Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä olisi muutama koevedos sieltä raskausajan valokuvauksesta... laitan nyt vaan nämä missä kasvot ei näy, mutta näitä on vielä paljon lisää :)
Ja nämä tosiaan vasta koevedoksia, valokuvaaja vielä näitä rajaa ja muutenkin käsittelee. Ja luultavasti otetaan mustavalkoisina, niin iho näyttää tasaisemmalta...

Liitteet

• 11628.jpg
    11628.jpg
    93.4 KB · Katsottu: 152
  • 11734.jpg
    11734.jpg
    107.8 KB · Katsottu: 143
Ihan tajuttoman kauniita. .mikä studio jos saa kysyä?

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

tiu:n kannattas varmaa ainaki käydä siin raskauden iha loppuvaihees, tulee varmaan oleen kaksosmaha sen verran näyttävä ;)

Mä vien vaa vauvan sit kuvaukseen, on liikaa itsekritiikkiä täs kohtaa omaa vartaloo kohtaan ;)

martuti, noi kuvat on aivan ihania. Tulee varmasti vaikeaa päätöksenteosta.

Kiitos :)
Juu valinnan vaikeus tulee, koska noita kuvia on mielettömän paljon. Oli niin paljon eri asentoja, vaatetuksia, rekvisiittaa, joten kuvamateriaalia on tosiaan paljon...
Ja hyvin on saatu kuvissa mun jenkkakahvat, reisien selluliitit sun muut virheet piiloon :wink

Ai niin ja Rosamunda, Turun seudulta sellainen kuin Katja Mulari. Hän on nimenomaan erikoistunut raskausajan kuvauksiin, ja lapsi- sekä perhekuvauksiin :)

Siis upeita Martuti! :)
Ja vasta siis koevedoksia ja pari vain.
Olen niiiiin kade, että.. :oops::grin Ja ihanan värinen toi sun tukka, siis hiukset. :)

^ Hah, hiukset on lähes oman väriset, siitä on monta kuukautta kun niihin on viimeksi vaaleita raitoja muutama laitettu :grin Harmaathan ne on, mutta hopeashampoo tekee ihmeitä, kirkastaa mukavasti :)

On kyllä todella kauniita kuvia! Melkein voisin itsekin harkita noiden kuvien jälkeen kuvaukseen menemistä. Mutta vain melkein.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Oi, ompa kauniita kuvia. :) Katkerana täällä kun ei tätä pötsiä viitsi missään kuvauttaa, ehkä jos kaikki muu sen ympäriltä kadotettais.

Pakko se nyt on yksi laittaa... Kun tuntuu, että tuo oma pötsi on niin kovin pieni... Sinänsä ei kyllä haittaa, kun helpompi elää sen kanssa :grin Ja enemmänkin vielä näyttää vaan siltä, että läskiä se siinä, kun noin roikkuu... Vaikka yks salamatkustaja siellä pitäisikin olla... Kuvaa otettaessa rv 33+6. Meinasin ladata myös kuvan, joka otettu edestä päin, mutta kun ei siinä näytä yhtään siltä, että olisi raskaana... :confused:

Liitteet

• WP_20140601_007.jpg
    WP_20140601_007.jpg
    316.7 KB · Katsottu: 126
Voi kiitos :) olen toki ylpeä mahastani, ainakin se on näyttävä! :D

Voi lunastar, elä huolehdi mahastasi, siellä kasvaa lapsi ja se on kaunis :) tämä on hyvä todiste siitä että kaikki riippuu vauvan asennosta, odottajan omasta vartalosta ja minä uskon ehkä vähän tuurinkin tässä maha-asiassa.

Voi jestas miten teillä on pieniä ja sieviä mahoja :) mulla on jo tämmönen mega pallero ja viikkoja vasta 32+5 :eek: Kuinkahan iso se tuleekaan olemaan lopussa...jaiks. Ootteko pitkiä vai muuten vaan söpöt pikkumahat? :) Mä kyllä oon vähän tällanen hukkapätkä, 155cm sulka päässä eli ehkä se suuruus johtuu siitä..tai sit meille tulee megavauva, iiiks! :confused::grin Tässäpä kuva:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    322 KB · Katsottu: 103
Takaisin