Vauvan liikkeet <3

Mä olen nyt parin päivän tuntenut selkeitä liikkeitä ja pari terävää potkua.. Tämä toinen antoi odottaa liikkeissään kauemmin kun esikolta tunsin jo 15+ liikkeitä..tosin on edelleen mahdoton elohiiri 2-vuotiaana.tänään siis 19+0

Tänää liikkeet tuntu aamulla kädelle mahan läpi, isän kanssa bongataan nyt sopivaa tilannetta et sekin tuntee :Heartbigred

Melko varma, että aamulla tunsin pari liikettä. :) Oon alkanu koittaa jos tuntuis jo kädelle, mut vielä en oo pongannut.

Jos nuo tuntemukset, joita olen ainakin kuvitellut tuntevani, ovat vauvojen liikkeitä, ovat kaverit aktiivisimmillaan iltaisin. Odotan kyllä innolla sitä, kun jossain vaiheessa oppii erottamaan, kumpi kavereista möykkää pitää. :)

Meidän tyyppi liikku niin paljon, että meni puoli tuntia ennenku oli sellasessa asennossa, että sai niskaturvotuksen mitattua. Meillä oli aika heti yhdeksältä ja tyyppi oli todella aktiivinen. Kai tää on sit joku aamu virkku. :D

Mä olen rv 16 lähtien tuntenu liikkeet. Ensin olin epävarma, mutta nyt on päivä päivältä vahvistuneet:pVarsinkin korostuu kun istun vaikka autossa :) Ihanaa kun pikkunen ilmoittelee olostaan! Esikoisesta tunsin vasta rv 20+..

Täällä ei oo edelleenkään mitään käryä liikkeistä...ihan hiljasta on, mutta eipä nyt vielä oo viikkojakaan kun 16+2

Mulla vahva tunne et nuo "ilmavaivat" on niitä liikkeitä kun joka ilta alkaa kuplia ja ne kuplat tuntee kädelle vatsan läpi. Mieskin eilen totes et tuntee kuplimista :D

Nyt vaan odotellaan potkuja :) rv 16+2 menossa siis :)

Mä en sit taas uskalla ajatella et nää ilmat olis liikkeitä vaikka ne oliski liikkeitä.

Edellisenä iltana mies piti kättä vatsan päällä ja sano et kyl hänen mielestään siellä joku töksäytti :)

Uskaltaisinkohan mä jo sanoa varmaksi tuntevani liikkeitä? Hetki sitten tuntui sellainen jännä paine mahassa. :p

Meen tänään ystävän luo jolla on dopleri :D (tosi oikein kirjotettu :D) jos vaika kuuntelis ääniä :) tai siis saan sen kotiin niin voin illalla kuunnella josko siellä mahassa joku asustaa ja elelee :)

Mä ehkä tunsin kädellä mahan päältä ihan pienenpienen liikkeen hetki sitten! ♡ Laitoin miehen käden samaan paikkaan ja sekin oli tuntevinaan saman, mut sit se katos. Huomenna rv18, että kai se on mahdollista! :)

Takaisin