Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Babuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tossa perjanntain maha, silloin 15+4. Mulla siis kiloja tullut jo 5! Eniten tuntuu et kerääntyny jenkkakahvoihin. Eka kuva vko 5, toinen kuva 15+4. Itse huomaan vatsan pyöristyneeen, ainakin kun vaatteet päällä! :)
ImageUploadedByVau Foorumi1445149055.232714.jpgImageUploadedByVau Foorumi1445149080.157203.jpg

Oi kuinka ihania palloja! Mulla ei näy vielä mitään ja omissa vaatteissa yhä, vaikka 10 cm pitkä tyyppi kohdussa jo asustaa..

Mä alan kohta huolestua, että miksei mun masu kasva ollenkaan :joyful:

Mutta kiva ihastella teidän muiden, on kyllä söpöjä!

Muokattu viimeksi:
Ei mulla vaan vielä ole tuommoista söpöä vauvamaista pallomahaa. Semmonen pieni kohouma alavatsalla. Ei kannata huolii jos ei viel näy mitään. Yleensä sitten puolen välin jälkeen maha tulee esiin. Odotan että kuukauden päästä olisi tuommoinen soma pikku maha.

16+0!
Vähän mua huvitti kun luin viime viikolla kohu-uutisen prinsessa Sofian raskausmahasta (laskettu aika kans huhtikuussa). Että kuin se vauvamasu näkyy JO näin ajoissa! Sit kuvassa oli ihan pienen pieni soma kumpu havaittavissa jos tarkasti tiirasi :D Olis voinu vinkata et tulkaa lukee huhtikuisten vau.fi palstaa niin näätte mitä on kun masut oikeesti näkyy jo näin ajoissa :D

Liitteet

• 1445856328400.jpg
    1445856328400.jpg
    59.5 KB · Katsottu: 149
Mäki näin ne kuvat!! Laitto vähän naurattaa!! Mulla viime viikolla kasvuspurtti, nyt näkyy babykumpu vuotokauden ympäri, ei pelkkää iltaturvotusta.
Vatsa venyy ja tosi epämukava olo.
17+0

Mulla nousi kohtu ylemmäs reilu viikko sitten ja nyt tunnen sen käteeni, mutta ulospäin ei näy. Eli mulla viikkoja ihan kohta 14. Oon niin tyytyväinen että löydän sen itse, tiedän siitä sitten että se ainakin kasvaa

Ihania masuja! Mulla sen verran "vararavintoa" vatsalla, että mitään kumpua ei ole. Tuntuu vain että koko möhkäle kasvaa. Kai se toivottavasti alkaa jossain vaiheessa näyttää oikealta vauvamasulta....? o_O

Takaisin