vähäisiä vielä, veikkaisin et sen takia kun istukka on edessä joka vaimentaa ääniä kun taas esikoisen kanssa oli takana ja tuntu samoilla viikoilla (16+5 nyt) paljon voimakkaammilta ja useammin :)

Mulla ei oo mitään hajua tosta istukan paikasta, ei ultrassa sanonut siitä mitään eikä kirjottanut tietoihinkaan..

Ultrassa ei mullekaan puhuttu istukasta, mutta mulla on vahva veikkaus, että se on oikealla ylhäällä koska siitä kohtaa kuuluu dopplerilla aona viuhviuh-syke, erilainen kuin oma tai vauvan. Ja vauvan liikkeet tuntuu lähes aina vasemmalla, ei tuossa arvellussa istukan kohassa ikinä.

Mulla kuuluu sydänäänet aina oikeella, viuh viuh ääni oikeelta katottuna inan keskemällä.

Äh, voiko ne liikkeet vaihdella puolelta toiselle? Tai luonnoliseltahan se tuntuis, ei kai se yhdessä kohdassa kökötä koko ajan? :D

Kyllä ne vaihtelee, esim. Käsi ja jalka on eri paikassa tai sit sillä on kunnon bileet!!! Liikkuuhan noi lapsukaiset jo kovasti!!

Joo eli eiköhän nää on vauvan liikkeitä. :) Ei mulla oo tälläsii kuplintoja ollu aikasemmin näin paljon, eilen alkoi ja iltaa mennessä voimistui. Tai epäsäännöllisesti olin jo aiemmin tuntenut, mutta nyt eilisestä asti tuntenut vähän väliä. Välillä on taukoja ja sit alkaa taas. Uskaltaisin väittää, että nää kuplinnat ja pienet paineen tunteet, niiku työnnettäis sisältä päin, olis liikkeitä. :)

Eilen tuntu hento liike jo käteen!! ♡ vaikea uskoa itsekkään ku viikkoja 17+4 , mutta mieskin totesis että varmasti potkas tai muuten töykki :)

Oi <3 alkaisipa täälläkin kohta jo tuntumaan jotain <3

Takaisin