Mulla on jo ihan hirvee maha :D Ihmiset luulee että oon paljon pitemmällä kun oonkaan...Mua jotenkin nolottaa sanoo etten oo viel puoles välissäkään ihan. Jos saan rohkeutta niin isken jossain vaiheessa kuvan kessistäni tänne...
No niin, Elisinha80, kessi kehiin!
Totta kai me kaikki halutaan (kateellisina) nähdä jos jollain on isompi maha kun ittellä. Ja siis, ei kai siinä mitään häpeemistä oo? Ei ainakaan mun mielestä :)
Mulla nyt 17+2 ja tuntuu et maha on oikein kunnolla pullahtanut esiin viime yönä. Eilen vielä tuntu et ei tuossa oo ku makkarat pullollaan, mut nyt vatsa on huomattavasti kovempi. :)
Vihdoin sain tietokoneen toimimaan, että pääsi kuvia lisäämään..
Mutta tämmönen täällä, ei ole enää sellainen turvonnut massu, mitä aiemmin saattoi olla. 16+3
(heh, voi nähdä miten housuja pidän korkealla, ettei paina masua, ah ihanat painaumat).
Vaihteleeko teillä muillakin tuo mahan koko, että jonain päivänä se näyttää ja tuntuu jo tosi tosi isolle ja sitten taas seuraavana päivänä se näyttääkin ihan minimasulta? Vai kuvittelenko minä vaan?
Täällä ainakin vaihtelee massun koko.. Välillä se näyttää kuin olisi jo pitkälläkin raskaana, mutta yleensä se on vain tuollainen pikkunen pömppis..
Mies tänään tuli (istuin lattialla matolla) istumaan taakseni ja silitteli mahaani ja sanoi: " mie rakastan tätä massua"
Tuo tulikin sopivaan kohtaan, olin ajatellut jo jonkun aikaa, pitääkö mieheni minua "epäviehättävänä" kun on jo tämmönen pömppis.....
Mun maha vaihtelee myös. huvittaa kun joku päivä saa kuulla kovasti kommenttia kavereilta, että vau onpas se maha jo iso ja söpö ja sitten seuraavana päivänä se on taas paljon pienempi. Olen kyllä yrittänyt selittää että se on isoimmillaan pääosin turvotusta, mutta ulkopuolisen on tietty aina hankalampi sitä konkretisoida.
Aikamoinen mahamöhkäle tuo kyllä alkaa olla jo ihan päivittäin