Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Babuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä mietin kans sitä warmer mikälie hupparia mutta hormoonit aiheutti ihanan hikoilun ni ei toivoakaan pitkähihasista missään vaiheessa :D Mä tykkään kyl kun saa tissit ihan kokonaa paljaaksi, helpompi löytää asento ja ote yms, vaikka sitten vilahtaakin enempi :P Kävinkin kurkkimassa tota hm:n paita niin siinä jotenkin sivusta paljastuu se aukko, eli ei ihan tommosen uudenlainen. Samalla päätin et lähtee suurin osa imetyspaidoista eteenpäin, ja koitan hommata just noita boobin mallisia enempi, face kirppareilla koko ajan myynnissä ainakin :)

Joo, meillä taas esikoinen syntyi syyskuussa, niin sillon talvikuukausina se huppari oli kyllä kiva. Aluksi mullakin oli sitä hormonihikoilua, mutta sitten helppas talvea kohti, ja tykkäsin tosiaan siitä, että piti etumuksen lämpimänä. Tossa uudenmallisessakin henneksen paidassa kyllä näytti olevan kai kaks erilistä aukkoa, että pitää sitten kattoa toimiiko itellä...

Onko joku ostanut joskus noita henkkamaukan mahan päälle tulevia mamma alushousuja? Ne on loppu nettikaupasta ja todella edullisia (ostin viimeksi boobin ja noppiesin, n 30e kappale :o) onkohan hyviä? Lindexillä olisi myös vastaavia, mutta niitäkään ei saa tilaamatta kun meillä pieni lindex :( ne tavalliset hm:n mammahipsterit on kamalat mun peballe, ei pysy ylhäällä sitten yhtään :D

Minä en esikoisen raskaudessa ees käyttänyt mitään mamma-alushousuja. Ihan tavallisia vain. Jätin sinne mahan alle.

Mä en ees oo tienny mistään mamma-alkkareista. Onks ne sellasia kainaloihin ulottuvia? Uus keino järkyttää miestä :grin

Eleanora mulla maha oli esikon kanssa niin alhaalla että kaikki mikä oli mahan alla niin painoi ja verenkierto loppui :( Ja ne on kauheen mukavat päällä kun mahan yli menee xD ja seksikkäät Ku mitkä ;)

Jannski, se on sellanen sovellus minkä oon ladannu puhelimeen, nimi on Wish. Sellanen kiinakauppa. :D ite oon jotain sieltä tilaillu. Kannattaa pitää huoli ettei tilaa nii paljoo kerralla et joutuu tulliin. En muista oliko se 50€ se raja.. Ja vaatekoot on sit kans sitä kiinakokoo. Monessa on onneks mittataulukko.

Aa wish, tiiän joo :D oon ite tilaillu ebaysta ja Amazonista, Suomessa niin hulluja hintoja jostain ni tulee halvemmaks tilaa sieltä, esim vaipparoskiksen kasetteja :)

Nii ja mulla on yks 4 euron tilaus jääny tulematta, mutta siitä sain rahan takas ja jos sattuu tulemaan saan kuulemma pitää sen, todennäkösesti hukkunu johki matkalle.

eBayssa mun mielestä kans tuo palautus juttu ja jos maksaa paypalilla ni saa aina rahat takas :) Sama juttu jos maksaa master cardilla. Vinguttelen miehen korttia Ku en ite omista :P

Takaisin