Vauvan liikkeet <3

Mä yritin eilen pitää kättä mahalla siinä, kun tyypillä oli kauheet tsempalot menossa, en oo varma tuntuko hentonen isku vai oliko oma syke. :D Täytyy tässä alkaa enempi kokeileen nyt ku nää liikkeet alkaa muutenkin tuntumaan. :)

Tänään tuntui myös täällä ensimmäisen kerran liikkeet käteen. Tosin ei ollut mikään hento liike, vaan kunnon potku. Pelästyin oikein.. :D

Sanoisin että suolenmurinat tuntuu jo ylempänä ja nekinhän tuntuu käden läpi, sellasta lorinaa sun muuta.:grin
Vauvan liikkeet on ennalta-arvaamattomampia ja hentoisempia.
Välillä noiden raja on aika häilyvä eikä ihan 100% voi kaikkea erottaakaan.:P

Mä luulen kyl et on suoli vaan kun ilmaa tuleekin paljon ulos aina vessassa :D

Mä en uskoisi et mulla enää suolen liikkeet, kun tuntuu sen verran alhaalla. Noi mitkä on rekisteröitynyt suoliks on tullu reilusti ylempää ja vähän aavistellu niitä ennen ku kuplasee ja sen jälkeen yleens pierasee :D

Okei :D mä en tiedä voiko sillä sokerirasituksesta tulla tämmönen? Eilisestä tää siis ollut sen jälkeen. Kuitenkin niin sokerinen se litku :D

Meijän napero monotti tänää oikein kunnon sarjoja. Iskäki koitti tunnustella mutta ei se vielä ulospäin tuntunu, vaikka miä tunsin selvästi kun mies paino mahaa ni vauva potkas just samaan kohtaan takas. Niin ihanaa että ihan itkettää. Jotenki tuo isä-lapsi suhde saa miut niin herkistymään.

Minä olen myös tällä viikolla tuntenut ekat liikkeet, ensin vähän säikähdin kun tuntui niin erilaiselta kuin kuvittelin! Tuntui enempi mahassa möyrivältä madolta, kuin potkuilta. Nyt kuitenkin parssa päivässä jo "tottunut" liikkeisiin ja odotan koko ajan innolla seuraavia :Heartpink:hello2

Mulla tuntunut jotain hyvin hyvin pientä vaihtelevasti välillä. Selällä maatessa varmin tapa tuntea jotain. Mulla kun muistissa vaan esikoisen kunnon monotukset loppuvaiheilta ja masun muodonmuutokset niin eipä sitä edes muistanutkaan enää kuinka hentoja nää ekat tuntemukset on..

Mä en osaa ollenkaan arvioida mikä noista muljahduksista voisi olla vauvan aikaansaannos. Toisaalta luulis et joku ainakin on ku en mä muista et näin paljon mahassa möyris ennen raskautta :-) Nyt jo noin 18+4

Meillä on aina nukkumaan mentäessä bileet, mutta en kyllä päivän aikana huomaa liikkeitä. Eilen pieni touhusi niin kovasti, että isäkin tunsi ekaa kertaa liikettä eikä vain kovaa mönttiä mahan pinnassa. Naurattaa kyllä joka kerta, kun jotain tapahtuu :D Mitähän se miettii siellä?

Oijoi, tänään tuntunut jo vähän enemmän möyrintää :) . Odotan jo kovasti niitä kunnon potkuja ja sitä kun ite kädellä painaa, niin mahasta tulee vastaus <3 .

Takaisin