Mä olen huomannut, että jos on jotain tekemistä, perhekerho, muskari tms. aamupäivällä, niin neiti jaksaa hereillä kauemmin, jonnekin 12-13. Mutta kotona äidin kanssa alkaa viimeistään 11 olla väsynyt. Eli ehkä voi toivoa, että kun hoidossa on muita lapsia ja ohjelmaa, niin ei huomaa väsymystä samalla lailla kun kotona, ja sitten jaksaa paremmin?
Mun on pakko kertoa totaalisen absurdi uni, jota näin viime yönä. Tajusin siinä, että olimme miehen kanssa ostaneet vasikan ennen vauvan syntymää. Minä olin sitten keskittynyt vauvaan niin tiukasti, että olin unohtanut koko vasikan ööö... vuodeksi. Ja sitten tajusin sen ja sain sätkyn ja sanoin miehelle että muistatko sen vasikan, se on varmaan kuollut ja saadaan eläinsuojelusyyte. No mies sanoi, että hän on kyllä hoitanut vasikkaa, on aina ennen töihin lähtöä syöttänyt sen jne. No, menin katsomaan, ja siellä se oli, vuoden vanha ja edelleen vasikan kokoinen. Jostain syystä kutsuin kuitenkin eläinlääkärin, joka kertoi, että meidän vasikka on masentunut. No, sitten tulin tänne selittämään että mitä mä teen kun muistin että meillä on se vasikka ja nyt se on masentunut. Jolloin Kyumin neuvoi, että lehmät tykkää katsoa telkkaria. Että telkkari navettaan ja Netflix pyörimään! Ja erityisesti voisi suositella aikuiselle lehmälle Breaking Badia, mutta kun on vasikka niin ehkä Muumit olis parempi.... Että tämmöistä. Kiitos aivot!