Vauvamasut

Babuu

Näppärä viestien naputtelija
Masukuvia sitten joskus kun alkavat olla ajankohtaisia. :)
 
Mulla on niin valtava turvotus, varsinkin illasta, että mahasta näyttää niinkuin olis jo pari kuukautta pidemmällä... ei esikoisesta alkanu näin aikasin vaatteet painaa. Esikoisen raskaudessa lainasin tutuilta ja sukulaisilta suurimman osan äitiysvaatteista. Nyt pitää varmaan alkaa käyttää niitä jo ennen kuin viittii ihan kaikille kertoa ja siis pyytää lainaan. Pitänee käydä jostain kirppikseltä käydä ostamassa jokuset äippähousut ensihätään.
 
Täällä on hieno pömppömaha jo ennestään, ei kukaan pysty liian ajoissa arvaamaan mitään :D
 
Täällä kans illalla ihan hirvee turvotus... Ja pömppis löytyy muutenkin jo ennestään :happy:
 
Täällä myös elopainoa sen verran ettei pitäisi näkyä vähään aikaan :D
 
Onhan tää nyt TODELLA aikaista ostaa äitiysvaatteita (tänään siis 5+0) mutta turvotus... En vois kuvitellakaan laittavani mitään normaalifarkkuja illalla päälle... Kävin siis tänään yhellä lastentarvikekirppiksellä, jossa on äitiysvaatenurkkaus ja ostin kahdet farkut ja yhdet olohousut, yht 20e. Ennestään siis löytyi ainoastaan yhdet äitiysfarkut ja nekin viim raskaudessa vähän venähtäneet... Ja vaikka on vielä aikaista niin miehen kanssa puhuttiin että molemmilla on jotenkin hyvä fiilis tästä raskaudesta, jotenkin luottavainen olo, että nyt meille suodaan se toinen lapsi.
 
Joo mä taistelen vielä sen kanssa että tilaisinko mamma shortsit lomalle, kun nyt jo turvottaa sen verran hyvin, niin mitenhän kolmen viikon päästä. Pari mammapaitaakin olin tilaamassa valmiiksi :)
 
Mä taisin esikoisestakin tosi aikaisin ottaa mammahousut käyttöön turvotuksen takia
 
Kyl mäkin jo kattelin mistä tilailis, huomasin että Nextiltä sais vitosella paitaa yms, edellisiä laitoin jo kiertoon ja on niitä tallessakin :) Mulla on kokoa M mammapaitoja että jos ne ei sit mahukkaan isomman mahan kanssa enää, ni täytyy laittaa kiertoon nekin :D
 
Oon ollu koko loppupäivän näissä äippäolohousuissa ja AH! Tässä vaiheessa iltaa turvottaa jo tosi paljon niin on on ihanaa kun mikään ei paina tai kiristä. Näistä olohousuista vielä maksoin hurjat 2e!!!

Santra87, jos minä oisin lähössä reissuun niin todennäköisesti ostaisin äitiysshortsit. Lomalla haluaa olla rennoissa, puristamattomissa vaatteissa. Ja lomalla ei yleensä tarvi miettiä että näkeekö joku tuttu (jos ei siis vielä halua kertoa raskaudesta/tulla nähdyksi äitiysvaatteissa).
 
Eleanora, mun vanhemmat on lähdössä mukaan ja niille olis siellä vasta tarkoitus kertoa illallisella :D siksi mä vielä olen jahkaillut :)
 
Aa! No ostat mukaan ja alat käyttää vasta kun ootte jo kertonut :) Vaikkei ois menomatkalla päällä ne vielä, niin varmasti olis iloa muuten reissun aikana :)
 
Suositteko senmosia et tulee mahan päälle kaistale joustavaa kangasta vai et matala vyötärö vaan? Mulla on ollut vaan semmosia missä se kangaskaistale tulee mahan päälle, talvella ei palele jenkkakahvat :D
 
Mää tykkäsin enemmän niistä kaistaleversioista ainakin housuissa. Tosin ihan loppuajasta saattoi painaa se kaistaleen yläreunakin mahaa, jos siellä oli kummari. Silloin saatoin kääntää kaistaleen kaksinkerroin ja siis yläreuna tuli silloin mahan alle. Hameissa tais olla niitä matalavyöräröisiäkin joku. Minä en viimeksi käyttäny äitiysvaatteita varsinaisena talviaikana ollenkaan mutta silti suosin niitä kaistaleversioita. Kesällä pysty myös käyttämään mekkoja jos ei halunnu että on niin kuuma. Se kaistale kun tosiaan voi olla myös aika lämmin.
 
Mulla viimeksi oli sellasia missä kaistale, tykkäsin kovasti, tapoin ne kuminauhat niistä loppumetreillä, kun yksissä housuissa se kuminauhan liitoskohta painoi ikävästi. Samalla kaavalla varmaan tälläkin kertaa :)
 
Mulla ei ois puhettakaan että matalia housuja käyttäisin.. Teinivuosilta jääny hyvin muistiin miten niissä paleli ja korkeista vyötäröistä ei tietoakaan. Mulla ollu aina korkeet tai sit lappuhaalarit.
 
Mullakin alkaa turvotusta olla jo ihan jatkuvasti sen verran, että taitaa jäädä "omat" farkut kaappiin jo tässä vaiheessa. Eli leggingseillä ja treenitrikoilla on nyt menty tai sitten mekko+sukkikset-yhdistelmällä. Pitää ehkä mennä päivittämään ainakin leggingsit vähän vähemmän kulahtaneisiin jos ei muuta. :D
 
Takaisin
Top