Vieena
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä laitoin rullan ihan suorana pötkönä niin että kädet ja pää on siitä yli, eli suunnilleen kainaloiden kohdalla.. Mun rulla oli semmonen vauvan oleskelupeitto, eli aika iso tuli, näytti toimivan paremmin kun ohkasempi rulla minkä kanssa valahti aika nopeesti 
itekin just sitä aluks mietin että mihin kohtaan se tulisi että ois vauvalle mukava, Googlessa on paljon kuvia jos etsii vaikka "tummy time towel" :)
itekin just sitä aluks mietin että mihin kohtaan se tulisi että ois vauvalle mukava, Googlessa on paljon kuvia jos etsii vaikka "tummy time towel" :)
aina herää kakkahätään! Yöllä tosin nukkuu pääsääntösesti hyvin, sitten nukkuu sen 6-9 tuntii putkee
herää aamutunneilla,syö vähän, tekee kakan,ja sit taas syö ja alkaa nukkuu, jatkaen yöuniaan
ä tääl on melkee sairaalasta alkaen pidelty päätä ylläällä masulteen,tommonen jäpittäjä se on
tosin väsyneenä ei jaksa... tääl on menny iha kivasti, poika hönöttelee ja juttelee kovasti..ainut vaan on toi et ois kiva saada se syömään tuttia, kun tuntuu et syö tissiä kaikkeen sen olotilaan ja hätään, niin sit tulee sen mukaan perästäki ja ei saa niitä päikkäreitä
ehkä tää tästä...
on ollu aika hiljasta tääl ryhmäs, välin käyny ite kurkkii et oisko kuulumisia tullu...
nii ja kävin ihastelee noita masukuvia- ihan vaan sen takii kun oon alkanu näkee unia et ootan vauvvaa
mut välin on kiva kuulla ja saada vertaistukee
niin ja sit jos tääl ois niitä sektiosta "kärsineitä"..synnytyksestä on se noin 2vko aikaa, ja mulla on outoja tuntemuksia vatsan seutuvilla,mietin vaan et miten muilla?
Pierua ainakin pukkaa öisin kovasti.
Ei siis hirveesti oo mitään kipuitkuja harrastanu. Välillä herää unilta täyteen huutoon, nieleskelee, yskii ja köhii, rintaraivoilee, kuolaa paljon, tahtoisi nukkua vain sylissä tai liinassa (tosin välillä viihtyy ihan hyvin muuallakin selällään ja mahallaan...), röyhtäisee ja pieree äänekkäästi ja tosiaan nukkuu vähän huonosti jne. Mut nää kaikki voi olla ihan normaalia vauvailuaki. Vaikiaa kun on esikoinen