^ Kiva kuulla MaRilla, että teillä on onnistuttu vieroittamaan useista yösyötöistä :)
Meillä on takana kaksi yötä tassuttelua, ja tosiaan tokana yönä pojalle iski räkätauti. Mutta päätettiin, että jatketaan siitä huolimatta eikä suhata edestakaisin vierotuspäätösten kanssa. Ja siis päiväsaikaan imetän kyllä edelleen.
Mies on hoitanut herätykset ja minä olen nukkunut sohvalla ja laittanut peltorit päähän aina, kun alkaa kuulua itkua. Yllättäen en ole ollut ollenkaan ahdistunut tai kokenut tarvetta mennä pelastamaan poikaa, lähinnä olen ollut tyytyväinen, että
mun ei tarvitse nyt nousta tekemään asialle yhtään mitään Tosin en ole saanut normaalia parempia yöunia, koska taistelen tilastani sohvalla koirien kanssa
Tai siis voihan ne ajaa lattialle, mutta sitten reppanat pörräävät ympäriinsä kynnet rapisten enkä halua sillä häiritä pojan unia.
Anyway, miehen raportin mukaan ekana yönä poika heräsi ehkä 3-4 kertaa, mutta lopetti itkemisen aina n. 10-15 minuutin tassuttelun jälkeen. Aamulla uni maistoi kasiin asti, ja sitten minä otin pojan hoteisiini ja annoin miehen nukkua vielä pari tuntia. Viime eli tokana yönä heräämisiä oli ilmeisesti kaksi tai kolme, ekalla poika oli kuulemma itkenyt pidempään mutta myöhemmin sammunut nopeasti uudestaan. Nyt vaan on vaikea sanoa, miten pojan räkäisyys on vaikuttanut asioihin.