Mä olen ollut vähän hämilläni, kun tyttö on nyt nukkunut tosi hyvin: nukahtaa ilma tissiä ja herää vain joskus aikaisin aamulla kertaalleen syömää, jonka jälkeen jatkaa nukkumista vielä pari tuntia. Päikkäreillekkin on nukahtanut syliin tai sohvalle ja myös ilman tissiä - välillä tosin väsy tulee kesken syömisen, mutta siis osaa nukahtaa ilmankin.
Ja mikä tärkeintä, öisin osaa nukahtaa itse uudestaan, kun on löytänyt uuden asennon/pieraissut/potkinut peiton päältään yms. kun vaan laittaa peukun suuhunsa, niin unet jatkuvat.
Eilen nukahti jo kympin aikaan, mutta halusi, että mä pidän kädestä kiinni tai silittelen poskea.
Havahtui aina puoliksi hereille, jos koitin nousta, mutta kun vaipui "kunnon" uneen, jätin tytön meidän sängylle nukkumaan ja katsottiin miehen kanssa leffa ihan kahdestaan pitsaa ja suklaata syöden. Eikä tyttö edes herännyt, kun siirsin parempaan kohtaan (lue: pois keskeltä sänkyä peiton päältä..) nukkumaan ja menin itse viereen - ennen kuin sit silloin viiden-kuuden (en siis yöllä katso kelloa) aikaan syömään ekan kerran.
Jos vielä itse oppisi olemaan heräilemättä (ja mieskin osaisi tulla sänkyyn, kun nukuttaa ettei herää aina aamulla sohvalta), niin tässähän nukutaan kohta kuin normaalit ihmiset.