Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Babuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkää en oo sitä ikinä sen kummemmi tutkaillu. Ebayssä vaa käyttäny yleensä :D

No sinne pitää vaan rekisteröityä, sit syöttää jonkun kortin tiedot sinne tai sinne voi myös siirtää omasta pankista rahaa :)

Tutkailen päivittäin mahaa tarkkaan. Aivan mieletön turvotus iltasin, ja pientä epätasasuutta tässä sängyssä maaten tuntuu nyt aamulla. Ehkä pienen pieni kumpu. Edellisessä raskaudessa alko housut painamaan vasta noin vk19, nyt vois tulla aiemmin kun ei oo oikein mitään ylimäärästäkään. Kilojakin lähinnä ootan et saan vartaloni takasin.

Mulla alamaha pullottaa aamusta iltaan, turvotus tulee sit päivän myötä ylemmäs mahaan :) Kohdun reunakin tuntuu jo häpyluun yläpuolella.

Mulla kohdun reuna on jo kauheen korkeella viikkoihin nähden, lääkärikin oikee ihmetteli :D

Hämmentää tää masu :0 Pelkään että töissä kohta huomaavat... Löysiä vaatteita yrittäny pitää. Siis eihen ku taas sovituskopista kattelin niinihan ku ois tullut sellaista raskausmahan pömppöyttä/selvempää pyöreyttä jo senturvonneisuuden lisäksi! Ja siis alusta asti maha ollu aika ilmapallo. En oo itse sitä kohdunreunaa saanu kyllä tuntumaan ainakaan kovin ylhäällä ( täyden pissarakon lähinnä löytäny joskus :D) Mutta kai se nyt voi jo alkaa kohtukin pömpöttää kun h11+6 jo.

Nooh, Ruusa#, ei muut niin välttämättä huomaa, kaikki keskittyy itteensä ja oman kropan muutoksiin enemmän kun muihin. Nyt voi kuitenki alkaa verhoutua löysiin syyskaapuihin. Ei mullekaan kukaan töissä tullu mitään sanomaan, vaikka esikoisen kohdalla odottelin sinne rakenneultraan asti uutisten kertomisen kanssa. Tosin kukään ei vaikuttanu myöskään yllättyneeltä kun lopulta tulin kaapista... :grin

Niin toi on kyllä totta että ei ne niin tarkasti kai katso ja voi olla ettei monikaan kehtaa sanoa vaikka huomais/epäilis!

Mulla ei näy edelleenkää minkäänlaista mahaa :o Tänään ultrassa lääkäri sano, että mun kohtu nojaa luultavasti vähän taaksepäin ja sen takia ei oo vielä merkkejä kasvusta

Mullakin on kohtu taaksepäin kallistunut, mutta silti maha on pullahtanut hassusti...ei tosin varsinaisesti vielä alamasu häpyluun yläpuolelta vaan jotenkin maha alkoi pullottaa hyvin pian plussaamisen jälkeen ihan tosta ylävatsasta alas asti ja herkuista toi ei oo tullut...se makkara roikkuu vielä tuon masun päällä. Mulla oli alkukesästä vielä paino n.55kg ja nyt heittelee 57-59kg:n välillä riippuen turvotuksesta... Argh!!! Tänään just huomasin et yks työkaveri tuijotti mun mahaa!!!

Mulla ei oo vielä minkään näköistä vauvamahaa. Esikoinen pysyi tosi pitkään piilossa, toka ei ihan niin pitkään. Millonkahan tämä pompsahtaa? 10. viikko menossa :)

Mulla on tosi vaihteleva toi maha. Jos on syönyt kovasti ja kattoo illalla niin ihan hirvee pömppis, eilen sitten oksensin oikeen kunnolla enkä saanut illalla mitään syötyä niin tänä aamuna oli melkeen ku mitään ei ois tapahtunu. Tai no alavatsa vähän pömpöttää mutta en usko että sitä huomaa muut kun minä. Illalla sitä pömppistä on kyllä kiva silitellä ja kuvitella turvotuksen jo vauvaksi :D

Mä liityn mukaan kirjoittelemaan. Toinen lapsi tulossa ja masu kasvaa yhtä vauhdilla kuin esikoistakin odottaessa. Viimeinen kuukausi on mennyt lähinnä ihmisiä vältellessä, koska maha on jo niin suuri että sen kyllä huomaa, ja ei olla vielä haluttu kertoa muuta kuin lähimmille perheenjäsenille. Maanantaina eka ultra, jonka jälkeen sitten voikin uutiset paljastaa, jos kaikki on vaan pienellä hyvin :-) Pääsee jatkamaan taas normaalia elämää, eikä tarvitse piilotella neljän seinän sisällä kaapuihin verhoutuen :D
_20150925_210748.JPG

Takaisin