Mä olen nyt parin päivän tuntenut selkeitä liikkeitä ja pari terävää potkua.. Tämä toinen antoi odottaa liikkeissään kauemmin kun esikolta tunsin jo 15+ liikkeitä..tosin on edelleen mahdoton elohiiri 2-vuotiaana.tänään siis 19+0
Jos äskönen ei ollu potku niin mikä sitten!! Tuntu sellanen hellä tönäsy ja paine, ihan ku ois sisältä päin hieman painettu mahaa. Miten sen selittäis, et muutki ymmärtää mitä haen takaa. :D
Jos nuo tuntemukset, joita olen ainakin kuvitellut tuntevani, ovat vauvojen liikkeitä, ovat kaverit aktiivisimmillaan iltaisin. Odotan kyllä innolla sitä, kun jossain vaiheessa oppii erottamaan, kumpi kavereista möykkää pitää. :)
Meidän tyyppi liikku niin paljon, että meni puoli tuntia ennenku oli sellasessa asennossa, että sai niskaturvotuksen mitattua. Meillä oli aika heti yhdeksältä ja tyyppi oli todella aktiivinen. Kai tää on sit joku aamu virkku. :D
Mä olen rv 16 lähtien tuntenu liikkeet. Ensin olin epävarma, mutta nyt on päivä päivältä vahvistuneetVarsinkin korostuu kun istun vaikka autossa :) Ihanaa kun pikkunen ilmoittelee olostaan! Esikoisesta tunsin vasta rv 20+..
Mulla vahva tunne et nuo "ilmavaivat" on niitä liikkeitä kun joka ilta alkaa kuplia ja ne kuplat tuntee kädelle vatsan läpi. Mieskin eilen totes et tuntee kuplimista :D
Nyt vaan odotellaan potkuja :) rv 16+2 menossa siis :)
Meen tänään ystävän luo jolla on dopleri :D (tosi oikein kirjotettu :D) jos vaika kuuntelis ääniä :) tai siis saan sen kotiin niin voin illalla kuunnella josko siellä mahassa joku asustaa ja elelee :)
Mä ehkä tunsin kädellä mahan päältä ihan pienenpienen liikkeen hetki sitten! ♡ Laitoin miehen käden samaan paikkaan ja sekin oli tuntevinaan saman, mut sit se katos. Huomenna rv18, että kai se on mahdollista! :)