Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pissat kun pysyy hyvin vaipoissa. Yöllä yritän olla vaihtamatta jotta hän jatkais helpommin unia.
Tyttö on 18.7 päivä sen 3kk vanha eikä mikään pikkuvauva enää! Niin haluaa jo kovasti seisoa omilla jaloilla ja kattella kaikkia kivoja juttuja. Telkkaria esim. kiva tuijotella kun välkkyy ja liikkuu jottain siellä.
(oon siis tätä ennenkin kokeillu). Mutta sitä kierukkaa ootellessa
huh, vauvakuumetta jo, vaikka nämähä on vielä ihan pikkuruisia vauvoja. Ite oon kyl päättäny et lapsimäärä jäis kahteen..tai no mistä sitä ikinä tietää kun oonhan mä viel aika nuori

hirveetä välillä muistaa että kohta tää kasvaa eikä oo enää tämmöinen pieni ja pyöree hampaaton hymyilevä pötkylä..
äippä panikoi kuitenkin hereillä melkeen tunnin keskellä yötä että herättää vaiko eikö, että ei kai se nyt kuole nälkään 
-paino on koko ajan ollu hyvä ja kasvussa
vaikka kumpaakaa lasta en antais mistää hinnasta pois, ni jotenki tuntuu et ei kiitos enempää ......
mää jotenki tykkään hirveästi siitä ajasta ku vauva on joku 4-10kk, kun se kehittyy niin hirveän nopeesti ja oppii uutta. :) ihan pikkuvauva aika ei oo mun juttu, varmaan siks koska oon ite vaan väsyny ja äkänen ku en saa nukuttua.
tää on jo toinen päivä kun ei oo tissi niin kovasti maistunu. Siis syö, tulee pissaa, vähä vähemmän kakkaa..onko teijä mukuloilla väli et syö vähemmä? Tai sit oon vaan tottunu yleensä siihe et on koko ajan syömässä
enkkumamatobe, on kyllä aika harvoin..mut onneks voi viiä aina lekurii jos ilmenee jtn erikoista..