Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on jo ihan hirvee maha :D Ihmiset luulee että oon paljon pitemmällä kun oonkaan...Mua jotenkin nolottaa sanoo etten oo viel puoles välissäkään ihan. Jos saan rohkeutta niin isken jossain vaiheessa kuvan kessistäni tänne...

No niin, Elisinha80, kessi kehiin! :smiley-bounce016
Totta kai me kaikki halutaan (kateellisina) nähdä jos jollain on isompi maha kun ittellä. Ja siis, ei kai siinä mitään häpeemistä oo? Ei ainakaan mun mielestä :)

Mulla nyt 17+2 ja tuntuu et maha on oikein kunnolla pullahtanut esiin viime yönä. Eilen vielä tuntu et ei tuossa oo ku makkarat pullollaan, mut nyt vatsa on huomattavasti kovempi. :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Vihdoin sain tietokoneen toimimaan, että pääsi kuvia lisäämään..

Mutta tämmönen täällä, ei ole enää sellainen turvonnut massu, mitä aiemmin saattoi olla. 16+3
(heh, voi nähdä miten housuja pidän korkealla, ettei paina masua, ah ihanat painaumat).

IMG_0799.JPG

Ompahan muuten masuni hassun muotoinen, muitten masuihin verrattuna o_O:grin

Ihania masuja... ja mä en vieläkään ole saanut tänne kuvaa. Pitäis osata ensin jollain ohjelmalla pienentää sitä, kun on liian iso tänne muuten.

18+0 pikku pömppö :) viime keskiviikkona napattu kuva

Liitteet

• IMG_20140309_030151.jpg
    IMG_20140309_030151.jpg
    536.3 KB · Katsottu: 100
Vaihteleeko teillä muillakin tuo mahan koko, että jonain päivänä se näyttää ja tuntuu jo tosi tosi isolle ja sitten taas seuraavana päivänä se näyttääkin ihan minimasulta? Vai kuvittelenko minä vaan? :happy090

Täällä ainakin vaihtelee massun koko.. Välillä se näyttää kuin olisi jo pitkälläkin raskaana, mutta yleensä se on vain tuollainen pikkunen pömppis..

Mies tänään tuli (istuin lattialla matolla) istumaan taakseni ja silitteli mahaani ja sanoi: " mie rakastan tätä massua" :love017
Tuo tulikin sopivaan kohtaan, olin ajatellut jo jonkun aikaa, pitääkö mieheni minua "epäviehättävänä" kun on jo tämmönen pömppis.....:confused1

Muokattu viimeksi:
Mulla sama!Mahan koko vaihteli päivittäin. Nyt vaan tuntuu,että aamumahakin on tullut jäädäkseen :)
Ja miehelle pitäisi näytellä mahaa tuon tuosta :wink

Mun maha vaihtelee myös. huvittaa kun joku päivä saa kuulla kovasti kommenttia kavereilta, että vau onpas se maha jo iso ja söpö ja sitten seuraavana päivänä se on taas paljon pienempi. Olen kyllä yrittänyt selittää että se on isoimmillaan pääosin turvotusta, mutta ulkopuolisen on tietty aina hankalampi sitä konkretisoida.

Aikamoinen mahamöhkäle tuo kyllä alkaa olla jo ihan päivittäin <3

Takaisin