Vauvamasut

Tossa mun 28+4. Sf-mitta keskikäyrällä 25,5cm, vaikka jokanen joka mut tuntee sanoo että ihan jättimaha. Mun mielestä ihan sopiva, ei kiva ku toiset kommentoi että on niiiin iso. Nohh kilojakin tosiaan tähän päivään tullut 15kg.
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1452882021.828670.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1452882021.828670.jpg
    295.2 KB · Katsottu: 149
Maatu, mulla on vähä samat fiilikset..! Miehelleki porasin jouluna, et ottaa päähän ihmiset ketkä kommentoi mahan kokoa KOKO AJAN.. Ja kysymys "Ootko nyt ihan varma ettei siellä oo kahta" on ehkä ihan hauska yhen tai kaks kertaa, mut ei enää kolmatta ja vielä kolmannen kohdalla. Varsinki ku se olokin joskus on melkoisen tukala, ni ei mielellään jaksais joka välissä kuunnella niitä päivittelyjä :shifty:
 
Ootteko muuten kohdanneet paljon luvattomia lääppijöitä? Mulla on yks tuttu joka hyökkää aina heti mahan kimppuun ku nähdään. Tässä raskaudessa ei vielä tuntemattomat oo tullu koskettelee, mut kahdessa aikaisemmassa on tullu niitäkin.
 
Tossa mun 28+4. Sf-mitta keskikäyrällä 25,5cm, vaikka jokanen joka mut tuntee sanoo että ihan jättimaha. Mun mielestä ihan sopiva, ei kiva ku toiset kommentoi että on niiiin iso. Nohh kilojakin tosiaan tähän päivään tullut 15kg.
Mullekkin kommentoidaan että kuinka jättimäinen maha mulla on mutta mulla kyllä menee yläkäyrällä ja oon tosi lyhyt että sekin vaikuttaa.. Ja joo itekkin sanon että on valtava mut mä onneks tykkään täst jätistä ni ei haittaa vaik muut kyselee monta vauvaa tulee :D
 
Minusta tuo Maatun maha näyttää kuvassa ihan siltä ko tässä vaiheessa kuuluukin! :) Ei todellakaan ole mikään jättimaha eikä kyllä edes näy mihin 15kg olis tullu. :wink

Mulle lähinnä töissä kuittailtu mahan kasvusta, ja toisaalta jos on kavereiden näkemisessä ollut väliä niin kommentti: "onpa sinun maha jo iso!" on aika tyypillinen. Ja onhan se iso kun vertaa lähtötilanteeseen. :joyful: Pituutta kun vielä on huimat 157cm niin kyllähän tuo aika hyvin ulospäin jo näkyy näillä viikoilla.

Mahakoskettelijoita ei ole tullut vastaan kuin yksi ja sekin kollega eri asemapaikalta. Yh, ahdistaa pelkkä ajatuskin että joku tuntematon tulisi kädet ojossa kohti..:sour:
 
Juu ei munkaan mielestä Maatulla mitään jättiä ole. Varsinki ku kattelee päivät pitkät omaa kuvaa, niin muiden mahat näyttää ihan normaaleilta :joyful:

Ja pakko kysästä MAATU mikä koira sulla siellä jaloissa on..? Näyttää vähän rotikalta....?!
 
Juu ei munkaan mielestä Maatulla mitään jättiä ole. Varsinki ku kattelee päivät pitkät omaa kuvaa, niin muiden mahat näyttää ihan normaaleilta :joyful:

Ja pakko kysästä MAATU mikä koira sulla siellä jaloissa on..? Näyttää vähän rotikalta....?!
Saksanpaimenkoira :wink
 
20160118_144740.jpg
Minun vauvamaha :meh: Vähä on pyöristynyt ja välillä pullottaa oikean näköisesti, mutta kyllä minä edelleen saan tämän piilotettua... viikkoja huomenna taitaa olla 26 ja neuvolaankin surautan puoli kahdeksi.
 
Hienoja mahoja!!
Mulla on muutunut vatsa "tyttövatsaksi", eli huomattavasti levinnyt sivusuuntiin eikä törrötä suoraan eteenpäin enää... Selällään ku makaa huomaa että kumpu tavallaan pienempi, mutta se onkin levinnyt sivuille :wink
 
Rv 30 pörrähtänyt käyntiin. Ja pieni stressinpoikanen rupee heräilemään. Ei ole pinnasänkyä, asunnon uudistus alkaa vasta 1.3, kk ennen laskettua, missä koira nukkuu kun tulee uusi sohva, miten paljon paino nousee, mikä keli huhtikuussa on, mitä kivunlievityksiä aion ottaa synnytyksessä, mitä jos synnytys alkaa kun mies on töissä... Jne jne jne... Hahhah, noi siis vaan esimerkkejä mitä nyt päässä liikkuu. Lisää näistä muissa ketjuissa. Nohh tossa ainakin kuva tänään rv.29+1 :)
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1453204332.612796.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1453204332.612796.jpg
    87.3 KB · Katsottu: 99
Takaisin
Top