Vauvan liikkeet <3

Mä kun oon tuntenu liikkeitä ajoissa niin eilen ei tuntunukaan ja sit tietty ihan paniikissa et mitä nyt. Tänään kyllä taas tuntunu selkeesti. Kai pikkunen vietti lepopäivän :) eilen oli väljemmät housut et oisko se ollu syy.

Just valitin tänne kun en tunne vielä liikkeitä, kunnes viime yönä töissä tajusin että oon tuntenu ne kuplimiset jo jonkin aikaa, jei! :)

Yhyy, mä en oo tuntenu viä mitään. Tänään rv 17+3. Juu tiedän ettei kaikki viä tunne niitä näillä viikoilla mut oon ehkä "hieman" kärsimätön.. :grin tahtosin jo kovasti tuntea pikkuisen liikkeet. :Heartred

Mä tunsin/tajusin ekan kerran vkolla 15 ja nyt viimeisen viikon ajan olen tuntenut liikkeet päivittäin. Liikkuessani en niitä tunne, mutta heti kohta kun pysähtyy, niin johan alkaa tuntumaan. Ensimmäinen lapsi siis mulle, niin tunne on kyllä todella hassu ja ei niinkään mukava kuin mulle on joku joskus antanut ymmärtää...

Autossa istuessa tuntuu välillä sellaista möyrintää. Olen ajatellut, että olisi liikkeitä. Lähinnä sellainen tunne, että on alieni vatsassa.. en tiedä, voivatko liikkeet siltä tuntua, mutta ovat ihan outoja tuntemuksia. :)

Mulla on tuntunu nyt kans parina päivänä välillä sellaista outoa möyrintää tai muljahduksia, melkein aina kun oon istunu. Ensin en tajunnu yhdistää vauvaan, mut nyt oon alkanu miettii et oisko nämä nyt sittenkin niitä liikkeitä..!

Amelia hyvin voi olla!! Ei ne liikkeiltä tunnu vaa kuplinnalta, hipaisuilta ja kutitteluilta! Ekaa kun odottaa niin ei tiiä mitä oottaa!!

Mä en enää tunne oikein mitään :O eilenki sit dopplerilla kuuntelin ku alko stressaamaan ja hyvin kuului ja liikuskeli. En tiiä miksi sit on kadonnu ne?

Tällei suht alussa liikkeet tuntuu tosi vaihtelevasti kun masussa on vielä paljon tilaa liikkua. :) rakenneultrassakin vielä hämmästyttää kattoa kun toinen jumppaa ihan sata lasissa eikä tunne yhtään mitään vaikka liikkeitä olisi jo siihen mennessä tuntenutkin.:rolleyes:

Jahka kohtu ja vauva kasvaa ja nousee ylemmäs niin sitten alkaa tuntua säännöllisemmin:)

On ihana huomata oman vauvan persoonallisuuden piirteitä, tulee Hippunen esim. äitiin siinä, et mistään ei suututa niin paljon ku nälästä. Toinen hakkaa käsiä ja jalkoja miun kohtua vasten niin kauan, että saan ruokaa. Ja Hippunen selkeesti reagoi miun tunteisiin, jos oon surullinen niin Hippunen hivelee miun kohtua varovasti ja tietyt muut tunteet saa muuten vaan liikkeelle, vaikka ois ollu nukkumassa.

Mä just eilen juttelin isännälle, että oon kummankin lapsen luonteet hahmottanut hyvin jo masussa. Kuopuksen luonnearvio senkun vahvistuu nyt kun alkaa uhmata: oli jo masussa rauhallisempi kuin veljensä, maltillinen hengailija, mutta auta armias kun neiti Diiva ei tykkää jostakin niin se näkyy! Alkaa sen päiväinen draama. :D

Isoveli oli jo masussa äärimmäisen utelias, määrätietoinen ja hyväntuulinen. Sellainen poika sieltä sitten syntyikin. :)

Täällä myös tuntunut ihme muljahteluja ja pientä kuplintaa alavatsalla. Tosin en kyllä yhtään tiedä onko ne liikkeitä vaiko mitä. Kun nuo muljahtelut tuntuu lähinnä kun olen jalkeilla, kuplinta enemmän levossa. Voi kunpa voisi varmuudella sanoa et liikkeitä ovat :) No ehtii ne vielä tulla kun menossa rv 15+6 niin ajoissahan tässä olen kuulostelemassa :)

Meillä on myös Rosalina molemmat lapset olleet erilaisia jo masu ajoista lähtien. Esikoinen liikkui mahassa vähän ja kovin rauhallinen on koko 4-vuotisen elämänsä ajan ollut :) Toinen lapsi taas vilkas mahassa ja vielä vilkkaampi ulostautuessaan ja meno senkun vaan kovenee!

Myös ulkonäöltään tytöt ovat ihan eri näköisiä. Esikoinen vaalea sinisilmä ja piirteet enemmän multa perityt. Nuorempi taas tumma hiuksinen ja ruskeat silmät ja aivan isänsä näköinen! Mielenkiinnolla odotan mitä kolmas tuo tullessaan.....

Hauska kuulla!! :)
Kiva päästä tulkkaamaan tätä uutta tulokasta.:grin Kun alkais jo liikkua enempi, ei malttais oottaa sitä isoa masua ja vilkkaita liikkeitä!!♡♡

Meillä kumpikin oli syntyessään IHAN isänsä näköisiä, hurjasti samaa näköä kummassakin. Nyt ovat tunnistettavissa sisaruksiksi, mutta oman näköisiään - silti selvästi piirteitä kummaltakin puolelta. Molemmilla vaalea tukka ja sinisilmät.

Heips:) oli pakko kirjoittaa tänne kun oon niin haltioissaan kun olen nyt muutamana päivänä tuntenut jännän hipaisun ja nyt viime iltana nukkumaan mennessa tunsin jonkun tökkäisyn.. Aivan kuin vauva olisi ilmoittanut että nyt nukkumaan kun miehelleni jotain juttelin:) Rv 16+2

Mä en oo pitkään aikaan tuntenu mitään tai en oo ainakaan huomannu :/ määki haluun elämöintiä vatsaan :)

Takaisin