Täällä nukutaan edelleen hyvin: 23-06 on yhtäsoittoista unta, kuuden jälkeen sitten syödään useamman kerran, mutta molemmat nukutaan syöttöjen aikana. En usko, että aina edes herätään, kun tyttö hamuaa tissin suuhunsa.
Tänään tyttö heräsi vähän ysin jälkeen (eli ei nukuta enää ihan yhteentoista asti vaan ysin ja kympin välillä on herätys), jutteli itsekseen pitkän aikaa ennen kuin nosti volyymia sen verran, että seurantarve kävi selväksi.
Täällä me vielä köllitään, aamusyötöt on kohta hoidettu ja varmaan puolen tunnin päästä tytsy käy ekoille päikkäreille.
Pari kertaa mun piti aamusta tosin kääntää prinsessa oikeinpäin sängyssä, kun oli pyörinyt poikittain ja muutaman kerran piti siirtää keskemmälle sänkyä, kun ahdisti mut taas ihan reunalle - pylly oli jo sängyn ulkopuolella, kun maltoin ryhtyä vauvansiirto-operaatioon. Mies tuli sänkyyn joskus seiskan jälkeen enkä ole herännyt edes siihen eli oon jopa päässyt eroon koiranunesta, joka kyllä parantaa jaksamista todella huomattavasti.
Mutta siis pakko toivoa, että näitä hyviä öitä on jatkossakin, oon kuin uusi ihminen levänneenä. Väsyneenä kaikki on jotenkin hankalaa.. mutta varmasti auttaa nykyään tytön uniin myös se, että pidän iltarutiineista kiinni kynsin ja hampain: n. 21:30-22 vaipan ja yökkärin vaihto, jonka jälkeen tyttö saa vielä puolisen tuntia leikkiä/seurustella, jonka jälkeen syötän hämärässä olkkarissa ja jos ei nukahda tissille, hyssyttelen uneen. Tunnin verran nukkuu joko mun sylissä tai sit sohvalla (mä syön yleensä iltapalan tässä välissä)
, jonka jälkeen siirryn himmeästi valaistuun makkariin tytsy kainalossa ja yleensä jatkaa uniaan heräämättä sit sinne aamuun asti. Ja siis keskellä meidän parisänkyä nukkuu tyttö, äiti ja isi nukkukoot siellä, missä mahtuvat.
Ja niin nukahti prinsessa ekoille päikkäreilleen eli nyt on mun noustava ja tehtävä vähän kotihommia, kun niitä rauhassa pääsen tekemään.